folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Windows MSVCP60.Dll Hatası Veriyor [Help]



Windows MSVCP60.Dll Hatası Veriyor [Help]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    hocam bende xp pro var birde windows recovery kurtarma diski var bunu takınca direk format atıor senin dediğin normal xp pro mu vbdream..

    bir arastırayım bakalım su konsolu 

     


    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    pardusta kal hocam ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    ya hocam pardus çok güzelde benim işim yazılım programlama falan filan bunlar biliyorsun pardusta çok zor Yaksa Pardusu sevmediğimden değil yani :D

    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Sorunu cozdunmu bilmiyorum ama normalde Pardus ntfs okuma-yazma imkani saglar sana,yalniz bazen erisim hatasi diye uyari verebiliyor,depoda sanirim dosya sistemleriyle ilgili guncellemeler var onlari yapinca sorun duzeliyordu...

     dll-files.com eksik olan dll i indirip pardustan su klasorlerin icine yazman gerek.WinSxS altindaki klasor islemci modeline gore degisebilir.


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    sorunu çozdum compucugum ama tekrar olursa falan denerim...teşekkürler

    aynı hata ile karsılasanlarada iyi bir paylşm..


    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Rene'nin cozumu uygulayip Formatmi attin :D

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    hocam sen 9 gün falan daha erken yazsaydın format atmayacaktım Sağlık olsun :]]]

    rene abi dedi format at en temizi die.ondan yani...

    aslında aklıma  geldi pardustan erişmekte bilemediydim o zaman....

     


    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    bişey sorcam nasıl silindi dosya :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    babam bilgisayrada bahar temizlii yapıyormus bişiler silmis bişiler kaldırmıs ana bi baktım win açılmıo sonrasını zaten bilionuz...FORMAT

    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
Toplam Hit: 4026 Toplam Mesaj: 20