folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows 7 Lazım Ama (Windows7.Rar) Şeklinde...



Windows 7 Lazım Ama (Windows7.Rar) Şeklinde...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    kimse de demiyo ki rar ve zip'i açarsan o dvd boot etmez diye.

    Şuradan çözmüştüm hocam o işi üşenmeyip bakan olursa 2 kelime bi şey öğrenir hem:

    http://forum.imgburn.com/index.php?showtopic=11194


    Metallica Rules
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek

    Selçuk Üni Ftp diye bir konu vardı gizli. Oranın içinde macos dahi var. Onu bir incele.


    Errare Humanum Est
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caagroup
    caagroup's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    .rar açıpta dosyaları yazarsan o dvd açılışta bios tarafından okunamaz mecburen .iso gibi bir kalıp dosyasını yazdırmalısın. he dersenki ben başka bir yerden boot edip kuracağım ona birşey diyemem.

    caagroup tarafından 28/Şub/14 08:27 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1885 Toplam Mesaj: 14