Windows 8 Kurdum Ve Sonra..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Windows 8 i kurduktan sonra kasanın ön panelindeki ses ve mikrofon jackleri çalışmamaya başladı. Windows 7 yüklüyken de çalışmıyordu ama realtek'in hd audio ses yöneticisinden ön paneli etkinleştir dediğimde çalışıyordu. İşin karıştığı yerde burası. Win8 bu uygulamayı çalıştırmıyor. En nihayetinde o uygulamada windowsun bir yerlerinden bir şeyi etkinleştiriyor diye düşünüyorum. Bunu manuel olarak yapamaz mıyız ? Veya uygulamayı çalıştırmanın bir yolu varmı ? Yüklerken hiç bir sıkıntı olmuyor fakat uygulama çalışmıyor. Yardım bekliyorum.


    Anarsistherif...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    hocam biosa girip, audio 97 yada ac 97 yazan yer varsa, onu hd audio olarak değiştirip tekrar denermisin?


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    üreticinin çıkarmasını bekleyeceksin hacı başka çaren yok gibi 


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    catlax bunu yazdı

    hocam biosa girip, audio 97 yada ac 97 yazan yer varsa, onu hd audio olarak değiştirip tekrar denermisin?

    hemen deniyorum


    Anarsistherif...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    catlax bunu yazdı

    hocam biosa girip, audio 97 yada ac 97 yazan yer varsa, onu hd audio olarak değiştirip tekrar denermisin?

    hocam biosta öyle bir yer bulamadım. şimdi anakartın üzerine baktım ayrı pin olarak bağlanmamış , arka panel ve ön panel paralel bağlanmış. Sorun hala devam ediyor


    Anarsistherif...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    yokmu yardım edecek , çok mühim


    Anarsistherif...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    up up up up


    Anarsistherif...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    başlık seks hikaye sitelerindeki gibi olmuş..

    "windows 8 kurdum ve sonra yavaşsa soyunmaya başladık, sabit sürücüye ufak öpücükler konduruyor bir yandan da slotu temizliyordum..."

     

    realtek sitesini bi kontrol et hacım vardır el bi yolu.


    http://www.leyladansonra.com/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    başlık seks hikaye sitelerindeki gibi olmuş..

    "windows 8 kurdum ve sonra yavaşsa soyunmaya başladık, sabit sürücüye ufak öpücükler konduruyor bir yandan da slotu temizliyordum..."

     

    realtek sitesini bi kontrol et hacım vardır el bi yolu.

    windows 8 için birşeyler yapmışlar ama Driver only hepsi , yani uygulamalar yok. Şimdi indiriyorum deniycem bakalım


    Anarsistherif...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek

    http://www.realtek.com.tw/downloads/

     

    modeline göre seç accept le indir. (büyük ihtimal High Definition Audio Codecs) software dahildir..

    serwo tarafından 19/Kas/12 21:12 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    Anakartın Markası nedir ?

     


    Busiest men find the most time....
Toplam Hit: 2657 Toplam Mesaj: 27