Whiplash (2014)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Beyler film bok gibi tavsiye etmiyorum :/ 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LinkinMeTiN
    LinkinMeTiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2002
    Erkek

    çizik attım

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bayarbatuhan
    bayarbatuhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2011
    Erkek

    akşam izleyelim güzele benziyor : ) 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek
    overlocker bunu yazdı
    zputnik bunu yazdı

    İzleyenler hatırlayacak,

     

    https://www.youtube.com/watch?v=9esWG6A6g-k

     

    Son sahne.. Bateriye geri döndüğünde çaldığı solo. Filme ve elemana ilham kaynağı olan adam. Buddy Rich.

    https://www.youtube.com/watch?v=1RRq9H0XWXs direkt buraya gitti aklım 

    çok iyiymiş..

    Bud 60+ sanırım o soloda :)


    İpimle kuşağım..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    albertinajeffley
    albertinajeffley's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2013
    Dişi

    evet guzel fılm:)


    azcık o guzel beynınızı kullansanız hıc fena olmazdı hanı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    RotKerim bunu yazdı

    ah şu online izlemeye harici altyazı da eklenebilse tadından yenmez yemin ederim

    azıcık mantık kullanarak tamamını indirmeden izlemeye başlayabilirsin?

    - chrome ile video indirmeye başlanır

    - 50-60 mb inmesi beklenir

    - indirilen klasöre video dosyasıyla aynı isimde altyazı atılır

    - video.crdownload dosyası sürüklenip vlc'ye bırakılır

     

    ayrıca film bok gibi falan değil

    sene olmuş 2015 hala eleştirmeyi bilmeyen adam var

    beğenmedim, şu yüzden beğenmedim dersin, bu bir eleştiridir

    film bok gibi deyip kestirip atmak bir eleştiri değildir

     

    https://www.rottentomatoes.com/m/whiplash_2014/

    bu kadar adam aptal, bi sen akıllısın?

    YekteranBaymedir tarafından 26/Oca/15 18:39 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    film gayet akıcı.

    gerilmek icin filmin türünün "gerilim" olmasına gerek olmadıgını göstermis yapımcılar. simmons, sert ve sinirli adam tiplemesiyle bütünlesik olmustu zaten the o.z'da.

    filmin geneline baktıgında kopukluklar var, iki karakterden en azından fletcher'ın kisiligine derinlemesine inmiyor, sürekli asıl eleman üzerinden isleniyor ki zaten araya serpistirilen aile yemegi ve kız arkadas sahneleri de izleyicilerin cocuga odaklanmasını ister nitelikte olmus. yine de fletcher'ın sahnelerinin sertliginden, en az baterist kadar onun hakkında da bilgi sahibi olunuyor.

    özetle film bir basyapıt degil ama müzik temasına sahip filmler arasında bir özgünlük yaratmıs, iki psikopatı bu sekilde karsı karsıya getirerek ortaya eglenceli bir yapım cıkarmıslar. tereddüt etmeden izleyebilirsiniz.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    kayda değer bi film değil bana göre, konservatuvara gidecek olanlar gidenler sorgulasın hergün dayak yiyecekler sanırım :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LinkinMeTiN
    LinkinMeTiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2002
    Erkek

    müzikle aram yok ama  yutkunmadan nefes almadan seyrettim desem yeridir. Tavsiye edene teşekkürler

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Andrei bunu yazdı

    film gayet akıcı.

    gerilmek icin filmin türünün "gerilim" olmasına gerek olmadıgını göstermis yapımcılar. simmons, sert ve sinirli adam tiplemesiyle bütünlesik olmustu zaten the o.z'da.

    filmin geneline baktıgında kopukluklar var, iki karakterden en azından fletcher'ın kisiligine derinlemesine inmiyor, sürekli asıl eleman üzerinden isleniyor ki zaten araya serpistirilen aile yemegi ve kız arkadas sahneleri de izleyicilerin cocuga odaklanmasını ister nitelikte olmus. yine de fletcher'ın sahnelerinin sertliginden, en az baterist kadar onun hakkında da bilgi sahibi olunuyor.

    özetle film bir basyapıt degil ama müzik temasına sahip filmler arasında bir özgünlük yaratmıs, iki psikopatı bu sekilde karsı karsıya getirerek ortaya eglenceli bir yapım cıkarmıslar. tereddüt etmeden izleyebilirsiniz.

    sana güvendim indiriyorum

Toplam Hit: 6418 Toplam Mesaj: 49