Windows 7‘Deki Gizli Tanrı Modu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    zeki mürende bizi görecekmi ordan hocaa


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusunal4
    yunusunal4's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    bunu ilk paylaşan şahsiyet çok heyacan yapmış tanrı modu yazmış sanırım. TürkMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C} yazsanda birşey farketmez. zaten ordaki herşeyi denetim masasından yapabiliyon.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    BENİM w7 ingilizce :d   o ayarlardan pek bişe anlamadım.. güzel bişeye benzedigi kesin :)


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ganjaboy
    ganjaboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    ben bunu dendim olmadı yanlış yaptım herhal klasoru actıgın yer farkedıomu masaustune açtım kopyala yapıştır yaptım ama bişy olmadı

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maze
    maze's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2007
    Erkek

    İlk mesajın altındaki Admin nin uyarısını kesinlikle okuyun.


    İMpossıBle is NothinG
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Toma2Gm
    Toma2Gm's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    güzel gerçkten beğendim..


    Profile Tıkla Anlarsın?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    linuxta herşey açık bence linuxa geçin. windows kullanıcılarına acıyorum xD

    bakınız video paylaşım siteleri= ubuntu vs windows 7, 

    bakınız video paylaşım siteleri=compiz fusion

    bakınız video paylaşım siteleri= kde4 + compiz


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    balik_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    linuxta herşey açık bence linuxa geçin. windows kullanıcılarına acıyorum xD


    -----------------------------

    Ne demek acıyorum.Özellikle Türkiye 'deki iş sektörü %99'u windows tablı çalışıyor.Sadece iş bakımından bile windows kullanmak zorundasın.işi geçtim oyun oynamayı seven biri işen kesinlikle windows'ta kalmak zorundasın aksi halde nasıl bu grafikleri nasıl görürdün ? linux'a yeni mi geçtin yoksa linux kullanmıyorsunda, kullanıyorum diyip bizi mi yiyorsun bilemiyorum.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Fuzulli bunu yazdı:
    -----------------------------

    balik_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    linuxta herşey açık bence linuxa geçin. windows kullanıcılarına acıyorum xD


    -----------------------------

    Ne demek acıyorum.Özellikle Türkiye 'deki iş sektörü %99'u windows tablı çalışıyor.Sadece iş bakımından bile windows kullanmak zorundasın.işi geçtim oyun oynamayı seven biri işen kesinlikle windows'ta kalmak zorundasın aksi halde nasıl bu grafikleri nasıl görürdün ? linux'a yeni mi geçtin yoksa linux kullanmıyorsunda, kullanıyorum diyip bizi mi yiyorsun bilemiyorum.


    -----------------------------

     

    hangi oyun hoca bu :))

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    bişey yok ki :\

    gizli saklı olan bişeyi ortaya çıkarmıyo sonuçta


    Yapay zeka, zeka değildir.
Toplam Hit: 6772 Toplam Mesaj: 39