Websense Olayını Aşmak?
-
boşa çabalama. websense , fortinet vb benzeri yazılımlar aşılamaması için yapılmıştır. enfazla 10-15 saniye geçebilirsin sonra yine engeller. biraz yapay zekasını artırmışlar bunların o yüzden vpn felan yemiyor üstelik yese bile IT departmanında bir iki dakika içinde telefon gelebilr sana :)
bunu ancak sana yetki verirler yada senin bağlandığın portu açarlar ancak öyle aksi halde zor.
-
eskiden mesela tahribata filan giriyordum sonra çözmüşler tahribatı engellemişler neden engellediyseler aradım şu musluğu açın biraz dedim yasak diyorlar şirket politikasıymış
bir de ara ara sıra kıyak geçiyorlar heralde herşeye açık oluyor 2 gün sonra kilit
Toplam Hit: 3474 Toplam Mesaj: 13
