Web Cahili Birine Kitap Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Aslına bakarsan ajax anlatımı 3-5 sayfayı geçmez. O 200-300 sayfalık kitaplarda örnekler üzerinden gidildiği için o şekilde sayfa sayısı artıyor :) Yani ajax deyince akla direk sadece veri çekme, bağlanma gelmemeli elbette. XML ile bağlantılı kullanmak var. Tüm tarayıcılara uyumlu kod yazmak var (jquery ile yazarsan bunda pek sıkıntı yaşamıyorsun). Asp ve Php için ayrı ayrı anlatım yapılması lazım. Elbette birde bu dillerle birlikte kullanımlara örneklerin verilmesi gerekiyor. O yüzden sayfa sayısı şişmeye başlıyor. Attığım w3 linki herşeyin özeti ve temelini içeren bir kaynak. Kitaplarda da başta bu bilgiler verilip sonra mantığı örneklerle pekiştirilip kişinin gözünün önüne iyice gelmesini ve mantığını yerleşmesi hedefleniyor. Özetle 5 sayfa anlatım, 200 sayfa örnek :)

    Öğrenim işi kişiden kişiye değişiyor. Sen sanırım işin özünü iyice kavramak, iyice oturtmak istiyorsun. Saygı duyarım. Ama sanki kararsızlığın kaynaklara pek güvenmemenden kaynaklanıyor gibi. :) Yani işi iyice öğrenmek istiyorsun fakat seçeceğin kaynaktaki bilgilerin yetersiz olabileceğini düşündüğün için ince eleyip sık dokuyorsun.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    anladım hocam sağolasın verdiğin w3schools linkininden okuyayım önce :) madem bu kadar basit bir iş .. kaynak konusunda evet haklısın öyle

    düşünüyorum, türkçe kaynaklar tatmin etmiyor, ingilizce kaynaklar da çok var hangisi iyi kötü bilmiyorum, yığınla kaynak indirip kendime göre en

    iyisini seçiyorum ve onu okuyorum bi süre sonra sıkılıyorum bırakıyorum o kısmı kötü :) ama görsel eğitimler daha iyi oluyor, adamın yaptığı

    örnekleri yapıyorum bazen ondan önce yapıyorum, bilgilerimi zorlayarak ya da yorum yaparak bu işi çözüyorum. bu yöntem daha uzun ama daha

    sağlam oluyor. yazılıma uzun süre ara versem de çoğu şeyi unutmam çünkü her şey bir temele oturmuş durumda, ama bir çok kişi bi kaç ay

    bakmasın çoğu şeyi unutur. ben bir şey öğrendiğimde kalıcı olmasını istiyorum tabii bunun için tekrar şart :) bilgliendirmeler için teşekkürler :)


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
Toplam Hit: 1969 Toplam Mesaj: 13