folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Winamp Açıkken Pc Neden Kasıyor?



Winamp Açıkken Pc Neden Kasıyor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakx
    burakx's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    winamp da müzik dinlerken ya da youtube da video seyrederken pc donuyor ya da ağırlaşıyor.şarkıyı durdurdugumda normale dönüyor.bunun nedeni ne olabilir ? çözümü nedir?

    Cesaret , Asalet , Adalet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Arkadaşım bu programlar kasmaz yanlız buraya hijackthis loglarını yollaman mümkünmü bi bakalım spy veya virüs varsa ondanda olabilir yada bilgisayardaki registryde bulunan gereksiz şeyler veya bir registry hatasıda olabilir senden isteğim bi hijackthis raporunu tarat ve buraya koy bi bakalım eyer bişey çıkmazsa http://rapidshare.com/files/48121901/TuneUp.Utilities.2007.v6.0.2311.0.rar bunu indir kur ve gerekli temizlemeleri yap yanlız bi antivirüse tarat alıntı yaptım linki çünkü hadi bekliyorum
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delizm_sundu
    delizm_sundu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    aga bilgisayarın özellikleri nedir_?

    yeni deilse yapması normal bence yaparda yani...format istiyor demekki :)


    bilki hesap sorulmaz madist olandan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burakx
    burakx's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    yeni değil ya 1.5 sene oldu. packard bell laptop kullanıyorum.tek çözümü format gibi gözüküyor..

    Cesaret , Asalet , Adalet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek
    hoca at formatı duzelir...benim eski bil. de winamp acılırken kasıyodu :)yada yeni bil al
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    hoca aynı sorun bende de var çıldırıyorum yaw.winamp açıkken yazı bile yazamıyorum sonradan geliyor yazılar.winamp kapalıyken de full performans içerisindeyim.2 kez formatladım yine de geçmedi.herhangi bir medya oynatıcısı açtığımda kasıyor a.q..dumunun makinası hiç böyle yapmazdı.3 gündüz çözüm arıyorum hala bulamadı..

    register düzenleyici programla hataları fixledim.hijack mıdır nedir onda da musket in dediklerini yaptım.ram boşaltıcı programlar kullanmaya başladım.yapmadığım şey kalmadı ama hala yavaş anasini satiyim.müzik dinleyemez oldum..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    hoca bilgisayarın özelliklerini yaz bakalım buraya.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    amd turion 2ghz 512ddr2 128ekran
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    hoca bunun pek çok nedeni var. mesela hardiskin tek sürücümü, antirivirüs programı falan ne kullanıyorsun. eğer sabit sürücülerin parçalara ayrılmışsa c sürücüsünün boş alanına falan bak fazla şişmişse pc yi biraz kasar. yok bunlar fayda etmedi dersen kasanın içini sök toz falan birikmiştir işlemcinin oraları falan tozları falan temizle.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca bunun pek çok nedeni var. mesela hardiskin tek sürücümü, antirivirüs programı falan ne kullanıyorsun. eğer sabit sürücülerin parçalara ayrılmışsa c sürücüsünün boş alanına falan bak fazla şişmişse pc yi biraz kasar. yok bunlar fayda etmedi dersen kasanın içini sök toz falan birikmiştir işlemcinin oraları falan tozları falan temizle.


    -----------------------------

    harddiskim tek sürücü, antivirüs kullanmıyorum.sabit sürücüm ikiye ayrıldı ve ikiside bomboş sayılır.pc yi açamam lap top kullanıorm garantisi devam ediyor.donanımsal bir sorunum olduğunu sanmıyorum.

    hizmetleri falan da sınırlandırdım.yapmadığım şey kalmadı.zaten winamp açmadığım sürece bir kasma da yok.winamp kapalıyken 3423423 tane site açayım prog çalıştırıyım sorunum olmuyor.ama winampla birlikte bi prog dahi çalıştırsam takılma yapıyor.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    ilginç yani hoca peki winampın sürümü kaç onuda öğreneyim.
Toplam Hit: 4373 Toplam Mesaj: 17