Websense Olayını Aşmak?
-
Bildiğiniz üzere kurumsal şirketlerin çoğunda websense proğramı yüklüdür arkadaşlar.bu proğramı aşmanın bir yolu varmıdır acaba?
-
VPN işe yarayabilir belki
-
Aga benim kurumda var bu websense mereti ne yaptıysam olmadı
vpn'in de yiyeceğini sanmam. Kısıtlayamayacağı şey yok gibi
-
vpn işe yaramıyor hocam
-
http://www.tahribat.com/Forum-Ultrasurf-Chrome-Destegini-Kaldirma-181487/
ultrasurf aşıyor hocam çok rahat :)
Edit: TBT bugünden itibaren websense engeline takılıyor :/
sahin141 tarafından 03/Ağu/13 05:08 tarihinde düzenlenmiştir -
spotflux
denemeni tavsiye ederim.
2 ay oncesine kadar fortinet i bile aşıyordu.
-
hocam bugün denedim o da aşamadı yokmu hiç bilen birisi acaba..
-
bilen birisi yokmu arkadaşlar ?
-
hades_06 bunu yazdı
bilen birisi yokmu arkadaşlar ?
bunu dene
-
bizim şirkettede var çok uyuz bir olay yaa bir şeyde yükleyemiyorum kısıtlamalı pc
bir yolu olmalı bunun aşmanın -
http://centralops.net/co/
bu siteye girmek istediğiniz adresi yazıp enter'a basın. size dns'yi çözecektir. verilen ip adresini adres satırına yapıştırın. çoğunlukla giriyor.
örneğin: http://zamunda.net/
http://95.211.34.35/ekşiden alıntıdır
