Win7de De Ntvspor İzleme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyKo
    HyKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    tosun bunu yazdı:
    -----------------------------

    tivibudan izliyorum ne kapanması yaw açın izleyin


    -----------------------------

    tivibu yokki bi tane vardı onu da bilader kullanıyo. hemen üye olsam açarlar mı hemen ya:) ya da kullanılmayan tivibu üyeliği var mıdır arkadaslar:)


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    senator25
    senator25's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2010
    Erkek

    http://livetv.ru/tr/eventinfo/72042_barcelona_real_madrid/ 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Arkadaşın doğru söylemiş Windows 7 Ultimate işletim sistemlerinde Windows Media Center içinde.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek

    w7 home premiumdan yukarı tüm sürümlerde media center war.. onu açın

    ..

    ordan ek özelikleri açın.. sonra media center kendini güncelleyince.. kapatıp tekrar açın media center ı..

    aynı menunu yanına keşfet DİE Bİ SEÇENK DAHA gelicek paketleri kurun izleyin.. cnbce ntv ntv spor filan war..

    baska paketlerde war..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kuklaci
    kuklaci's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    radeon tv öneririm dünyanın bütün kanallarını ve radyolarını izleyebilirsin.. güzel program..

Toplam Hit: 2603 Toplam Mesaj: 16