Winamp Açıkken Pc Neden Kasıyor?
-
sitedeki son sürümünü indirmiştim.şimdi sildim 2,91 buldum yükledim.fakat hala aynı şey devam ediyor.
-
alla alla ne garip pc varmış sende hoca. bi sorunu çözemedik.
-
alla alla ne garip pc varmış sende hoca. bi sorunu çözemedik. 5,02-5,03 sürümünü yükle bakalım winampın.
-
winampın en az ram yiyen sürümü 2,91 hoca.onun için bunu yükledim..
bu sorunu yaşamayan çözümünü bilemez :)
yardım etmeye çalıştın sağol ama dediklerin zaten bilindik şeyler.hepsini daha önce den yaptım.
2 kez formatlamama rağmen çözümünü halen bulamadım.ama bulunca buraya ekleyeceğim..
tekrar ilgilendiğin için teşekkür ederim...
-
1- fanları bir kontrol et tozlarını falan temizle. fazla ısınmadan donabilir yada resetlenebilir.
2- karşılaştığım tüm donmalar ram yüzünden oldu. (mhz leri farklı rramler, yuvaya tam oturmayan ramler v.s..) ramide bir kontrol et slota biraz bastır.
3- taskda fazla program çalıştırıyor olabilirsin. (işine yaramayan prgleri çalıştırma ramin mına koyar)
4- virus olabilir. format at olmadı sistemine bi ram daha ilavet.
-
B0LDPiL0T bunu yazdı:
-----------------------------1- fanları bir kontrol et tozlarını falan temizle. fazla ısınmadan donabilir yada resetlenebilir.
2- karşılaştığım tüm donmalar ram yüzünden oldu. (mhz leri farklı rramler, yuvaya tam oturmayan ramler v.s..) ramide bir kontrol et slota biraz bastır.
3- taskda fazla program çalıştırıyor olabilirsin. (işine yaramayan prgleri çalıştırma ramin mına koyar)
4- virus olabilir. format at olmadı sistemine bi ram daha ilavet.
-----------------------------dediklerini yapmış oda fayda etmemiş :) söyledim bende:)
