Windows‘Um Kafayı Yedi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Arkadaşlar, ota boka konu açmaktan sıkıldım ama durum bu sefer ciddi. Bilgisayarı alalı bir ay kadar oldu ilk fireyi verdi sanırım. Windows 8 kullanıyorum, şimdi makinede durduk yere "Uyarı" sesi geliyor ve firefoxta yazarken kafasına göre, "qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq" yapıp duruyor. Sadece firefox'ta bu durum. Bu hata yaklaşık birkaç saat önce başladı ilk kez. Diğer programlarda sorun yok, word'e de baktım, exproler'a da hiçbirinde yok sadece burada "qqq" yapıp duruyor. Nedendir?


    Edit: Bir de arada mouse imlecinin yanında yuvarlak çıkıp dönüyor kafasına göre, hiçbir işlem yapmamama rağmen.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    combofix yap hacı. üstüne bi de temiz AVG. mis.

    konunun yarısına kadar da q tuşu basılı kaldı sandım :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    combofix yap hacı. üstüne bi de temiz AVG. mis.

    konunun yarısına kadar da q tuşu basılı kaldı sandım :D

    Bu combofix davası ne hocam?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    SweeneyTodd bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı

    combofix yap hacı. üstüne bi de temiz AVG. mis.

    konunun yarısına kadar da q tuşu basılı kaldı sandım :D

    Bu combofix davası ne hocam?

    http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe

    burdan indir hocam. aktif olan virüsleri kaldırıyor.

    hani bazı virüsler mesela antivirüs açmanı engeller ya. bu engelleri kaldırıyor temizlik yapıyo yani

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    SweeneyTodd bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı

    combofix yap hacı. üstüne bi de temiz AVG. mis.

    konunun yarısına kadar da q tuşu basılı kaldı sandım :D

    Bu combofix davası ne hocam?

    http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe

    burdan indir hocam. aktif olan virüsleri kaldırıyor.

    hani bazı virüsler mesela antivirüs açmanı engeller ya. bu engelleri kaldırıyor temizlik yapıyo yani

    Windows 8 'de çalışmıyormuş. :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    SweeneyTodd bunu yazdı
     

    Windows 8 'de çalışmıyormuş. :D

    pardon w8 olayını kaçırmışım :|

    AVG ile tarat hacım.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam uyarı veriyor demişsiniz, uyarıyı ne zaman veriyor? Firefox açıldığında mı, belirli bir program ya da programlar açınca mı, yoksa herhangi bir zaman diliminde mi?


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek
    RaNGeR bunu yazdı

    Hocam uyarı veriyor demişsiniz, uyarıyı ne zaman veriyor? Firefox açıldığında mı, belirli bir program ya da programlar açınca mı, yoksa herhangi bir zaman diliminde mi?

    Dikkat ettiğim kadarıyla firefox açıldığında hocam, Windows 8 ile gelen Defender yüklü

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Yukarı

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Klavyede q tuşu basılı kalmış hocam, muhtemelen üstüne bişi dökülmüştür.

    Çıkart temizle.


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı

    Klavyede q tuşu basılı kalmış hocam, muhtemelen üstüne bişi dökülmüştür.

    Çıkart temizle.

    Benim de aklıma ilk geldi ama sadece firefoxta oluyor, diğer programlarda bir sorun yok

Toplam Hit: 2181 Toplam Mesaj: 18