Windows 98‘İ Özleyen Var Mı ?
-
Msdos kullandığım zamanlarda pcden aldığım zevki şu anki pclerden almıyorum,
-
win98 çok hatalıydı. 98 se(second edition) daha iyiydi
-
FOXXLY bunu yazdı
win 98 i değilde onun cd sinin içindeki aoe 1 i özledim. o harita harikaydı. çocukluğum o haritayı bitirmeye çalışmakla geçti.
ne günlerdi bee vay amk.
o oyunun olduğu link filan varsa itina ile indirilir.
hocam ben de çok oynamıstım o oyunu trial di galiba.
-
okuldayız 95 kullanıyoruz yıl 99 1 bilgisayara 3 kişi oturuyoruz :) tamamen rezillik neyse 1-2 yıl sonra yeni bilgisayarlar geldi dediler win 98 abi o hayranlığımı anlatamam ben exper 95 kullanıyorum 98 düşmediydi tabi onlar gelince bilgisayara 2 kişi oturduk :)
6 ay ms dos gördük kapkara ekran amk mariosunu ms dostan çağırıyoduk sonra MİRC popüler oldu sedat diye bir arkadaşım heyecanla geldi
- abi bir program var sen adama yazıyorsun aynı anda oda karşıdan yazıyo felan amk nasıl birşey felan heyecan yaptık internet cafeye koştuk
- internete ilk bağlanmam kendim cesaret ederek tıklamamla oldu korkuyorduk bozulur diye okulda okadar tırstırdılarki (ticaret lisesinde okudum)
Derslerde öğrendiğim internet cafelerde uyguluyor boş derslerde bilgisayar kitapları okuyor paralarımı internet cafelerde bilgisayar kitaplarını alarak harcıyordum
sonra school bus le tanıştım :)= sonra Sohbet siteleri irc saldırıları vs derken 2005 tahribat 2006 kayıt
bizim bi nuke sitemiz vardı 2004 te sanırım sonra bende bir nuke site kurdum 2006 da hepsibeles.net ben elemanın birinden yardım istiyordum ya şunda yardım et bunda yardım et resmen yalvarıyordum amk bir gün beni tersledi ogün muhebbeti kestim amk herbi boku araştırdım
nukeyi phpbb2 foruma ordan mybb ye çevirdim veritabanıyla birlikte veri kayıpsız aslında nuke sitem çok sağlamdı saldırılar ipleri smsle geliyordu bu olayı 2007 de yaptım şimdi sanırım bu sistem nadir sitelerde vardır mybb nin kitabını yazdıktan sonra yeni aşkım wordpres :)
html dışında bir kodlama bilmeden ömründe bilgisayara giriş ve bilgisayarlı muhasebeden başka ders görmeden bukadar geliştirebildim kendimi eminim bilgisayar okusaydım şu bilgilerimi 10 katına çıkarırdım
ne yazasım varmış ya konu neydi :)
-
açtığım konuya bak :))
sanal pc'de win98 kurup tbt'ye girmiştim :D
aliyk tarafından 12/Nis/14 16:54 tarihinde düzenlenmiştir -
hocalar 98 de ağdan bi klasor paylaşıma açarken ker klasore özel şifre konuluyordu.
win xp de veya win7 d bu özellik var mı ben denkgelmedim de hiç ?
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
Msdos kullandığım zamanlarda pcden aldığım zevki şu anki pclerden almıyorum,
Aynen hocam.. Bilip bilmeyen bilgisayar kullanıyo şindi
echo off
-
98'in kurulum cd si duruyo çekmecede hala :) şimdilerde strateji oyunlarını ömrü bllah sevmedim dememe rağmen bi zamanlar aoe nin başından kalkmıyorduk mk
-
DJ_Alper bunu yazdı
okuldayız 95 kullanıyoruz yıl 99 1 bilgisayara 3 kişi oturuyoruz :) tamamen rezillik neyse 1-2 yıl sonra yeni bilgisayarlar geldi dediler win 98 abi o hayranlığımı anlatamam ben exper 95 kullanıyorum 98 düşmediydi tabi onlar gelince bilgisayara 2 kişi oturduk :)
6 ay ms dos gördük kapkara ekran amk mariosunu ms dostan çağırıyoduk sonra MİRC popüler oldu sedat diye bir arkadaşım heyecanla geldi
- abi bir program var sen adama yazıyorsun aynı anda oda karşıdan yazıyo felan amk nasıl birşey felan heyecan yaptık internet cafeye koştuk
- internete ilk bağlanmam kendim cesaret ederek tıklamamla oldu korkuyorduk bozulur diye okulda okadar tırstırdılarki (ticaret lisesinde okudum)
Derslerde öğrendiğim internet cafelerde uyguluyor boş derslerde bilgisayar kitapları okuyor paralarımı internet cafelerde bilgisayar kitaplarını alarak harcıyordum
sonra school bus le tanıştım :)= sonra Sohbet siteleri irc saldırıları vs derken 2005 tahribat 2006 kayıt
bizim bi nuke sitemiz vardı 2004 te sanırım sonra bende bir nuke site kurdum 2006 da hepsibeles.net ben elemanın birinden yardım istiyordum ya şunda yardım et bunda yardım et resmen yalvarıyordum amk bir gün beni tersledi ogün muhebbeti kestim amk herbi boku araştırdım
nukeyi phpbb2 foruma ordan mybb ye çevirdim veritabanıyla birlikte veri kayıpsız aslında nuke sitem çok sağlamdı saldırılar ipleri smsle geliyordu bu olayı 2007 de yaptım şimdi sanırım bu sistem nadir sitelerde vardır mybb nin kitabını yazdıktan sonra yeni aşkım wordpres :)
html dışında bir kodlama bilmeden ömründe bilgisayara giriş ve bilgisayarlı muhasebeden başka ders görmeden bukadar geliştirebildim kendimi eminim bilgisayar okusaydım şu bilgilerimi 10 katına çıkarırdım
ne yazasım varmış ya konu neydi :)
sıkılmadan okudum :)
-
win 8 benim için başlamadan bitti zaten. ne demek sol altta başlat menüsü yok?
