Windows7 LAN Driver Sorunu..
-
daha dün akşam windows7 kurdum ama ethernet driver la cam driver ını tanımadı etherneti n yaptıysak tanıtamadık :S bi yardımcı olun hacılar ya ):
cam önemli deil
-
everest le marka ve modeline bakdın mı
ayrıca elinde sürücü var da o mu uymuyor yoksa sürücü mü arıyosun tam anlamadım sorunu
-
Hocam wista drivir bul yükle
-
Daft bunu yazdı:
-----------------------------everest le marka ve modeline bakdın mı
ayrıca elinde sürücü var da o mu uymuyor yoksa sürücü mü arıyosun tam anlamadım sorunu
-----------------------------xp kuruluydu bundan önce haliyle driver larım xp için.. ama nette vista uyumlu driverlar var tabi.. fakat onlarda olmuyo denedim çoğunu n yaptıysam olmadı..
gigabyte ethernet kartım.. win7 yi yükledikten sona bütün driverları kendsi tanıdı zatn.. ama bir tek cam le ethernet i tanımadı :s sürücü bulmak sorun deil anlayacağın bi tek sorunuma çözüm arıyorum.. :/
-
everest le tarattım pc yi pek anlamadım ama kurcaladım şöle bişi buldum:
aygıt özellikleri
aygıt tanımı: Attansic L1 Gigabit Ethernet Adapter
yol türü: PCI Express 1.0 x1
aygıt kimliği: 1969-1048
aygıt sınıfı: 0200 (Ethernet Controller)
Fast Back-to-Back Transactions: Desteklemiyor
aygıt özellikleri
66 MHz Operasyon: Desteklemiyor
Bus Mastering: Etkin Değil
bi bok anlamadm :s
-
bende asus realtek ses karti war. xpde kolonlar we kulaklık aynı anda çali$iyordu ama win7de 2sinden birini çali$tirabiliorum :S bu olay biraz sinir bozucu.
-
masuk bunu yazdı:
-----------------------------
bende asus realtek ses karti war. xpde kolonlar we kulaklık aynı anda çali$iyordu ama win7de 2sinden birini çali$tirabiliorum :S bu olay biraz sinir bozucu.
-----------------------------sende en azından çalışıyo daa n istiyosn bn nete giremiyorum haline şükretmelisin child..
-
http://www.downloadatoz.com/driver/item_238107.html
hocam burda xp ve vista var bi dene istersen.4,7 mb falan dosya uzunluğu.denendim indirme başlıyor.
-
kanliay bunu yazdı:
-----------------------------http://www.downloadatoz.com/driver/item_238107.html
hocam burda xp ve vista var bi dene istersen.4,7 mb falan dosya uzunluğu.denendim indirme başlıyor.
-----------------------------çok denedim bunun gibileri ama hiç biri olmadı hacı ya :s
ama yinede deniyecem saolasın (=
-
bunları dener misin hoca
http://data.versiontracker.com/drivers/manual/ASUS/Attansic_L1_Lan_V1737907_V10560011159.zip
onlar olmadıysa bunu indir
-
legion_of_doom bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------eyw. hacım bunlarıda deniyorm hemn
