Web İçin Yeni Bir Çağ !
-
Sizinkine de ulaşılamıyor hocam.
-
yunusemre bunu yazdı
Sizinkine de ulaşılamıyor hocam.
şimdi yendien deneyin
dat://a8ff90deb47fe7163db6ed864d15a9d4b33f3226ae8a8cc1324b6a895a4900ed/
-
Yok yine yüklenmedi. Firewall kapalı mı?
Benim linki tekrar dener misiniz?
Publish yaptım şuan bağlanması gerek.
yunusemre tarafından 01/Kas/17 19:46 tarihinde düzenlenmiştir -
yunusemre bunu yazdı
Yok yine yüklenmedi. Firewall kapalı mı?
Benim linki tekrar dener misiniz?
Publish yaptım şuan bağlanması gerek.
Seninki çalışıyor hoca oyunu oynadım :)
-
yunusemre bunu yazdı
Yok yine yüklenmedi. Firewall kapalı mı?
Benim linki tekrar dener misiniz?
Publish yaptım şuan bağlanması gerek.
Yok hocam sayfana ulaşamadım, ev içinde pc ile sayfayı "kendi oluşturdğum " sayfa gelmişdi.
-
@PsychoDawn hocam @ran hocanın sayfaya ulaşabiliyor musun?
yunusemre tarafından 01/Kas/17 20:25 tarihinde düzenlenmiştir -
Yeni site kurdum girerkene söyleyin bilgisayarı açıyım gibi bir teknoloji :D
Bu arada boşu boşuna debeleniyorsunuz; teknoloji hakkında geniş yazı paylaşıldı:
https://www.tahribat.com/forum/beaker-browser-neyin-nesidir-232491
Neden siteme girebiliyor musun bi test et dur açıyım anam modemim kapalıymış tantanasına giriyorsunuz ki. Teknoloji yukarıdaki işte bitti gitti
-
by_Tet bunu yazdı
Yeni site kurdum girerkene söyleyin bilgisayarı açıyım gibi bir teknoloji :D
Bu arada boşu boşuna debeleniyorsunuz; teknoloji hakkında geniş yazı paylaşıldı:
https://www.tahribat.com/forum/beaker-browser-neyin-nesidir-232491
Neden siteme girebiliyor musun bi test et dur açıyım anam modemim kapalıymış tantanasına giriyorsunuz ki. Teknoloji yukarıdaki işte bitti gitti
Dur biz debelenelim:
hala sayfalara ulaşamaıyoruz
-
by_Tet bunu yazdı
Yeni site kurdum girerkene söyleyin bilgisayarı açıyım gibi bir teknoloji :D
Bu arada boşu boşuna debeleniyorsunuz; teknoloji hakkında geniş yazı paylaşıldı:
https://www.tahribat.com/forum/beaker-browser-neyin-nesidir-232491
Neden siteme girebiliyor musun bi test et dur açıyım anam modemim kapalıymış tantanasına giriyorsunuz ki. Teknoloji yukarıdaki işte bitti gitti
Komik değil. Çözümünü aradığımız şey bilgisayarın ya da modemin kapalı olup olmadığı da değil. İlgini çekmiyorsa yazmaya gerek yok.
-
yunusemre bunu yazdıby_Tet bunu yazdı
Yeni site kurdum girerkene söyleyin bilgisayarı açıyım gibi bir teknoloji :D
Bu arada boşu boşuna debeleniyorsunuz; teknoloji hakkında geniş yazı paylaşıldı:
https://www.tahribat.com/forum/beaker-browser-neyin-nesidir-232491
Neden siteme girebiliyor musun bi test et dur açıyım anam modemim kapalıymış tantanasına giriyorsunuz ki. Teknoloji yukarıdaki işte bitti gitti
Komik değil. Çözümünü aradığımız şey bilgisayarın ya da modemin kapalı olup olmadığı da değil. İlgini çekmiyorsa yazmaya gerek yok.
Mesajı yazarken komik değildi ama sen yazınca çok komik geldi hocam :D
İlgimi çekti yazdım, çekmeye devam etti takip ettim. En son yazdığım yazı ise soru işareti olmayan soru işaretleri içindi
Çözümünü aradığınız şey çok gizli bilgilerse özelden yazın değilse cevap vermeye çalışan insanı terslemeye çalışmayın
dat://a8ff90deb47fe7163db6ed864d15a9d4b33f3226ae8a https://beakerbrowser.com/
