Windows‘Um Kafayı Yedi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    SweeneyTodd bunu yazdı

    Dikkat ettiğim kadarıyla firefox açıldığında hocam, Windows 8 ile gelen Defender yüklü

    Hocam o zaman yüklediğiniz Firefox kurulumunda sorun var ya da eklentilerinizle alakalı bir problem olabilir. Benim tavsiyem, Firefox'un hangi versiyonunu kullandığınızı bir yere not edin, kaldırın, bilgisayardan iyice arındırın (regedit içindeki kayıtlarını temizleyin) sonra daha eski ya da daha yeni bir versiyonunu yüklemeyi deneyin.

    Bir de eklenti olarak ne yüklü, onun da listesini verirseniz iyi olur.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    su combofix i bende bir deneyim


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Arkadaşlar sorun hep  var. Sadece firefoxta "q" yapıyor ama uyarı sesi hep geliyor. Rene hocamın dediği gibi "q"'yu söktüm, temizledim şimdi de takamadım. Her şey üst üste geldi kafayı yiyorum

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    moi
    moi's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek
    SweeneyTodd bunu yazdı

    Arkadaşlar sorun hep  var. Sadece firefoxta "q" yapıyor ama uyarı sesi hep geliyor. Rene hocamın dediği gibi "q"'yu söktüm, temizledim şimdi de takamadım. Her şey üst üste geldi kafayı yiyorum

    q sökülüyken yine aynı sorun var mı?


    Sadece paranoyaklar hayatta kalır...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    firefoxta oluyormuş işte tuşun sökülü olmasıyla ne alaka , w7 yükle , ondan sonra rahatsın sistemin combofix çalıştırıyorsa sıkıntı yok , combofix anasını ağlatıyor 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek
    Lotus bunu yazdı

    firefoxta oluyormuş işte tuşun sökülü olmasıyla ne alaka , w7 yükle , ondan sonra rahatsın sistemin combofix çalıştırıyorsa sıkıntı yok , combofix anasını ağlatıyor 

    Yok hocam "dıt" sesi genel. "Q" sadece firefoxta oluyor ve tuşu takamadım hala tuhaf bir sistemi var klavyenin.

     

    Bir de, bu makinenin yanında windows cdsi vermediler bana. Altta serial, key vs var ama nasıl format atarım?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    SweeneyTodd bunu yazdı
     

    Yok hocam "dıt" sesi genel. "Q" sadece firefoxta oluyor ve tuşu takamadım hala tuhaf bir sistemi var klavyenin.

     

    Bir de, bu makinenin yanında windows cdsi vermediler bana. Altta serial, key vs var ama nasıl format atarım?

    hocam; tuşa basılı tut açılırken dııt diye hata verir. herhangi bi şeye gir metinbelgesine falan qqq yazar.

    eğer sadece senin ff de bu sıkıntı varsa kullanma ff :)

    ha ona girmeden de dıııt diyosa bi temizle klavyedeki q nun yerini. sıvı teması varsa ondan olabilir. yazılımsal olduğunu zannetmiyorum artık :D

    demiştim ki 

    "Edit: Bir de arada mouse imlecinin yanında yuvarlak çıkıp dönüyor kafasına göre, hiçbir işlem yapmamama rağmen."

     dediğini gördüm şimdi. AVG kurup tarattın mı hacım ?

    sonra bi küçük bi progrm var anasnı ağlatıyo virüslerin dur onu bi dene:  http://aa-download.avg.com/filedir/util/avgrem/avg_rem_slt_all_1_616.exe

     

Toplam Hit: 2180 Toplam Mesaj: 18