Wireless Adaptör Tavsiyeleriniz
-

şimdi hocalar 3. ev ile 1. ev arasında internet bağlantısı kurucaz. yani 3. ewden 1. eve internet çekicez.
resimde de belirtildiği üzere 1. evde masa üstü bilgisayar var, 3. evde ise kablosuz modem.
nasıl bir parça almalıyım ki bu mesafeden kablosuz internet paylaşımı yapabilelim masa üstü bilgisayarına.
önerilerinizi bekliyorum hangi ürünü alsam bu mesafeden verim alabilirim.
mesafeyi en fazla 50 olarak gösterdim ama 35-40 ta olabilir.
tavsiyelerinizi bekliyorum...
-
1 Ay önce aynısını aldım yaklaşık 150 metre mesafeden kablosuz modeme bağlanıyorum, gayet iyi tavsiye ederim.
-
teknik resimden 90 veriyorum hocam.trafik ışıklarını unutmuşsun :D:D
-
eXeLanS bunu yazdı:
-----------------------------
1 Ay önce aynısını aldım yaklaşık 150 metre mesafeden kablosuz modeme bağlanıyorum, gayet iyi tavsiye ederim.
-----------------------------güzel birşeye benziyor hocam ama marka ile ilgili bir bilgim yok ilk defa duyuyorum sıkıntı yaratırmı acaba bir bilgin varmı? gerçi fiyatıda iyiymiş
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
teknik resimden 90 veriyorum hocam.trafik ışıklarını unutmuşsun :D:D
-----------------------------:D :D ışık yok hocam burda ondan koymadım :) ama istersen hemen bir proje daha düzenleyeyim senin için ışıklı sistem olarak :))
-
Hocam bende Edimax ın wireless adaptörü var Dipol çıkartılabilir anteni var yani eğer çekim gücü yetersiz gelirse farklı anten takabilirsin 45 cm kdar da anten kablosu var yani çekmediği zamanlar antende yer değiştireblirsin düşünürsen tavsiye ederim
-
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-cevre-birim-linksys-wag325n-b-4-port-325mbps-wireless-n-modem-41361588/detay
bu ialnı düşünürmüsün ?
-
-
karizma_18 bunu yazdı:
-----------------------------
eXeLanS bunu yazdı:
-----------------------------
1 Ay önce aynısını aldım yaklaşık 150 metre mesafeden kablosuz modeme bağlanıyorum, gayet iyi tavsiye ederim.
-----------------------------güzel birşeye benziyor hocam ama marka ile ilgili bir bilgim yok ilk defa duyuyorum sıkıntı yaratırmı acaba bir bilgin varmı? gerçi fiyatıda iyiymiş
-----------------------------Herhangi bir sıkıntı yaratacağını düşünmüyorum, mahallede bir arkadaşım 6 aydır kullanıyor gayet sorunsuz bir şekilde, dediğim gibi tavsiye ederim işini fazlasıyla görür.
-
hoca dark markasını güvenle alabilirsin ben kullandım o marka wireless adaptörü.. üstelik o adaptörle wifi şifre de kırabiliyorsun :) yanında backtrack cdsi vs geliyor.. forumdan MMB almıştı ona sorabilirsin..
-
SaNaL_AjaN bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam bende Edimax ın wireless adaptörü var Dipol çıkartılabilir anteni var yani eğer çekim gücü yetersiz gelirse farklı anten takabilirsin 45 cm kdar da anten kablosu var yani çekmediği zamanlar antende yer değiştireblirsin düşünürsen tavsiye ederim
-----------------------------interneti çektiğin mesafe nedir hocam, bu çizdiğim resimdeki sisteme uyarmı acaba bu.. bir kaç kişi de edimax demişti ama buı sisteme uyacakmı onu bilmiyorum?
