Windows7 LAN Driver Sorunu..
-
neyse arkadaşlar çok saolun hepiniz pc yi kurtaramadık ):
legion_of_doom: senin gönderdiğini dedeneyemeden gitti pc :S
-
kaçtı mı :)
nasıl gitti hoca?
-
legion_of_doom bunu yazdı:
-----------------------------kaçtı mı :)
nasıl gitti hoca?
-----------------------------yaa windows kaçak ya hani deneme sürümüydü 3 günlük.. 3 gündür bi çözüm bulamadm netten active ediliyomş, netede sokamadığm için pc yi, gitti işde format atılcak artk :) aq yaa :)
-
hoca activatorleri vardır onun.. format şart değil sanırsam... pc açılıyorsa halledebilirsin..
-
ya hem pc açılmıyo açılsa zatn bu snin verdiğinide denicektim :)
hemde nete bağlı olmadan olmuyomuş öle duydum arkadaş o şekilde netten active etmiş :s
activatorle denedim salak saçma şeyler oluyo hata veriyo fln çözemedm :/
yarın fln denerim artk olmassa formattan başka çarem yok gibi görünüyo :S
-
peki geçmiş olsum, umstım o driverlar işe yarar
iyi geceler
-
eyw. kardeşim formattan sona deniyecem söz :)
-
http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/DownloadInformation.aspx
bu adrestende win 7 nin yayinladigi driver yamasi cart curt felan bulabilirsin
benimde radeon 9250 ekran kartima ve logitec messenger web camerama driver bulamadim
