Webcami Kullanamıyorum!!
-
Arkadaşlar,laptob a wepcam taktım ama mail.ru msn ve yahoo mesengerde kullanamıyorum!
-
Web-cam kullanamıyorsan bunun yüzlerce nedeni olabilir..
Ayrıntı ver biraz..
-
önce driverı kurup sonra aleti takman lazım bi çoğunda. öyle mi yaptın? yapmadıysan kaldırıp bu şekilde dene.
-
evet bi kaç farklı vep cam denedim
olmadı
takılıyken kurdum
kurdum sonra taktım
-
masa üstüne gelen vep cam kısa yolu çalışıyor ama mesengerde işe yaramıyor
-
Arkadaşım ... aleti gosterdınmı pekı . yada başka nedenden olabılır webcam yaho falam desteklemez :) ne bılem :
-
Benim kamerada öyle kıl bi olay.Driver i tak.Denetim masasından donanım ekleden arat.Kuvvetle muhtemel açılır.
-
Martech bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşım ... aleti gosterdınmı pekı . yada başka nedenden olabılır webcam yaho falam desteklemez :) ne bılem :
-----------------------------
adamım ben mail.ru ve msn normal pc de calışıyor -
msn den , konusma penceresindeki araclar(tools) menusunden ses ve goruntu ayarini yaptinmi ?
-
adamım denedim o da olmadı
karşıdaki beni görüyor ama ben onu göremiyom Msnde mail.ru da hiç bişey yok
-
kamerayı çöpe At yenisini al kanser olmaktan kurtulursun
Toplam Hit: 1983 Toplam Mesaj: 13
