

Windows 7 Lazım Ama (Windows7.Rar) Şeklinde...
-
Daft bunu yazdı
kimse de demiyo ki rar ve zip'i açarsan o dvd boot etmez diye.
Şuradan çözmüştüm hocam o işi üşenmeyip bakan olursa 2 kelime bi şey öğrenir hem:
-
Selçuk Üni Ftp diye bir konu vardı gizli. Oranın içinde macos dahi var. Onu bir incele.
-
.rar açıpta dosyaları yazarsan o dvd açılışta bios tarafından okunamaz mecburen .iso gibi bir kalıp dosyasını yazdırmalısın. he dersenki ben başka bir yerden boot edip kuracağım ona birşey diyemem.
caagroup tarafından 28/Şub/14 08:27 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1885 Toplam Mesaj: 14