folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Windows7 LAN Driver Sorunu..



Windows7 LAN Driver Sorunu..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    daha dün akşam windows7 kurdum ama ethernet driver la cam driver ını tanımadı etherneti n yaptıysak tanıtamadık :S bi yardımcı olun hacılar ya ):

    cam önemli deil


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    everest le marka ve modeline bakdın mı

    ayrıca elinde sürücü var da o mu uymuyor yoksa sürücü mü arıyosun tam anlamadım sorunu 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek
    Hocam wista drivir bul yükle

    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    everest le marka ve modeline bakdın mı

    ayrıca elinde sürücü var da o mu uymuyor yoksa sürücü mü arıyosun tam anlamadım sorunu 


    -----------------------------

    xp kuruluydu bundan önce haliyle driver larım xp için.. ama nette vista uyumlu driverlar var tabi.. fakat onlarda olmuyo denedim çoğunu n yaptıysam olmadı..

    gigabyte ethernet kartım.. win7 yi yükledikten sona bütün driverları kendsi tanıdı zatn.. ama bir tek cam le ethernet i tanımadı :s sürücü bulmak sorun deil anlayacağın bi tek sorunuma çözüm arıyorum.. :/


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    everest le tarattım pc yi pek anlamadım ama kurcaladım şöle bişi buldum:

    aygıt özellikleri

    aygıt tanımı: Attansic L1 Gigabit Ethernet Adapter

    yol türü: PCI Express 1.0 x1

    aygıt kimliği: 1969-1048

    aygıt sınıfı: 0200 (Ethernet Controller)

    Fast Back-to-Back Transactions: Desteklemiyor

     

     

    aygıt özellikleri

    66 MHz Operasyon: Desteklemiyor

    Bus Mastering: Etkin Değil

    bi bok anlamadm :s


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    masuk
    masuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    bende asus realtek ses karti war. xpde kolonlar we kulaklık aynı anda çali$iyordu ama win7de 2sinden birini çali$tirabiliorum :S bu olay biraz sinir bozucu.

    CeZaA & MasuK http://www.youtube.com/watch?v=DIbbRCZ7qmQ | koyunde ne kadar çok koyun warsa o kadar oy'un war demektir.|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    masuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    bende asus realtek ses karti war. xpde kolonlar we kulaklık aynı anda çali$iyordu ama win7de 2sinden birini çali$tirabiliorum :S bu olay biraz sinir bozucu.
    -----------------------------

    sende en azından çalışıyo daa n istiyosn bn nete giremiyorum haline şükretmelisin child..


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kanliay
    kanliay's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek

    http://www.downloadatoz.com/driver/item_238107.html

    hocam burda xp ve vista var bi dene istersen.4,7 mb falan dosya uzunluğu.denendim indirme başlıyor.


    Gemiler mi batacak??O zaman batsın!!!!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    kanliay bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.downloadatoz.com/driver/item_238107.html

    hocam burda xp ve vista var bi dene istersen.4,7 mb falan dosya uzunluğu.denendim indirme başlıyor.


    -----------------------------

    çok denedim bunun gibileri ama hiç biri olmadı hacı ya :s

    ama yinede deniyecem saolasın (=


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    legion_of_doom
    legion_of_doom's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2009
    Erkek

    bunları dener misin hoca

     http://download.softpedia.ro/dl/0bf63e79bf97c3def7d6696d2d5c9d86/4aa9824b/300026198/drivers/NETWORK/LAN_V1737907.exe

    http://data.versiontracker.com/drivers/manual/ASUS/Attansic_L1_Lan_V1737907_V10560011159.zip

    onlar olmadıysa bunu indir

    http://www.x-drivers.com/catalog/drivers/ethernet/companies/attansic/models/l1_gigabit_ethernet/7306.html#

     


    Biraz bilmek tehlikelidir. Ya derinliklerden iç ya da bilgeliğin tadını tatmaya kalkma! Çünkü sığ sular beyni zehirler, bol sular insanı temizler....-------------------pompey--------
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    legion_of_doom bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    eyw. hacım bunlarıda deniyorm hemn


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
Toplam Hit: 2919 Toplam Mesaj: 19