

Windows 7 Hakkında Bilgi Paylaşımı.
-
Blitz kardesm çok gsel olduğunu söyledi ama kendim denemedim
-
Arkadaşlar bu öneri de benden olsun.bende indirdim Windows7 yi kurdum olmadı,dedim herhalde dvd hatalı tekrar dvd ye çektim yine olmadı,en sonun da yuklerken ingilizce yi seçtim,kuruldu ve sonradan Türkçe ye çevirdim,şimdi mükemmel sorunsuz kullanıyorum,bilgilerinize.bir de böyle deneyin...
-
Orbit derim ben :)
-
Bu windows 7 vistanın ek paketi gibi bişey.Yenilik çok az veya işime yarayacak tek bir yenilik göremedim.Nette araştırdım orada da kayda değer bir yenilik yok.Yalnız vista ya nazaran sistem daha rahat çalışıyor.Sistemi yormuyor gibi geldi bana.Size yeni gelen işe yarar özellikler neler gençlik ?
-
bende win 7 yi kurdum ama anakartı tanıtamadım... ses var, ama card reader yok artalarda.. casper nirvana kullanıyorum.. bir çözüm vr mı acep?
Toplam Hit: 3341 Toplam Mesaj: 26