Windows‘Um Kafayı Yedi
-
Arkadaşlar, ota boka konu açmaktan sıkıldım ama durum bu sefer ciddi. Bilgisayarı alalı bir ay kadar oldu ilk fireyi verdi sanırım. Windows 8 kullanıyorum, şimdi makinede durduk yere "Uyarı" sesi geliyor ve firefoxta yazarken kafasına göre, "qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq" yapıp duruyor. Sadece firefox'ta bu durum. Bu hata yaklaşık birkaç saat önce başladı ilk kez. Diğer programlarda sorun yok, word'e de baktım, exproler'a da hiçbirinde yok sadece burada "qqq" yapıp duruyor. Nedendir?
Edit: Bir de arada mouse imlecinin yanında yuvarlak çıkıp dönüyor kafasına göre, hiçbir işlem yapmamama rağmen. -
combofix yap hacı. üstüne bi de temiz AVG. mis.
konunun yarısına kadar da q tuşu basılı kaldı sandım :D
-
joe_black bunu yazdı
combofix yap hacı. üstüne bi de temiz AVG. mis.
konunun yarısına kadar da q tuşu basılı kaldı sandım :D
Bu combofix davası ne hocam?
-
SweeneyTodd bunu yazdıjoe_black bunu yazdı
combofix yap hacı. üstüne bi de temiz AVG. mis.
konunun yarısına kadar da q tuşu basılı kaldı sandım :D
Bu combofix davası ne hocam?
http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe
burdan indir hocam. aktif olan virüsleri kaldırıyor.
hani bazı virüsler mesela antivirüs açmanı engeller ya. bu engelleri kaldırıyor temizlik yapıyo yani
-
joe_black bunu yazdıSweeneyTodd bunu yazdıjoe_black bunu yazdı
combofix yap hacı. üstüne bi de temiz AVG. mis.
konunun yarısına kadar da q tuşu basılı kaldı sandım :D
Bu combofix davası ne hocam?
http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe
burdan indir hocam. aktif olan virüsleri kaldırıyor.
hani bazı virüsler mesela antivirüs açmanı engeller ya. bu engelleri kaldırıyor temizlik yapıyo yani
Windows 8 'de çalışmıyormuş. :D
-
SweeneyTodd bunu yazdı
Windows 8 'de çalışmıyormuş. :D
pardon w8 olayını kaçırmışım :|
AVG ile tarat hacım.
-
Hocam uyarı veriyor demişsiniz, uyarıyı ne zaman veriyor? Firefox açıldığında mı, belirli bir program ya da programlar açınca mı, yoksa herhangi bir zaman diliminde mi?
-
RaNGeR bunu yazdı
Hocam uyarı veriyor demişsiniz, uyarıyı ne zaman veriyor? Firefox açıldığında mı, belirli bir program ya da programlar açınca mı, yoksa herhangi bir zaman diliminde mi?
Dikkat ettiğim kadarıyla firefox açıldığında hocam, Windows 8 ile gelen Defender yüklü
-
Yukarı
-
Klavyede q tuşu basılı kalmış hocam, muhtemelen üstüne bişi dökülmüştür.
Çıkart temizle.
-
renegadealien bunu yazdı
Klavyede q tuşu basılı kalmış hocam, muhtemelen üstüne bişi dökülmüştür.
Çıkart temizle.
Benim de aklıma ilk geldi ama sadece firefoxta oluyor, diğer programlarda bir sorun yok
