Windows Root>/Systme32/Ntoskrnl.Exe Sorunu (Yardım Pls)
-
god bunu yazdı:
-----------------------------deme yaa:) xp cdsi yerine yeni klavye alacaz yani:))
-----------------------------auxiliary device failure hatası veriyormu klavye icin? klavyen ps2 mi usb mi? usb ise biostan legacy usb devices disable olmus olabilir tabii klavyeyi gormediginden biosa erisemezsin. bios pilinden biosu resetleyip deneyebilirsin. ps2 kullanıyorsan usb, usb kullanıyorsan ps2 klavye ile dene ikisini birden gormemezlik yapmaması lazım. ikisinide gormuyorsa ps2 portun arızalanmıs olabilir ancak muhtemelen boot file hasar gormesinden dolayı yapıyor. yine gormezse yapacak birsey kalmıyor, hdd ni baska bir makinaya slave olarak takıp ntoskrnl.exe yi ordan atıcaksın. ntoskrnl hatasında klavye calısır durumdaysa ilk sayfada yazdıgımı yaparak overwrite yapabilirsin.
Toplam Hit: 7155 Toplam Mesaj: 12
