Windows 7‘Deki Gizli Tanrı Modu
-
zeki mürende bizi görecekmi ordan hocaa
-
bunu ilk paylaşan şahsiyet çok heyacan yapmış tanrı modu yazmış sanırım. TürkMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C} yazsanda birşey farketmez. zaten ordaki herşeyi denetim masasından yapabiliyon.
-
BENİM w7 ingilizce :d o ayarlardan pek bişe anlamadım.. güzel bişeye benzedigi kesin :)
-
ben bunu dendim olmadı yanlış yaptım herhal klasoru actıgın yer farkedıomu masaustune açtım kopyala yapıştır yaptım ama bişy olmadı
-
İlk mesajın altındaki Admin nin uyarısını kesinlikle okuyun.
-
güzel gerçkten beğendim..
-
linuxta herşey açık bence linuxa geçin. windows kullanıcılarına acıyorum xD
bakınız video paylaşım siteleri= ubuntu vs windows 7,
bakınız video paylaşım siteleri=compiz fusion
bakınız video paylaşım siteleri= kde4 + compiz
-
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
linuxta herşey açık bence linuxa geçin. windows kullanıcılarına acıyorum xD
-----------------------------Ne demek acıyorum.Özellikle Türkiye 'deki iş sektörü %99'u windows tablı çalışıyor.Sadece iş bakımından bile windows kullanmak zorundasın.işi geçtim oyun oynamayı seven biri işen kesinlikle windows'ta kalmak zorundasın aksi halde nasıl bu grafikleri nasıl görürdün ? linux'a yeni mi geçtin yoksa linux kullanmıyorsunda, kullanıyorum diyip bizi mi yiyorsun bilemiyorum.

-
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
linuxta herşey açık bence linuxa geçin. windows kullanıcılarına acıyorum xD
-----------------------------Ne demek acıyorum.Özellikle Türkiye 'deki iş sektörü %99'u windows tablı çalışıyor.Sadece iş bakımından bile windows kullanmak zorundasın.işi geçtim oyun oynamayı seven biri işen kesinlikle windows'ta kalmak zorundasın aksi halde nasıl bu grafikleri nasıl görürdün ? linux'a yeni mi geçtin yoksa linux kullanmıyorsunda, kullanıyorum diyip bizi mi yiyorsun bilemiyorum.

-----------------------------hangi oyun hoca bu :))
-
bişey yok ki :\
gizli saklı olan bişeyi ortaya çıkarmıyo sonuçta
