folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Websense Olayını Aşmak?



Websense Olayını Aşmak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    boşa çabalama. websense , fortinet vb benzeri yazılımlar aşılamaması için yapılmıştır. enfazla 10-15 saniye geçebilirsin sonra yine engeller. biraz yapay zekasını artırmışlar bunların o yüzden vpn felan yemiyor üstelik yese bile IT departmanında bir iki dakika içinde telefon gelebilr sana :)

    bunu ancak sana yetki verirler yada senin bağlandığın portu açarlar ancak öyle aksi halde zor.


    imzayı bıraktım basıyorum artık
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    eskiden mesela tahribata filan giriyordum sonra çözmüşler tahribatı engellemişler neden engellediyseler   aradım şu musluğu açın biraz dedim yasak diyorlar şirket politikasıymış 

    bir de ara ara sıra kıyak geçiyorlar heralde  herşeye açık oluyor 2 gün sonra kilit 


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
Toplam Hit: 3474 Toplam Mesaj: 13