

Windows Lisansı İçin Alternatif Çözüm.
-
Merhabala hocalar bir ara epey debelenmiştik bu lisans crack mevzularından sonra KMS-Pico adlı crack imdadımıza yetişti şimdi sıkıntımız kalmadı ben size crack yapmaya gerek kalmadan bir başka alternatif çözüm sunacağım
windows deneme sürümünün kullanım süreleri yanlış hatırlamıyorsam windows 8, 8.1 de 90 gün server sürümlerinde 2012 -r2 de 180 olarark belirlenmiştir bunları komut satırına yazacağımız "slmgr- rearm" komutuyla sıfırlayıp uzatmak mümkün bu komutla toplamda 5 defa deneme sürümünü sıfırlayabilirsiniz
ev kullanıcıları için 90*5=450 gün ediyor zaten hangi birimiz 450 gün boyunca format atmadan durabiliyor ki sonra yine devam edersiniz bu şekil
kms ye güvenmiyorum yada başka yöntemlere vs diyorsanız bu şekilde kullanırsınız tek sıkıntısı sağ alt köşede deneme sürümüdür diye yazması
benim sanalda deneme süresi geçmiş bir server 2012 vardı proje ve test için kullandığım denemesi yaparken sizlere göstereyim dedim screenlerini aldım
Gördüğünüz gibi süresi dolmuş
şimdi belirttiğim " slmgr -rearm " komutu Admin olarak çalıştırdığım komut satırına yazıyorum çıkan uyarıya tamam diyorum ve makinamı yeniden başlatıyorum...
Not: makinanın işlem sırasından internete bağlı olması gerekmektedir.
Ve gördüğünüz gibi deneme süresi güncellenmiş oldu ve tekrardan 180 gün yazdı 180 gün daha kafam rahat ;)

bu işlemi son gün yaparsanız sizin için daha karşlı olur ama hangi yaparsanız yapın yinede günceller sürenizi bazen restart sonrası güncellemeye biliyor bunun için
sistem özelliklerinden windows lisans yerine active demeniz gerekmekte benim kisi aktif olduğundan öyle bir seçenek çıkmadı çıkarsa aklınızda bulunsun
Kolay gelsin...
-
Sagol arkadasim. Ayrica su windows milletten.ne cekti be bir s...medik.kulaginin arkasi kalmisti simdi onu sen yaptin tamamdir :))
-
Microsoft'a bu yaşıma kadar sadece mouse, klavye ve aldığım laptopun üstünde yüklü gelmesinden para kazandırdım. :) Forever korsan.
-
Ahhh ah, bunu okuyunca bir dönem en sık kullandığım yöntemi hatırladım. Uzun zamandır denemedim ama merak ettim acaba hala çalışıyor mu...
Şöyle anlatayım. Formatı atıyoruz, Windozu kuruyoruz, daha sonra telefonla aktifleştir seçeneğini seçip, Türkiye'de ki numarayı arıyoruz. Karşımıza çıkan operatöre, denizci olduğumuzu, halihazırda gemide ve boğazı geçmekte olduğumuzu, bilgisayara virüs girdiği için format attığımızı ve başka bir detay bilmediğimizi, sistemi aktif etmessek, geminin büyük tehlike yaşayacağını söylüyoruz ve operatör kardeş paşa paşa aktifleştirme kodunu veriyor.
Bir nevi sosyal mühendislik ;)
-
Ufak bir işletmeye windows server 2008 kurmuştum.
Orada bunu yapıyordum.
4 senedir çalışıyor şaka maka :)
-
kaanstain bunu yazdı
Ufak bir işletmeye windows server 2008 kurmuştum.
Orada bunu yapıyordum.
4 senedir çalışıyor şaka maka :)
ne kadar ufak olursa olsun işletme sonuçta kardeşim onada alın artık bir lisans o kadarda değil :) kişisel pclerde sıkıntı olmaz ama işletmelerde baş ağrıtır bir ihbarda
ya aslında büyüyk işletmeler volume lisans alıyor aldıkları lisanlar sadece kendi firma içimi geçerli yoksa istenilen yerde kullanılıyormu onu tam bilmiyorumama toplu alımda ucuz oluyor epey bir tanede size alsınlar lisans rica edin
sistem danışmanlık firmalarından öğrenebilirsiniz -
SeRDaR bunu yazdıkaanstain bunu yazdı
Ufak bir işletmeye windows server 2008 kurmuştum.
