folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows Lisansı İçin Alternatif Çözüm.



Windows Lisansı İçin Alternatif Çözüm.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Merhabala hocalar bir ara epey debelenmiştik bu lisans crack mevzularından sonra KMS-Pico adlı crack imdadımıza yetişti şimdi sıkıntımız kalmadı ben size crack yapmaya gerek kalmadan bir başka alternatif çözüm sunacağım 

    windows deneme sürümünün kullanım süreleri  yanlış hatırlamıyorsam  windows 8, 8.1 de 90 gün  server sürümlerinde 2012 -r2 de 180 olarark belirlenmiştir  bunları komut satırına yazacağımız   "slmgr- rearm" komutuyla  sıfırlayıp uzatmak mümkün  bu komutla toplamda 5 defa deneme sürümünü sıfırlayabilirsiniz 

    ev kullanıcıları için 90*5=450 gün ediyor  zaten hangi birimiz 450 gün boyunca format atmadan durabiliyor ki sonra yine devam edersiniz bu şekil 

    kms ye güvenmiyorum yada başka yöntemlere vs diyorsanız  bu şekilde kullanırsınız tek sıkıntısı sağ alt köşede deneme sürümüdür diye yazması 

    benim sanalda deneme süresi geçmiş bir server 2012 vardı proje ve test için kullandığım denemesi yaparken sizlere göstereyim dedim  screenlerini aldım 

    Gördüğünüz gibi süresi dolmuş 

    gjony3.jpg%20%281600×900%29

     

    şimdi belirttiğim " slmgr -rearm "  komutu Admin olarak çalıştırdığım komut satırına yazıyorum çıkan uyarıya tamam diyorum ve makinamı yeniden başlatıyorum...
    Not: makinanın işlem sırasından internete bağlı olması gerekmektedir.

    Z2dWYV.jpg%20%281600×900%29

    Ve gördüğünüz gibi deneme süresi güncellenmiş oldu ve tekrardan 180 gün yazdı 180 gün daha kafam rahat ;) 

    OJMkLA.jpg%20%281600×900%29

     

    bu işlemi son gün yaparsanız sizin için daha karşlı olur ama hangi yaparsanız yapın yinede günceller sürenizi bazen restart sonrası güncellemeye biliyor bunun için 
    sistem özelliklerinden windows lisans yerine active demeniz gerekmekte benim kisi aktif olduğundan öyle bir seçenek çıkmadı çıkarsa aklınızda bulunsun 

    Z2dW5k.jpg%20%281600×900%29

     Kolay gelsin...


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Sagol arkadasim. Ayrica su windows milletten.ne cekti be bir s...medik.kulaginin arkasi kalmisti simdi onu sen yaptin tamamdir :))


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Microsoft'a bu yaşıma kadar sadece mouse, klavye ve aldığım laptopun üstünde yüklü gelmesinden para kazandırdım. :) Forever korsan.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zande
    Zande's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Ahhh ah, bunu okuyunca bir dönem en sık kullandığım yöntemi hatırladım. Uzun zamandır denemedim ama merak ettim acaba hala çalışıyor mu...

    Şöyle anlatayım. Formatı atıyoruz, Windozu kuruyoruz, daha sonra telefonla aktifleştir seçeneğini seçip, Türkiye'de ki numarayı arıyoruz. Karşımıza çıkan operatöre, denizci olduğumuzu, halihazırda gemide ve boğazı geçmekte olduğumuzu, bilgisayara virüs girdiği için format attığımızı ve başka bir detay bilmediğimizi, sistemi aktif etmessek, geminin büyük tehlike yaşayacağını söylüyoruz ve operatör kardeş paşa paşa aktifleştirme kodunu veriyor.

    Bir nevi sosyal mühendislik ;)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Ufak bir işletmeye windows server 2008 kurmuştum.

    Orada bunu yapıyordum.

    4 senedir çalışıyor şaka maka :)

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    kaanstain bunu yazdı

    Ufak bir işletmeye windows server 2008 kurmuştum.

    Orada bunu yapıyordum.

    4 senedir çalışıyor şaka maka :)

     

    ne kadar ufak olursa olsun işletme sonuçta kardeşim onada alın artık bir lisans o kadarda değil :) kişisel pclerde sıkıntı olmaz ama işletmelerde baş ağrıtır bir ihbarda 

    ya aslında büyüyk işletmeler volume lisans alıyor aldıkları lisanlar sadece kendi firma içimi geçerli yoksa istenilen yerde kullanılıyormu onu tam bilmiyorum

    ama toplu alımda ucuz oluyor epey bir tanede size alsınlar lisans rica edin  
    sistem danışmanlık firmalarından öğrenebilirsiniz


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    SeRDaR bunu yazdı
    kaanstain bunu yazdı

    Ufak bir işletmeye windows server 2008 kurmuştum.

