Windows 7 - 8 Temaları
-
eyw usta eline sağlık güzel olmuş. bu arada bu windows7li blogu senn blogun mu?
-
inception bunu yazdı:
-----------------------------temaları nasıl kurucaz :W
-----------------------------indir tıkla iki defa(mouse sol tuşuyla arka arkaya) sonra uygula de :d
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------eyw usta eline sağlık güzel olmuş. bu arada bu windows7li blogu senn blogun mu?
-----------------------------Evet hocam benim.Temaları yanlış kaydetmişim arkadaşlar o yüzden soruyorlar haklı olarak.Dalgınlığıma gelmiş.. :)
-
gugılda da arama yaparken bi kaç defa rastgelmiştim sitene. güzel eline sağlık :)
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------gugılda da arama yaparken bi kaç defa rastgelmiştim sitene. güzel eline sağlık :)
-----------------------------gugıl az biraz sever beni :) Eywallah hocam sağol.
