Windows 7 Hakkında Bilgi Paylaşımı.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    peki windows7 netbook a nasıl kurabilrim dvd vea cd rom yok:D

    delimiyim ben?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    bunun da birçok yolu var önemli olan hangisi sana uygun. ethernetten kurulum var biraz karışık

    windows 2003 biliosan kolay gelir. şahsen ben hiç denemedim. tnctr.com da bulabilirsin

    bana sorarsan en basit yöntem şu:

    cdyi iso olarak bilgisayara at. tabi şuan bi işletim sisteminin var oldugunu kabul ediyorum.

    sıfırdan deil bu kurulum. sanal cd ile (daemon tools falan) o iso'yu mount et.

    CD gibi göster. sonra gir içine aga, aç setup'ı windows üzerinden başla setup'a gerisi gelir :D

    ben win7'yi ilk öyle kurdum, harddiskten grub4dos ile boot da ettirebilirsin ama boot olaylarına

    girmediysen hiç, denemeni tavsiye etmem  

    edit: kafa karışıklığı olmasın, cdden ISOyu elde et derken bunu başka bir bilgisayardan temin edip,

    usb hdd / flash disk ile bilgisayarına atcan ok 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    windows xp kullanıorum suanda ancak 7 de denemek istiyorum peki bişe sorucam driver sorunu ve birde xp de oldugu gibi 2. bi işletim sistemi gibimi calıscak??? yani soyleki xp nin ustunemi kurulacak

    delimiyim ben?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    muhtemelen mevcut xp'ni de görür ve onu açabilirsin istediğinde.

    ama xp nin oldugu bölümü formatlarsan bu olmaz tabiki ayrı bölüme kurcaksın (misal c'de xp d'de win7 olcak)

    eğer bilgisayarın eskiyse, driver belki problem çıkarabilir ama şu son çıkanlardan ise bilgisayarın

    vista ile problem yaşamıyosan büyük ihtimal win7 ile de yaşamazsın. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    oke bi deniyelim bakalım belki hosuma gider

    delimiyim ben?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    bende benim laptopa kurdum ancak boş dvd olmadığı için direk setupdan kurdum :P Windows.old u sildiğimde vista komple gitti . Şuan sistem gayet iyi baya bi seri.

    Driver olarak ekran kartı hariç bütün driverları tanıdı onuda ben kendim yükledim.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    :| hacılar hocalar

    windows 7 direk setupdan ya da usb hafızadan yüklenebiliyor. Eğer DVD den boot etmiyorsa iso kalıbı hasarlı veya derleme çakma isodur orjinal ms isolarını indirin.

    sürücü olarak uyumluluk modunda vista hatta xp sürücülerini bile yükleyebiliyorsunuz donanım açısından sıkıntınız çıkmaz.

    Programları da aynı şekilde uyumluluk modlarıyla çok güzel çalıştırabiliyorsunuz çalıştıramadığım program henüz çıkmadı benim.

    windows 7 yi deneme amaçlı kurmak istiyorsanız C deki xp üzerine değil boş bir bölüme yüklemeniz gerekir D gibi bu sayede 2 işletim sisteminiz olur. eğer beğenmeyip silmek isterseniz de bootu onarıp D yi biçimlendirir geçersiniz. sıfırdan kuracaksanız ana işletim sistemi yapacaksanız yine format atabilir ya da direk üzerine kurabilirsiniz. üzerine kurduğunuzda windows.old klasörü çıkacak karşınıza C içinde. o yedekle geri xpnize dönebilir veya içinden dosyaları ayıklayıp onu silebilirsiniz.

    başka sorusu olan? :| 

     


    :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    ben kullanıyorum 7. gayet memnunum ufak tefek sorunları var ama onlarda zamanla çözülür :)

    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    ben casper laptop aldım, ücretsiz win7 cdsi yolluyolar orjinal onu sipariş etcem

    dvd + kargo beleş

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    ayhun bunu yazdı:
    -----------------------------
    windows xp kullanıorum suanda ancak 7 de denemek istiyorum peki bişe sorucam driver sorunu ve birde xp de oldugu gibi 2. bi işletim sistemi gibimi calıscak??? yani soyleki xp nin ustunemi kurulacak
    -----------------------------

    üzerine kurulabiliyor.ama kesinlikle tavsiye etmem onlarca sorun yaşarsın.en güzeli bence hem xp hem 7 kur.istediğinden açarsın.


    twitter.com/KezzapliMakarna
Toplam Hit: 3338 Toplam Mesaj: 26