    Orada bunu yapıyordum.

    4 senedir çalışıyor şaka maka :)

     

    ne kadar ufak olursa olsun işletme sonuçta kardeşim onada alın artık bir lisans o kadarda değil :) kişisel pclerde sıkıntı olmaz ama işletmelerde baş ağrıtır bir ihbarda 

    ya aslında büyüyk işletmeler volume lisans alıyor aldıkları lisanlar sadece kendi firma içimi geçerli yoksa istenilen yerde kullanılıyormu onu tam bilmiyorum

    ama toplu alımda ucuz oluyor epey bir tanede size alsınlar lisans rica edin  
    sistem danışmanlık firmalarından öğrenebilirsiniz

     

    Hocam 4 sene önce kurmuştum, çok uğraşmıştım o zaman. Şimdi neler kullandığımı bile hatırlamıyorum. File server , isa server(yeni ismini unuttum). Herşey dolu. Bir backup almıştım, 6 ayda bir formatlayıp, recovery yapıp tekrar devam triale. Bu server üzerinden oynatıyordum oyunları internet kafede. Clientlere oyun kurmuyordum. Lisans 2bin küsür dolardı o zamanlar.  Almak lazım.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    kaanstain bunu yazdı
    SeRDaR bunu yazdı
    kaanstain bunu yazdı

    Ufak bir işletmeye windows server 2008 kurmuştum.

    Orada bunu yapıyordum.

    4 senedir çalışıyor şaka maka :)

     

    ne kadar ufak olursa olsun işletme sonuçta kardeşim onada alın artık bir lisans o kadarda değil :) kişisel pclerde sıkıntı olmaz ama işletmelerde baş ağrıtır bir ihbarda 

    ya aslında büyüyk işletmeler volume lisans alıyor aldıkları lisanlar sadece kendi firma içimi geçerli yoksa istenilen yerde kullanılıyormu onu tam bilmiyorum

    ama toplu alımda ucuz oluyor epey bir tanede size alsınlar lisans rica edin  
    sistem danışmanlık firmalarından öğrenebilirsiniz

     

    Hocam 4 sene önce kurmuştum, çok uğraşmıştım o zaman. Şimdi neler kullandığımı bile hatırlamıyorum. File server , isa server(yeni ismini unuttum). Herşey dolu. Bir backup almıştım, 6 ayda bir formatlayıp, recovery yapıp tekrar devam triale. Bu server üzerinden oynatıyordum oyunları internet kafede. Clientlere oyun kurmuyordum. Lisans 2bin küsür dolardı o zamanlar.  Almak lazım.

    Bu işlemi nasıl yapıyorsun hocam? (hiç alakam yok mevzu ile merak ettim o kadar client bağlandığında disk ve network nasıl kitlenmiyor, birde clientteki işletim sisteminde nasıl oluyor o linkden çalıştırma olayı merak ettim)


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Fırsat bulunca makale şeklinde anlatmaya calisacagim, ilk kurarken suphelerim vardi ama 45 makine ayni anda hic problemsiz calisiyor halen.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    kaanstain bunu yazdı

    Fırsat bulunca makale şeklinde anlatmaya calisacagim, ilk kurarken suphelerim vardi ama 45 makine ayni anda hic problemsiz calisiyor halen.

    benim de oldukça ilgimi çekti

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek
    Zande bunu yazdı

    Ahhh ah, bunu okuyunca bir dönem en sık kullandığım yöntemi hatırladım. Uzun zamandır denemedim ama merak ettim acaba hala çalışıyor mu...

    Şöyle anlatayım. Formatı atıyoruz, Windozu kuruyoruz, daha sonra telefonla aktifleştir seçeneğini seçip, Türkiye'de ki numarayı arıyoruz. Karşımıza çıkan operatöre, denizci olduğumuzu, halihazırda gemide ve boğazı geçmekte olduğumuzu, bilgisayara virüs girdiği için format attığımızı ve başka bir detay bilmediğimizi, sistemi aktif etmessek, geminin büyük tehlike yaşayacağını söylüyoruz ve operatör kardeş paşa paşa aktifleştirme kodunu veriyor.

    Bir nevi sosyal mühendislik ;)

    oofff bu çok fenaymış ya :D denemek lazım.. ben de mak key arıyorum ingiltere microsoft üzerinden skype ile aktifleştirmek için ama çoğu haziran,mayıs ..


    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
Toplam Hit: 2124 Toplam Mesaj: 15