Windows‘Um Kafayı Yedi
-
SweeneyTodd bunu yazdı
Dikkat ettiğim kadarıyla firefox açıldığında hocam, Windows 8 ile gelen Defender yüklü
Hocam o zaman yüklediğiniz Firefox kurulumunda sorun var ya da eklentilerinizle alakalı bir problem olabilir. Benim tavsiyem, Firefox'un hangi versiyonunu kullandığınızı bir yere not edin, kaldırın, bilgisayardan iyice arındırın (regedit içindeki kayıtlarını temizleyin) sonra daha eski ya da daha yeni bir versiyonunu yüklemeyi deneyin.
Bir de eklenti olarak ne yüklü, onun da listesini verirseniz iyi olur.
-
su combofix i bende bir deneyim
-
Arkadaşlar sorun hep var. Sadece firefoxta "q" yapıyor ama uyarı sesi hep geliyor. Rene hocamın dediği gibi "q"'yu söktüm, temizledim şimdi de takamadım. Her şey üst üste geldi kafayı yiyorum
-
SweeneyTodd bunu yazdı
Arkadaşlar sorun hep var. Sadece firefoxta "q" yapıyor ama uyarı sesi hep geliyor. Rene hocamın dediği gibi "q"'yu söktüm, temizledim şimdi de takamadım. Her şey üst üste geldi kafayı yiyorum
q sökülüyken yine aynı sorun var mı?
-
firefoxta oluyormuş işte tuşun sökülü olmasıyla ne alaka , w7 yükle , ondan sonra rahatsın sistemin combofix çalıştırıyorsa sıkıntı yok , combofix anasını ağlatıyor
-
Lotus bunu yazdı
firefoxta oluyormuş işte tuşun sökülü olmasıyla ne alaka , w7 yükle , ondan sonra rahatsın sistemin combofix çalıştırıyorsa sıkıntı yok , combofix anasını ağlatıyor
Yok hocam "dıt" sesi genel. "Q" sadece firefoxta oluyor ve tuşu takamadım hala tuhaf bir sistemi var klavyenin.
Bir de, bu makinenin yanında windows cdsi vermediler bana. Altta serial, key vs var ama nasıl format atarım?
-
SweeneyTodd bunu yazdı
Yok hocam "dıt" sesi genel. "Q" sadece firefoxta oluyor ve tuşu takamadım hala tuhaf bir sistemi var klavyenin.
Bir de, bu makinenin yanında windows cdsi vermediler bana. Altta serial, key vs var ama nasıl format atarım?
hocam; tuşa basılı tut açılırken dııt diye hata verir. herhangi bi şeye gir metinbelgesine falan qqq yazar.
eğer sadece senin ff de bu sıkıntı varsa kullanma ff :)
ha ona girmeden de dıııt diyosa bi temizle klavyedeki q nun yerini. sıvı teması varsa ondan olabilir. yazılımsal olduğunu zannetmiyorum artık :D
demiştim ki
"
Edit: Bir de arada mouse imlecinin yanında yuvarlak çıkıp dönüyor kafasına göre, hiçbir işlem yapmamama rağmen." dediğini gördüm şimdi. AVG kurup tarattın mı hacım ?
sonra bi küçük bi progrm var anasnı ağlatıyo virüslerin dur onu bi dene: http://aa-download.avg.com/filedir/util/avgrem/avg_rem_slt_all_1_616.exe
