Winamp Ta Hoş Bir Özellik
-
yane rene hoca daha önce bu özelliği bilmiyormudu way bee :D
-
gencprens bunu yazdı:
-----------------------------
yane rene hoca daha önce bu özelliği bilmiyormudu way bee :D
-----------------------------rene abü böyle ufak şeylerlen vaktini harcamaz :D
sevmedim ben bu özelliği hiç güzel değil onun yerine indirin bi hoparlörlü skin hem daha karizma hem daha gerçekçi :D
-
harbiden dehşet özellik ahmet kayada hele tam bi uyum sağlıyor :D:DD:
-
Harbi la rene bunu nasil kacirmis bayadir var bu ozellik :)
-
Eskiye Kaçar (:
-
Eywallah Sagolasın !..
-
super ^^
-
maniac harbiden de
-
BiGGest bunu yazdı:
-----------------------------Şimdi winamp ı açıyoruz..
herangi bi şarkıya tıklıyoruz ve şarkı çalıyo..tabi bu durumda çalıştıgımız alan da winamp..bastıgımız her tuş winamp ı etkiliyecektir..
daha sonra klavyeye bakıyoruz ve şunu yazıyoruz.. NUL sonra bi pencere çıkıcak... ESC ' ye basıyoruz.. sonra L harfire basıyoruz sonra çıkan pencereyi yeniden ESC ile kapatıyoruz... Ve son olarak SOFT yazıyoruz...ve şaşırıyoruz..gördünüz gibi winamp ın üst kısmı sarkıdaki bass oranına göre yanıp sönüyo..
aşşağıdaki resmi alıyoruz masaüstü arka planı yapıyoruz..özelliklerden ortala yapıyoruz... ortalıyo bu tabi..
sonra masaüstünün tam ortasında yapıştırdık resmi.. winamp ın yanıp sönen üst kısmınıda alıp tam üstüne getiriyoruz..bass lı bi sarkı acıyoruz seside acıp oturup izlioz :)
-----------------------------
hoca güzel olmuş -
Wİnamp`a Birşeyler Oluyor...)) GüzeL..miş
