Windows 7 Hakkında Bilgi Paylaşımı.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    faruk_sahin
    faruk_sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek
    Blitz kardesm çok gsel olduğunu söyledi ama kendim denemedim

    Hayat Senin Başkalarına Bırakma!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eerol
    eerol's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    Arkadaşlar bu öneri de benden olsun.bende indirdim Windows7 yi kurdum olmadı,dedim herhalde dvd hatalı tekrar dvd ye çektim yine olmadı,en sonun da yuklerken ingilizce yi seçtim,kuruldu ve sonradan Türkçe ye çevirdim,şimdi mükemmel sorunsuz kullanıyorum,bilgilerinize.bir de böyle deneyin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    Orbit derim ben :)

    Every thing"s place and her time reach
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Bu windows 7 vistanın ek paketi gibi bişey.Yenilik çok az veya işime yarayacak tek bir yenilik göremedim.Nette araştırdım orada da kayda değer bir yenilik yok.Yalnız vista ya nazaran sistem daha rahat çalışıyor.Sistemi yormuyor gibi geldi bana.Size yeni gelen işe yarar özellikler neler gençlik ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    bende win 7 yi kurdum ama anakartı tanıtamadım... ses var, ama card reader yok artalarda.. casper nirvana kullanıyorum.. bir çözüm vr mı acep?
Toplam Hit: 3341 Toplam Mesaj: 26