folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows 7 Lazım Ama (Windows7.Rar) Şeklinde...



Windows 7 Lazım Ama (Windows7.Rar) Şeklinde...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    son konuda yazdım bilgisayarım çöktü. bende bi win7 dvdsi vardı ama kayıp, hanımın bilgisayarda sıkıntılı, o yüzden temiz win7 lazım ancak iso şeklinde filan değil. rar veya zip uzantılı olmalı ki dosyayı açıp dvdye yazabileyim. Nero veya benzeri program kuramıyorum makinaya. elinde olan ve paylaşan arkadaşa şimdiden teşekkürler. ftpden sağlayacak olan olursa pm atabilir

    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    isoyu da yazabilirsin rahat bi şekilde.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    iso dosyası winrarlada açılır hocam aklında bulunsun 


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    kimse de demiyo ki rar ve zip'i açarsan o dvd boot etmez diye.

    Download Free ISO Burner (SoftSea Mirror): http://www.softsea.com/download/Free-ISO-Burner.html

    Version: 1.2

    Release Date: 10-Jan-2011

    File Size: 800 KB

    Operating System: Microsoft Windows XP/2003/Vista/Windows 7/Windows 8

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    iso yada rar yada zip olması birşey fark etmeyecek hocam hepsinide klasöre çıkartabilirsin.

    herzamanki gibi isonu indir ve kalıp şeklinde yazdır uğraşıpta kafanı karıştırma


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek

    Geçen bir arkadaşın paylaştığı Selçuk Üniversitesi FTP sinde denk gelmiştim sanırım.

    Konu Link


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nvidia
    Nvidia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2013
    Erkek

    deomon tools  ne güne duruyoo


    Milyarlarca yıl ölüydüm dirildim ve tekrar dirilmemek üzere öleceğim günü bekliyorum!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxkomandoxx1
    xxkomandoxx1's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    kimse de demiyo ki rar ve zip'i açarsan o dvd boot etmez diye.

    Download Free ISO Burner (SoftSea Mirror): http://www.softsea.com/download/Free-ISO-Burner.html

    Version: 1.2

    Release Date: 10-Jan-2011

    File Size: 800 KB

    Operating System: Microsoft Windows XP/2003/Vista/Windows 7/Windows 8

     

    Ben bunu demeye gelmiştim ama sen önce davranmışsın :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    Ben artık dvd'den değil usb flash bellekten yapıyorum formatı

    indir iso'yu rufus programı ile usb'ye yazdır 8gb lık flash yeter(ki en hızlı isoyu usb'ye bu program yazdırıyor 2-3 dk)

    sonra biostan flashla açılışı seç başlat formatı

    Rufus program link : http://rufus.akeo.ie/?locale=tr_TR  571 KB ve kurulumsuz

    aliyk tarafından 27/Şub/14 22:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Direk-Linkten-Cesitli-Paylasimlar-189621/

    tüm sürümler şekline burda var


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    ben iso yu  winrar ile açıp kuruyorum la windowsu , ha pc çöktüyse yapamazsın tabi . 
    :) 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
Toplam Hit: 1888 Toplam Mesaj: 14