Windows 7 - 8 Temaları
-
Windows 7 ve Wİndows 8'de kullanılabilir dostlar.

New York Teması indir
Paris Teması indir
Tokyo Teması İndir
Dubai Teması İndir
Hayvanlar Alemi teması
Gün batımı teması indir
The Walking Dead Teması indir
Doğa Teması indir
Call Of duty Teması İndir
Ölümsüzler Teması
Alen Weak Teması İndir
Fear Teması İndir
Cadılar Bayramı 1 Teması indir
Cadılar Bayramı 2 İndir
Tropikal Balık Teması -
tşk paylaşım için aga ama bişi sorcam xpden sonraki vista 7 ve 8de temadan kast sadece wallpaper gibi. daha fonksiyonel temalar yapılmıyo mu acaba.
-
hayır hocam sadece wallpaper değil, windows seslerinden başlat çubuğuna, renklere kadar herşey değişiyor.
-
eyw
-
LasTMohicaN bunu yazdı:
-----------------------------hayır hocam sadece wallpaper değil, windows seslerinden başlat çubuğuna, renklere kadar herşey değişiyor.
-----------------------------
hocam bari ole olan resimlerini koyaydınız suan wallpaper gibi gelior gözüme hiç cazip değil -
Temaları yanlış kaydetmişim galiba dostlar.. ahh windows 8 ahh..
-
madem fileserve pre miz yok
çizelim
-
LasTMohicaN bunu yazdı:
-----------------------------hayır hocam sadece wallpaper değil, windows seslerinden başlat çubuğuna, renklere kadar herşey değişiyor.
-----------------------------usta işte wallapper başlat rengi bide ses değişiyo. xpdeki temalara baksana bi a dan z ye herşeyi tek temayla değiştiriyon. bu win8 7 vistada pek öle değil.
ha bir de bilgisi olan windows 8 de cart curt paso yeşil renk var ya onu değiştirebiliyoz mu.
bide açık havada bide akşamları ışık altında seçileni zor görüyom bunu koyulaştırmanın yolu yok mudur?
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------LasTMohicaN bunu yazdı:
-----------------------------hayır hocam sadece wallpaper değil, windows seslerinden başlat çubuğuna, renklere kadar herşey değişiyor.
-----------------------------usta işte wallapper başlat rengi bide ses değişiyo. xpdeki temalara baksana bi a dan z ye herşeyi tek temayla değiştiriyon. bu win8 7 vistada pek öle değil.
ha bir de bilgisi olan windows 8 de cart curt paso yeşil renk var ya onu değiştirebiliyoz mu.
bide açık havada bide akşamları ışık altında seçileni zor görüyom bunu koyulaştırmanın yolu yok mudur?
-----------------------------Hocam 3.parti temaları istiyorsun sen sanırım.Onları pek kimse kullanmıyor diye yapmıyorum.
Metro'ya gelince;
Renk değiştirme;
http://windows7li.blogspot.com/2011/10/windows-8-metro-ui-renk-degistirme.html
Arka plan değiştirme;
http://windows7li.blogspot.com/2011/09/windows-8-metro-arka-plan-degistirme.html
Metro pezevenkini kaldırıp klaskik başlat menüsüne dönme;
http://windows7li.blogspot.com/2011/11/windows-8-metro-ui-gorev-yoneticisi.html
Bu temaları yanlış kaydetmişim dalgınlığıma gelmiş kusura bakmayın..
-
eyw sağol
-
temaları nasıl kurucaz :W
