Winrar Hakkında Acil Yardım
-
beyler 76 partlık oyun ındırdım.oyun-arsivinden. butun rar sifreleri www.oyun-arsivi.net .sadece 17.partın sifresi www.oyun-arsivi.com .cıkartamıyorum winrardan dosyayı.17.parta gelıyor yanlıs parola dıyor . ne yapmam gerek bi el atın
-
bu arada 17.partı ayrı cıkar dıgerlerını ayrı cıkar felan demeyin.76 partın ıcınde sadece bir tane iso dosyası var. dosyalar ayrı ayrı cıkmıyor hepsi cilt halınde.17yı cıkartırken 18.19. vs de ıstıyor
-
hata veren partları tekrar indir.
-
Stifler bunu yazdı:
-----------------------------
hata veren partları tekrar indir.
-----------------------------kardeşim anlamadın galiba.hata yok hersey normal.setupu yani bir tane iso dosyasnı winrardan cıkartmak gerek oyunu kurmak ıcın.rar sifresi 17.partta farklı. 17.partın sıfresınıde bılıyorum dıger tum partlarında. cıkarmaya baslıyorum 17.partta yanlıs parola hatası verıyor.
-
sercanincesu bunu yazdı:
-----------------------------Stifler bunu yazdı:
-----------------------------
hata veren partları tekrar indir.
-----------------------------kardeşim anlamadın galiba.hata yok hersey normal.setupu yani bir tane iso dosyasnı winrardan cıkartmak gerek oyunu kurmak ıcın.rar sifresi 17.partta farklı. 17.partın sıfresınıde bılıyorum dıger tum partlarında. cıkarmaya baslıyorum 17.partta yanlıs parola hatası verıyor.
-----------------------------
indirdiğin yerin linkini versene bi ilkkez duyuyorum bölünmüş bi rar'ın parolasının farklı olmasını. çok sık karşılaştığım bi durum şu; şifre atıyorum tahribat.com'dur 17. partta şifre hatası verir tekrar indiririm düzelir. o hatayı niye verir eksik indirmeden, indirme sırasında bağlantının gidip gelmesinden. ama şifresi değişikmiş ilkkez senden duyuyorum. sana şifre sorar yazarsın açar. açmıyorsa partlarda sorun var demektir. -
kardeşim hata felan yok tum partlar 102. bılmem kac mb. 17 partı www.oyun-arsivi.com yazınca acıyorum dıger 75 partıda www.oyun-arsivi.net yazınca acıyorum. 17. partta hata felan yok. belkı hata vardır dıye ındırdım hala aynı ak.
http://www.oyun-arsivi.net/forum/empty-t38094.0.html;
gear of war oyunu part 17nin sifresi diger partlardan farklı istersen dene.
msn ekle sercan.incesu@hotmail.com yardım edın bırınız 7gb ındırdık boru degıl kı bastan ındırek
-
crc hatası falan verse anlarımda şifre uyuyo acabiliyorum diyorsun, daha önce karşılaşmadım dediğim şekilde karşılaştım, karşılaşan varsa yardımcı olur arkadaşlar sana.
-
Stifler bunu yazdı:
-----------------------------
crc hatası falan verse anlarımda şifre uyuyo acabiliyorum diyorsun, daha önce karşılaşmadım dediğim şekilde karşılaştım, karşılaşan varsa yardımcı olur arkadaşlar sana.
-----------------------------hacım bak tane tane anlatayım.
bir ıso dosyayı winrarla 76 parta bolunmus.
her partın winrar sifresi var tabiki.
tüm partlar calısıyor.
part 17nin winrar sifresi = www.oyun-arsivi.com
diger tum partların sifresi = www.oyun-arsivi.net
şimdi ben bu winrar dosyalarının hepsini secıp buraya cıkar dıyorum sifre istiyor sifreyi www.oyun-arsivi.net olarak gırıyorum.cıkarmaya baslıyorburaya kadar hersey guzel.
cıkarma ıslemınde part 17ye geldıgınde yanlıs parola hatası veriyorwinrar cunku part 17 nın rar sifresi diger partlardan farklı.
part 17 çalışmıyor mu acaba dıye aklımıza soru gelmesın.cunku part 17ye cıft tıklayıp acıyorum sifreyi www.oyun-arsivi.com olarak gırınce part 17 acılıyor.
ne yapmam gerek.tek ıso dosyası cıltlere bolundugu ıcın birtek part 17yı cıkaramıyor rardan.
benim yapmam gereken part 17nin sifresini diger partların sifresiyle aynı yapmak yanı sifreyi www.oyun-arsivi.net yapmak.
bunu nasıl yapacagız sizce?
-
120 partlık bi film indirmiştim aynı sorunla karşılaştım şifrede hata veren partı tekrar indirdiğimde sorunum çözülmüştü benim, bazı filmlerde yine hata veriyo hata veren partı indiriyorum düzelmezse siliyorum :/
-
Stifler bunu yazdı:
-----------------------------
120 partlık bi film indirmiştim aynı sorunla karşılaştım şifrede hata veren partı tekrar indirdiğimde sorunum çözülmüştü benim, bazı filmlerde yine hata veriyo hata veren partı indiriyorum düzelmezse siliyorum :/
-----------------------------kardeş bak sana mantıgını anlatayımda anla sunu artık =)
simdi benim elımde a oyunu var 100er mb lık partlara boldum bu oyunu.tum partların rar sifresini sercan yaptım
sonra dedimki lan bir daha 100er mb lık partlara boluyum sunu dedim ve boldu.ama bu sefer rar tum rar sifrelerini sercan2 yaptım.
elimde ıkı klasor var ıkı klasordekı boyutlar felan hersey aynı, tek fark var rarların sıfrelerı degısık
sonra dedımkı kendıme.
lan ıcınden cıkılmaz bırsey yapıyım dedım. bir klasordekı part 17yı aldım(bu part sifresi sercan2 olan part olsun) diger klasorun part 17siyle degıstırdım.
sonuc olarak ne oldu tum partlar calısıyor yalnız part 17nın sıfresı degıstı.part 17 de calısıyor ama sıfre degısık
e bunlar cılt oldugu ıcın sadece part 17 yı klasore cıkaramıyoruz. bızım yapmamız gerekn part 17nın sifresini diger partlarla aynı sıfre yapmak!
inşalalh anladın kardes.artık sunu anla part 17de sorun yok.ıstersen sadce part 17yi indir siteden bak.
-
kardeşim sorununu anladık öküzemi benziyoruz ? hayatımda karşılaşmadım dediğin sorunla diyorum. 70 partında şifresi aynı olur birininkini değiştiremezsin diyoruz sana. yok mok öyle böyle diyorsan git winrar'ın sitesinde varmı yokmu öyle bi olay incele bulamazsan programcılarına mail at. biz yardım etmeye çalışıyoruz adamın yaptığına bak.
