

Western Digital Harddisk Kesinlikle Öneririm. Servisde Olanlar. İçeride
-
Merhaba arkadaşlar,
Hard diski alalı daha 5 ay olmadı. !1 aydırda bad sectorle kullanıyorum ps yi .
Bugun aradım dedim ki bad sector var harddiskte (Logosoft u aradım ithalatçı firma bu ümraniye/istanbulda)
telefondaki bayan bize korgolayın 1 hafta içinde yenisini yollayalım dedi.
sonra ben getirsem hemen alabilirmiyim dedim oda tabiki 5 dakkada yenisini veririz dediler.
inanamadım gebzeden çıktım üşenmeden gittim.
Oraya vardım telefondaki kişi ile görüştüm tabiki :) tepkiler aynı yine.
Sonra benim ürünün idadesini aldı yenisini depodan getirdi ve yeni irsaliye düzenledi yolladı
Sadece 5 dakka. Bad sector varmı yokmu bakmadı bile direk aldı değiştirdi.
Ulan dedim helal olsun yaptığınız işe can kurban ..
Diğer hard diskim ise 30 gün içeride yatmıştı... Ey gidi ey..
Arkadaşlar size şiddetle tavsiye ediyorum.
çok Sağlam bir harddisk bunun yanında böyle bir servis hizmeti görmedim.
Her zaman müşteri haklı prensibi bi bunlarda var galiba
-
Hocam bende alıcamda nerden kaça aldın fln biraz bilgi versene?
-
Frosttear bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam bende alıcamda nerden kaça aldın fln biraz bilgi versene?
-----------------------------153 milyona 25.03.2010 da aldım hizlial.com dan aldım.
özellikleri
Hd 1 TB Western Digital 7200 RPM Sata2 64 MG Greenpower :)) çok sağlam çok hızlı ...
Kodu : WDC-WD10EARS bu şekildede aratabilirsin.
İstersen sonradan harici yaparsın :)
-
samsung u yakayım birde bunu yakarım
-
wd caviar black 500gb kullanıyorum performansı mükemmel :)
-
Bende aldım 1tb 149 tl ide media markta 9 taksit şimdi ne kadar bilmiyorum ama en son 159 tl idi
servis konusunda samsung süper telefonu düşürdüm servise yolladım bilgi fişindede yazıyordu düşürdüşüm 40 gün sonra telefon geldi değiştirmişler dokunmatiği parada almadılar 100tl yi gözden çıkarmıştım sinir oldum ama para almadıkları için sinirim hemen geçti oracıkta :)
-
evde western digitalin yan sanayisini actim bende, 5 hard disk var sata wd, 2 tane wd my passport var memnunum cok dusurmusumdur bozulan olmadi daha
-
4 WD var, 2 Caviar Black, 1 Caviar Blue, 1 Passport. Hepsi de muhteşem, blacklerin performansı süper. Bundan böyle WD'den başka almam, bu arada yeni alacaklar da WD'den şaşmamalı. Not: Green modellerini tercih etmemeye çalışın.
-
Allah be :D Bugun wd 500 ve 640 gblik hdler hata üstüne hata verdi :D galiba 500lük kafa atıyo :/ takır tukur ses ve disk okuma hatası veriyo bıktım samsung story aldım 1.5 tb hepsini yedeklerim bunlarıda arın ikisini birden deiştiriim :D
-
paraya kıyıp 2TB green caviar aldım 1.5-2 ay oldu, eski hdd den daha az ses çıkarıyor enerji tüektimi az ve bomba burda 64mb cache var ama black caviardan daha ucuz. 500gb c kimde var yada 1.5tb depo ? :) green nin farkı 2w kadar daha az enerji tüketimi fiyatını düşük olması benide kuşkulandırdı ama halihazırda hiçbir işkenceme problem çıkarmadı.
-
bende trandscend 640 gb lık bir harddisk aldım düşürmeye karşı daha dayanıklı memnunum gönül rahatlığıyla düşürüyorum 7/24 çalışır durumda harddisk dosya indiriyorum içine direk ama herhangi bir ısınmı veya takılma sorunu yaşamadım