Win7de De Ntvspor İzleme
-
bugün arkadaşımla malum maçı konuşuyorduk. izleyemeteceğimi söyledim oda bana aynen;
' olum win7de de yeşil logolu bir media player var ordan izlesene, sadece 2 3 kanal çekiyormuş ve ntvspor'u çekiyormuş'
şeklinde bir cümle kurdu hiç birşey anlamadım. var mı böyle birşey, salladı mı?
-
salladı
-
valla tivibu bile şifreye girdi daha onceden ne gzl izliodm tivibudan :S
-
Yaaa arkadaşlar bende izlcektim çanaktan şifre gir ne yapabilirim açmamın yolu varmı ?
-
yildiz.tv varken diğerlerine ne gerek var.
http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=ntvspor
-
EmQceR bunu yazdı:
-----------------------------
yildiz.tv varken diğerlerine ne gerek var.
http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=ntvspor
-----------------------------yıldızda izlenmiyorki :s 1 kare geliyor 2 dk yeni kare geliyor. millet sağlam yuklenmiş.
-
warlock bunu yazdı:
-----------------------------
Yaaa arkadaşlar bende izlcektim çanaktan şifre gir ne yapabilirim açmamın yolu varmı ?
-----------------------------evet var ama artık geç. goturup kırdıracan.
-
RotKerim bunu yazdı:
-----------------------------
warlock bunu yazdı:
-----------------------------
Yaaa arkadaşlar bende izlcektim çanaktan şifre gir ne yapabilirim açmamın yolu varmı ?
-----------------------------evet var ama artık geç. goturup kırdıracan.
-----------------------------
Vay a.q neyse... -
yok mu ya hiç takılmayan site hay aq her maç günü aynı terane
-
tivibudan izliyorum ne kapanması yaw açın izleyin
-
süperonlayn bu
