Whiplash (2014)
-
şurdan izleyin de reklamımız olsun =)
-
az önce izledim bitirdim, film izlerken hiç sıkılmadım. akıcıydı. ama aman be ne film yapmışlar da dedirtmedi. sonu demiş bi kaç kişi daha muhteşem bi son bekleyerek izledim açıkcası. yok artık dedirtecek türden diye. ama öyle olmadı. ama öyle olmaması filmin kötü olduğu anlamına gelmez. beklentiyi çok yüksek tutmadan izlenirse tad alınabilecek bir film. saygılar
-
bakak bi
-
bakayım
-
müthiş bir filmdi.
bu arada zillerin üzerinde isanbul yazısını görmek ayrı bir gururdu: http://istanbulcymbals.com/home.html
-
Çok kaliteli film seans saati uyuyor diye girmişti, iyiki girip izlemişiz yani.
-
Fatih bunu yazdı
müthiş bir filmdi.
bu arada zillerin üzerinde isanbul yazısını görmek ayrı bir gururdu: http://istanbulcymbals.com/home.html
Bosphorus da T.M. dir. Hatta istanbul'dan daha T.M. olabilir.
Zildjian da vardı sanırım bi' sahnede, o da eskiden bu topraklarda üretiliyordu.
Zil memleketi Türkiye :D
not: Ermeni ustaları saygıyla anmak lazım.
-
Daft bunu yazdıRotKerim bunu yazdıDaft bunu yazdı
ah şu online izlemeye harici altyazı da eklenebilse tadından yenmez yemin ederim
azıcık mantık kullanarak tamamını indirmeden izlemeye başlayabilirsin?
- chrome ile video indirmeye başlanır
- 50-60 mb inmesi beklenir
- indirilen klasöre video dosyasıyla aynı isimde altyazı atılır
- video.crdownload dosyası sürüklenip vlc'ye bırakılır
ayrıca film bok gibi falan değil
sene olmuş 2015 hala eleştirmeyi bilmeyen adam var
beğenmedim, şu yüzden beğenmedim dersin, bu bir eleştiridir
film bok gibi deyip kestirip atmak bir eleştiri değildir
https://www.rottentomatoes.com/m/whiplash_2014/
bu kadar adam aptal, bi sen akıllısın?
eleştirmiyorumki film bokdandı hala da boktan. boktan film yani.
o kadar insan da beni ilgilendirmiyor.
sonuç olarak anlamsız berbat bi film harcadığım zamana yazık.
