

Windows XP Kullanıcı Haklarını Değiştirmek
-
:D
yemişim bilgi işlemini hoca al diyo tüm sistemi yık geç :|
doğru diyosun domaine, server ın admin şifresini girmeden üye olunmuyor
fakat ben pcdeki administrator hesabıyla girip program kurabiliyorum, o zaman domainde olmuyorum domain dışında bulunan merkezi bir administrator hesabıyla oturum açmış oluyorum
domaine e girdiğimde de, dediğin gibi haklarım server tarafından kısıtlanmış durumda,
şimdi o zaman hoca ben bu serverın şifreyi nasıl kırarım :D
-
Facebook bunu yazdı:
-----------------------------
:D
yemişim bilgi işlemini hoca al diyo tüm sistemi yık geç :|
doğru diyosun domaine, server ın admin şifresini girmeden üye olunmuyor
fakat ben pcdeki administrator hesabıyla girip program kurabiliyorum, o zaman domainde olmuyorum domain dışında bulunan merkezi bir administrator hesabıyla oturum açmış oluyorum
domaine e girdiğimde de, dediğin gibi haklarım server tarafından kısıtlanmış durumda,
şimdi o zaman hoca ben bu serverın şifreyi nasıl kırarım :D
-----------------------------hocam bak o serverin içine girip yanlış işlemler yaparsan ve yakalanırsan perişan ederler seni :D hem işten atarlar hemde valla mahkemeye kadar gider. Kırmak şıu şekilde olur serverin ip adreslerini uzak masaüstü bağlantıdan gir servere bağlan zaten administrator şifresi serverin var olan şifresidir uzaktan bağlandığın zaman şifreyi gir ve oturumu aç.. Normalde böyledir :D
-
formattan sonra domain e alırken kullandığın şifre parola neyse onu
başlat + çalıştır mstsc yaz
çıkan yere server ip si 192.168.?.? artık neyse orası
sonra server ın kullanıcı adına domainde yazdığın kullanıcı adı ve şifreyi gir.
tebrikler serverdasın. ha bu arada fazla kurcalama işinden olursun.
büyük bi şirketse işin olduktan sonra gömüldüğün yeri bulamayabilirler haberin olsun :)
kolay gelsin..
-
dungeon bunu yazdı:
-----------------------------
formattan sonra domain e alırken kullandığın şifre parola neyse onu
başlat + çalıştır mstsc yaz
çıkan yere server ip si 192.168.?.? artık neyse orası
sonra server ın kullanıcı adına domainde yazdığın kullanıcı adı ve şifreyi gir.
tebrikler serverdasın. ha bu arada fazla kurcalama işinden olursun.
büyük bi şirketse işin olduktan sonra gömüldüğün yeri bulamayabilirler haberin olsun :)
kolay gelsin..
-----------------------------aynen :D
-
beyler server ın username ve pw sini bilmiyorum ki ?
bunu nası kırarım serverın nin başına geçmeden ağ üzerinden ?
kendi username ve şifrem ile giriş yapamıyorum kullanıcı yetkisi yok diye errör veriyor
server windows 2003
-
arkadasin anlattigi gibi, baslat -> calistir -> mstsc
server ip, 192.168.0.1 felandir herhalde...
administrator -> sifre..
domaine degilde local baglanmaya calis adamin sana verdigi sifre ile... ama sifreyi kirmaktan ziyade adm account olusturmaya calisabilirsin...
tamam bunlari yaptin diyelim, ne isine yariyacak? baska biri rdp baglantisi yapip suan aktif olan sessionlari görünce kabak gibi ortaya cikar, domain admin sifresini kirman icinde oraya keylogger gibi birsey kurmalisin sanirim... disari cikmayipta local kaydedenlerden...
hic bi beepe yaramaz...
\\192.168.x.x\C$ yapip baglanmaya calis bakalim senin pc den, istedigi id ve sifre seninkiyle aynimi... hatta ilk bunu yap :D
mucuh!