folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Windows 98‘İ Özleyen Var Mı ?



Windows 98‘İ Özleyen Var Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Msdos kullandığım zamanlarda pcden aldığım zevki şu anki pclerden almıyorum,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baracuda81
    baracuda81's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    win98 çok hatalıydı. 98 se(second edition) daha iyiydi

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı

    win 98 i değilde onun cd sinin içindeki aoe 1 i özledim. o harita harikaydı. çocukluğum o haritayı bitirmeye çalışmakla geçti.

    ne günlerdi bee vay amk.

    o oyunun olduğu link filan varsa itina ile indirilir.

    hocam ben de çok oynamıstım o oyunu trial di galiba. 


    memento mori.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    okuldayız 95 kullanıyoruz yıl 99 1 bilgisayara 3 kişi oturuyoruz :) tamamen rezillik neyse 1-2 yıl sonra yeni bilgisayarlar geldi dediler win 98 abi o hayranlığımı anlatamam ben exper 95 kullanıyorum 98 düşmediydi tabi onlar gelince bilgisayara 2 kişi oturduk :)

    6 ay ms dos gördük kapkara ekran amk mariosunu ms dostan çağırıyoduk sonra MİRC popüler oldu sedat diye bir arkadaşım heyecanla geldi

    - abi bir program var sen adama yazıyorsun aynı anda oda karşıdan yazıyo felan amk nasıl birşey felan heyecan yaptık internet cafeye koştuk 

    - internete ilk bağlanmam kendim cesaret ederek tıklamamla oldu korkuyorduk bozulur diye okulda okadar tırstırdılarki  (ticaret lisesinde okudum)

    Derslerde öğrendiğim internet cafelerde uyguluyor boş derslerde bilgisayar kitapları okuyor paralarımı internet cafelerde bilgisayar kitaplarını alarak harcıyordum

    sonra school bus le tanıştım :)=  sonra Sohbet siteleri irc saldırıları vs derken 2005 tahribat 2006 kayıt

    bizim bi nuke sitemiz vardı 2004 te sanırım sonra bende bir nuke site kurdum 2006 da hepsibeles.net ben elemanın birinden yardım istiyordum ya şunda yardım et bunda yardım et resmen yalvarıyordum amk bir gün beni tersledi ogün muhebbeti kestim amk herbi boku araştırdım

    nukeyi phpbb2 foruma ordan mybb ye çevirdim veritabanıyla birlikte veri kayıpsız  aslında nuke sitem çok sağlamdı saldırılar ipleri smsle geliyordu bu olayı 2007 de yaptım şimdi sanırım bu sistem nadir sitelerde vardır mybb nin kitabını yazdıktan sonra yeni aşkım wordpres :)

    html dışında bir kodlama bilmeden ömründe bilgisayara giriş ve bilgisayarlı muhasebeden başka ders görmeden bukadar geliştirebildim kendimi eminim bilgisayar okusaydım şu bilgilerimi 10 katına çıkarırdım

    ne yazasım varmış ya konu neydi :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    açtığım konuya bak :))

    sanal pc'de win98 kurup tbt'ye girmiştim :D

    http://www.tahribat.com/Forum-Nostalji-Severlere-Windows-95-Turkce-Ve-Windows-98-Se-Turkce-175697/1/windows

    aliyk tarafından 12/Nis/14 16:54 tarihinde düzenlenmiştir

    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serhat8102
    serhat8102's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2010
    Erkek

    hocalar 98 de ağdan bi klasor paylaşıma açarken ker klasore özel şifre konuluyordu.

    win xp de veya win7 d bu özellik var mı ben denkgelmedim de hiç ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Msdos kullandığım zamanlarda pcden aldığım zevki şu anki pclerden almıyorum,

     Aynen hocam.. Bilip bilmeyen bilgisayar kullanıyo şindi 

    echo off


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    98'in kurulum cd si duruyo çekmecede hala :) şimdilerde strateji oyunlarını ömrü bllah sevmedim dememe rağmen bi zamanlar aoe nin başından kalkmıyorduk mk


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    okuldayız 95 kullanıyoruz yıl 99 1 bilgisayara 3 kişi oturuyoruz :) tamamen rezillik neyse 1-2 yıl sonra yeni bilgisayarlar geldi dediler win 98 abi o hayranlığımı anlatamam ben exper 95 kullanıyorum 98 düşmediydi tabi onlar gelince bilgisayara 2 kişi oturduk :)

    6 ay ms dos gördük kapkara ekran amk mariosunu ms dostan çağırıyoduk sonra MİRC popüler oldu sedat diye bir arkadaşım heyecanla geldi

    - abi bir program var sen adama yazıyorsun aynı anda oda karşıdan yazıyo felan amk nasıl birşey felan heyecan yaptık internet cafeye koştuk 

    - internete ilk bağlanmam kendim cesaret ederek tıklamamla oldu korkuyorduk bozulur diye okulda okadar tırstırdılarki  (ticaret lisesinde okudum)

    Derslerde öğrendiğim internet cafelerde uyguluyor boş derslerde bilgisayar kitapları okuyor paralarımı internet cafelerde bilgisayar kitaplarını alarak harcıyordum

    sonra school bus le tanıştım :)=  sonra Sohbet siteleri irc saldırıları vs derken 2005 tahribat 2006 kayıt

    bizim bi nuke sitemiz vardı 2004 te sanırım sonra bende bir nuke site kurdum 2006 da hepsibeles.net ben elemanın birinden yardım istiyordum ya şunda yardım et bunda yardım et resmen yalvarıyordum amk bir gün beni tersledi ogün muhebbeti kestim amk herbi boku araştırdım

    nukeyi phpbb2 foruma ordan mybb ye çevirdim veritabanıyla birlikte veri kayıpsız  aslında nuke sitem çok sağlamdı saldırılar ipleri smsle geliyordu bu olayı 2007 de yaptım şimdi sanırım bu sistem nadir sitelerde vardır mybb nin kitabını yazdıktan sonra yeni aşkım wordpres :)

    html dışında bir kodlama bilmeden ömründe bilgisayara giriş ve bilgisayarlı muhasebeden başka ders görmeden bukadar geliştirebildim kendimi eminim bilgisayar okusaydım şu bilgilerimi 10 katına çıkarırdım

    ne yazasım varmış ya konu neydi :)

    sıkılmadan okudum :)


    BİR TIKLA BE https://www.youtube.com/watch?v=I5DOCwqBuzk
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek

    win 8 benim için başlamadan bitti zaten. ne demek sol altta başlat menüsü yok?


    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
Toplam Hit: 2608 Toplam Mesaj: 21