Warez Script Seven Muritleri Beklerim PW
-
ETRoot bunu yazdıSQueaL bunu yazdı
Eski dostlarimiz bizi bilirler 2006 yilindan beri Bolca Turkce Script Yayinliyoruz
Webmaster arkadaslara ekmek cikariyoruz iyi muhabbet ediyoruz
Başkan sen bir ara Rootarea.org de takıldın mı? Hatta falcata ydı nickin. Eğer sensen benle iletişime geçebilir misin
Yok kanka alakam yok biriyle karistirdin heralde
-
bir adet üyelikte ben aldım teşekkürler güzel site tema göz yoruyor
-
Teşekkürler içerik güzel..
-
acil temayı değiştirmelisin sanki reklam kodları gomulmus gıbı duruyor site bastan asagı
-
site uçmuş ba$gan
-
Citizen bunu yazdı
Temayı çok mu aradın hocam ? İlk açınca domain park olmuş sandım.
iki saattir siteyi açtım bakıyorum mal mal, allah allah domain park olmamış mı ki bu nasıl tema diye
BerkayCit tarafından 01/Oca/14 18:21 tarihinde düzenlenmiştir -
site temasını yine değiştim bi bakın müridler vbulletin kurdum daha iyi oldu
-
SUPERBICO bunu yazdı
site uçmuş ba$gan
Hersey yolunda reis
-
SQueaL bunu yazdıSUPERBICO bunu yazdı
site uçmuş ba$gan
Hersey yolunda reis
hocam belli bir sürelik üyeliksizde forumdaki postlar görülse güzel olmazmı ..
-
Valla hocam güzel site olmuş. Ama siyah tema... Bizde warez sitesi ilk açtığımızda 1 ay siyah kullandık sonra baktık olmuyor. Değiştirip beyaz mavi yapmıştık siteyi kapatana kadar. Tavsiye ederim.