Orada bunu yapıyordum.
4 senedir çalışıyor şaka maka :)
ne kadar ufak olursa olsun işletme sonuçta kardeşim onada alın artık bir lisans o kadarda değil :) kişisel pclerde sıkıntı olmaz ama işletmelerde baş ağrıtır bir ihbarda
ya aslında büyüyk işletmeler volume lisans alıyor aldıkları lisanlar sadece kendi firma içimi geçerli yoksa istenilen yerde kullanılıyormu onu tam bilmiyorumama toplu alımda ucuz oluyor epey bir tanede size alsınlar lisans rica edin
sistem danışmanlık firmalarından öğrenebilirsinizHocam 4 sene önce kurmuştum, çok uğraşmıştım o zaman. Şimdi neler kullandığımı bile hatırlamıyorum. File server , isa server(yeni ismini unuttum). Herşey dolu. Bir backup almıştım, 6 ayda bir formatlayıp, recovery yapıp tekrar devam triale. Bu server üzerinden oynatıyordum oyunları internet kafede. Clientlere oyun kurmuyordum. Lisans 2bin küsür dolardı o zamanlar. Almak lazım.
-
kaanstain bunu yazdıSeRDaR bunu yazdıkaanstain bunu yazdı
Ufak bir işletmeye windows server 2008 kurmuştum.
Orada bunu yapıyordum.
4 senedir çalışıyor şaka maka :)
ne kadar ufak olursa olsun işletme sonuçta kardeşim onada alın artık bir lisans o kadarda değil :) kişisel pclerde sıkıntı olmaz ama işletmelerde baş ağrıtır bir ihbarda
ya aslında büyüyk işletmeler volume lisans alıyor aldıkları lisanlar sadece kendi firma içimi geçerli yoksa istenilen yerde kullanılıyormu onu tam bilmiyorumama toplu alımda ucuz oluyor epey bir tanede size alsınlar lisans rica edin
sistem danışmanlık firmalarından öğrenebilirsinizHocam 4 sene önce kurmuştum, çok uğraşmıştım o zaman. Şimdi neler kullandığımı bile hatırlamıyorum. File server , isa server(yeni ismini unuttum). Herşey dolu. Bir backup almıştım, 6 ayda bir formatlayıp, recovery yapıp tekrar devam triale. Bu server üzerinden oynatıyordum oyunları internet kafede. Clientlere oyun kurmuyordum. Lisans 2bin küsür dolardı o zamanlar. Almak lazım.
Bu işlemi nasıl yapıyorsun hocam? (hiç alakam yok mevzu ile merak ettim o kadar client bağlandığında disk ve network nasıl kitlenmiyor, birde clientteki işletim sisteminde nasıl oluyor o linkden çalıştırma olayı merak ettim)
-
Fırsat bulunca makale şeklinde anlatmaya calisacagim, ilk kurarken suphelerim vardi ama 45 makine ayni anda hic problemsiz calisiyor halen.
-
kaanstain bunu yazdı
Fırsat bulunca makale şeklinde anlatmaya calisacagim, ilk kurarken suphelerim vardi ama 45 makine ayni anda hic problemsiz calisiyor halen.
benim de oldukça ilgimi çekti
-
Zande bunu yazdı
Ahhh ah, bunu okuyunca bir dönem en sık kullandığım yöntemi hatırladım. Uzun zamandır denemedim ama merak ettim acaba hala çalışıyor mu...
Şöyle anlatayım. Formatı atıyoruz, Windozu kuruyoruz, daha sonra telefonla aktifleştir seçeneğini seçip, Türkiye'de ki numarayı arıyoruz. Karşımıza çıkan operatöre, denizci olduğumuzu, halihazırda gemide ve boğazı geçmekte olduğumuzu, bilgisayara virüs girdiği için format attığımızı ve başka bir detay bilmediğimizi, sistemi aktif etmessek, geminin büyük tehlike yaşayacağını söylüyoruz ve operatör kardeş paşa paşa aktifleştirme kodunu veriyor.
Bir nevi sosyal mühendislik ;)
oofff bu çok fenaymış ya :D denemek lazım.. ben de mak key arıyorum ingiltere microsoft üzerinden skype ile aktifleştirmek için ama çoğu haziran,mayıs ..