folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows XP Kullanıcı Haklarını Değiştirmek



Windows XP Kullanıcı Haklarını Değiştirmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    :D

    yemişim bilgi işlemini hoca al diyo tüm sistemi yık geç :|

    doğru diyosun domaine, server ın admin şifresini girmeden üye olunmuyor

    fakat ben pcdeki administrator hesabıyla girip program kurabiliyorum, o zaman domainde olmuyorum domain dışında bulunan merkezi bir administrator hesabıyla oturum açmış oluyorum

    domaine e girdiğimde de, dediğin gibi haklarım server tarafından kısıtlanmış durumda,

    şimdi o zaman hoca ben bu serverın şifreyi nasıl kırarım :D


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Facebook bunu yazdı:
    -----------------------------

    :D

    yemişim bilgi işlemini hoca al diyo tüm sistemi yık geç :|

    doğru diyosun domaine, server ın admin şifresini girmeden üye olunmuyor

    fakat ben pcdeki administrator hesabıyla girip program kurabiliyorum, o zaman domainde olmuyorum domain dışında bulunan merkezi bir administrator hesabıyla oturum açmış oluyorum

    domaine e girdiğimde de, dediğin gibi haklarım server tarafından kısıtlanmış durumda,

    şimdi o zaman hoca ben bu serverın şifreyi nasıl kırarım :D


    -----------------------------

    hocam bak o serverin içine girip yanlış işlemler yaparsan ve yakalanırsan perişan ederler seni :D hem işten atarlar hemde valla mahkemeye kadar gider. Kırmak şıu şekilde olur serverin ip adreslerini uzak masaüstü bağlantıdan gir servere bağlan zaten administrator şifresi serverin var olan şifresidir uzaktan bağlandığın zaman şifreyi gir ve oturumu aç.. Normalde böyledir :D  


    🥒
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dungeon
    dungeon's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek

    formattan sonra domain e alırken kullandığın şifre parola neyse onu

    başlat + çalıştır mstsc yaz

    çıkan yere server ip si 192.168.?.? artık neyse orası

    sonra server ın kullanıcı adına domainde yazdığın kullanıcı adı ve şifreyi gir.

    tebrikler serverdasın. ha bu arada fazla kurcalama işinden olursun.

    büyük bi şirketse işin olduktan sonra gömüldüğün yeri bulamayabilirler haberin olsun :)

    kolay gelsin..


    İmza Mimza Yok DağLın Ulennn....!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    dungeon bunu yazdı:
    -----------------------------

    formattan sonra domain e alırken kullandığın şifre parola neyse onu

    başlat + çalıştır mstsc yaz

    çıkan yere server ip si 192.168.?.? artık neyse orası

    sonra server ın kullanıcı adına domainde yazdığın kullanıcı adı ve şifreyi gir.

    tebrikler serverdasın. ha bu arada fazla kurcalama işinden olursun.

    büyük bi şirketse işin olduktan sonra gömüldüğün yeri bulamayabilirler haberin olsun :)

    kolay gelsin..


    -----------------------------

     

    aynen :D


    🥒
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    beyler server ın username ve pw sini bilmiyorum ki ?

    bunu nası kırarım serverın nin başına geçmeden ağ üzerinden ?

    kendi username ve şifrem ile giriş yapamıyorum kullanıcı yetkisi yok diye errör veriyor

    server windows 2003


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuRaT55
    MuRaT55's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ekim/2003
    Erkek

    arkadasin anlattigi gibi, baslat -> calistir -> mstsc

     

    server ip, 192.168.0.1 felandir herhalde...

     

    administrator -> sifre..

     

    domaine degilde local baglanmaya calis adamin sana verdigi sifre ile... ama sifreyi kirmaktan ziyade adm account olusturmaya calisabilirsin...

     

    tamam bunlari yaptin diyelim, ne isine yariyacak? baska biri rdp baglantisi yapip suan aktif olan sessionlari görünce kabak gibi ortaya cikar, domain admin sifresini kirman icinde oraya keylogger gibi birsey kurmalisin sanirim... disari cikmayipta local kaydedenlerden...

     

    hic bi beepe yaramaz...

     

    \\192.168.x.x\C$ yapip baglanmaya calis bakalim senin pc den, istedigi id ve sifre seninkiyle aynimi... hatta ilk bunu yap :D

     

    mucuh!

Toplam Hit: 2481 Toplam Mesaj: 17