Webcami Kullanamıyorum!!
-
efrasyap bunu yazdı:
-----------------------------adamım denedim o da olmadı
karşıdaki beni görüyor ama ben onu göremiyom Msnde mail.ru da hiç bişey yok
-----------------------------sen karşıdakini göremiyosan sorun kamerada nasıl olabilir ki? karşıdakinin kamerasındadır. birkaç kişide aynısını yapıyosa bilgisayardadır grafik ayarlarında kartta falandır.
-
cam ı de cami deyince bende web camii mi çıktı oha diyecektim
Toplam Hit: 1982 Toplam Mesaj: 13
