Whiplash (2014)
-
Beyler film bok gibi tavsiye etmiyorum :/
-
çizik attım
-
akşam izleyelim güzele benziyor : )
-
overlocker bunu yazdızputnik bunu yazdı
İzleyenler hatırlayacak,
https://www.youtube.com/watch?v=9esWG6A6g-k
Son sahne.. Bateriye geri döndüğünde çaldığı solo. Filme ve elemana ilham kaynağı olan adam. Buddy Rich.
https://www.youtube.com/watch?v=1RRq9H0XWXs direkt buraya gitti aklım
çok iyiymiş..
Bud 60+ sanırım o soloda :)
-
evet guzel fılm:)
-
RotKerim bunu yazdıDaft bunu yazdı
ah şu online izlemeye harici altyazı da eklenebilse tadından yenmez yemin ederim
azıcık mantık kullanarak tamamını indirmeden izlemeye başlayabilirsin?
- chrome ile video indirmeye başlanır
- 50-60 mb inmesi beklenir
- indirilen klasöre video dosyasıyla aynı isimde altyazı atılır
- video.crdownload dosyası sürüklenip vlc'ye bırakılır
ayrıca film bok gibi falan değil
sene olmuş 2015 hala eleştirmeyi bilmeyen adam var
beğenmedim, şu yüzden beğenmedim dersin, bu bir eleştiridir
film bok gibi deyip kestirip atmak bir eleştiri değildir
https://www.rottentomatoes.com/m/whiplash_2014/
bu kadar adam aptal, bi sen akıllısın?
YekteranBaymedir tarafından 26/Oca/15 18:39 tarihinde düzenlenmiştir -
film gayet akıcı.
gerilmek icin filmin türünün "gerilim" olmasına gerek olmadıgını göstermis yapımcılar. simmons, sert ve sinirli adam tiplemesiyle bütünlesik olmustu zaten the o.z'da.
filmin geneline baktıgında kopukluklar var, iki karakterden en azından fletcher'ın kisiligine derinlemesine inmiyor, sürekli asıl eleman üzerinden isleniyor ki zaten araya serpistirilen aile yemegi ve kız arkadas sahneleri de izleyicilerin cocuga odaklanmasını ister nitelikte olmus. yine de fletcher'ın sahnelerinin sertliginden, en az baterist kadar onun hakkında da bilgi sahibi olunuyor.
özetle film bir basyapıt degil ama müzik temasına sahip filmler arasında bir özgünlük yaratmıs, iki psikopatı bu sekilde karsı karsıya getirerek ortaya eglenceli bir yapım cıkarmıslar. tereddüt etmeden izleyebilirsiniz.
-
kayda değer bi film değil bana göre, konservatuvara gidecek olanlar gidenler sorgulasın hergün dayak yiyecekler sanırım :)
-
müzikle aram yok ama yutkunmadan nefes almadan seyrettim desem yeridir. Tavsiye edene teşekkürler
-
Andrei bunu yazdı
film gayet akıcı.
gerilmek icin filmin türünün "gerilim" olmasına gerek olmadıgını göstermis yapımcılar. simmons, sert ve sinirli adam tiplemesiyle bütünlesik olmustu zaten the o.z'da.
filmin geneline baktıgında kopukluklar var, iki karakterden en azından fletcher'ın kisiligine derinlemesine inmiyor, sürekli asıl eleman üzerinden isleniyor ki zaten araya serpistirilen aile yemegi ve kız arkadas sahneleri de izleyicilerin cocuga odaklanmasını ister nitelikte olmus. yine de fletcher'ın sahnelerinin sertliginden, en az baterist kadar onun hakkında da bilgi sahibi olunuyor.
özetle film bir basyapıt degil ama müzik temasına sahip filmler arasında bir özgünlük yaratmıs, iki psikopatı bu sekilde karsı karsıya getirerek ortaya eglenceli bir yapım cıkarmıslar. tereddüt etmeden izleyebilirsiniz.
sana güvendim indiriyorum
