folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Windows 7 64 Bit Ram Tüketimi ?



Windows 7 64 Bit Ram Tüketimi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam baksana en çok ne kullanıyor ramı.

    yeni formatlanan 4ramlı win 7 x64 300-400 kullanıyor.normalı budur.

    bununlada inceliye bilirsin   http://download.sysinternals.com/Files/ProcessExplorer.zip


    -----------------------------

    yok abi ondan değil sistemin açılışındaki ram'dan yemeden farklı bu 6 gblik ramdan düşürüyor neden böyle ? yok mu bi çözümü..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    dostum yat uyu boşver şimdi win64 biti . 

    benimde ilk zamanlar öyleydi hatta ne zaman ctrl+alt+delete yapıp o performans sekmesinde ram kullanım oranını görsem 

    bill amcaya küfreder dururum . Ama evdeki bilgisayarda bu kadar değildi windows xp kurdum 200 mb fln yiyordu . 

    Laptopa xp kurayım dedim resmi sitesinde tüm driverlar win7 ve vista içindi üstüne onuda göze aldım 

    xp cd ile notebook u boot ettiremedim yok neymiş işte cd sata eklentili değilmiş . 

    Bende o günden sonra kadere boyun eğdim uğraşmadım .D Sende boşver yat yarın temiz kafayla dewam edersin :D 


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Ufak tefek programlar açıkken 800mb civarında kullanması gerekir. Kaynak izleyiciden bak ram'i tüketen programlara. Fazla yiyeni indirirsin :)


    arbeit macht frei
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    abi ben mi anlatamıyorum siz mi anlamıyorsunuz sistemden birşey yemiyor ..
    6 gb'ramin 1.5 piyasada yok ramlari denedim tek calışıyor sıkıntısı yok :|Sistemi formatladıktan sora nedense böyle oluyor. Linux 64 bit kuracağım bide.
    eğer aynı problemi yaparsa var bi ali cengiz yapmazsa win'den kaynaklanan bir sorun.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    hizmetlerle alakalı hocam, bendede aynı sorun var gamebooster la gereksiz hizmetleri kapatınca 800mb a falan iniyor .

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi ben mi anlatamıyorum siz mi anlamıyorsunuz sistemden birşey yemiyor ..
    6 gb'ramin 1.5 piyasada yok ramlari denedim tek calışıyor sıkıntısı yok :|Sistemi formatladıktan sora nedense böyle oluyor. Linux 64 bit kuracağım bide.
    eğer aynı problemi yaparsa var bi ali cengiz yapmazsa win'den kaynaklanan bir sorun.


    -----------------------------

    bildiğim kadarıyla  x64 bit 32gb kadar destekliyor tabii bu sürüme görede değişiyor.evet dediyin gibi linux x64 bit dene.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    Merak etme bir sorun yok sadece sık kullandığın programları daha hızlı çalıştırmak ön belleğe alıyor.Ön bellek kullanım miktarına bakarsan anlarsın.

    Yine de illa ram kullanımı azalsın diyorsan

    http://www.langturk.com/windows-7-ve-vista-prefetch-ve-superfetch-degerlerinin-degistirilmesi/

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    windows se7en ile birlikte microsoft değişitirdi biraz olayları, o an en hızlı çalışacak şekilde ram kullanıyor.senin çok rame ihtiyac duyduğun zaman sana geri verecek kullandığı ekstra kısımları.takma kafana o ayarlıyor her şeyi


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
Toplam Hit: 2202 Toplam Mesaj: 19