Wireless Modem Önerileriniz
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam kullandığım - tesisata taktığım wireless sayısı belki 500 geçti...
airtiesın sorun cıkarma oranı nedense diğer ürünlere oranla hep daha falza oldu....
Kendi evimde 5450 var- 350 liralık modem, allahın belası bu alet bile bi süre sonra sıkıntı cıkartıyor..
kendi laptopum usroboticsle 3 sene 1 kere kopmadan calıştı bu alet sıkıntılı,
24 antenli iki yurdum var ikiside birbirinin kopyası, birisinde anten olarak airties var diğerinde dlink 2100 ap
airtiesları artık kırasım geliyor şikayetten :|
Kendime ne alırım sorusuna gelince, linksys alacam bundan sonra...
-----------------------------çöpe atma :| ben üzerime alırım o modemleri :|
-
Bir hafta öncesinde aldım ben de modemi;

150Mbps ve wireless anteni içinde olduğu için görüntü olarak da çok şık duruyor.
Tavsiye ederim.
-
elminster bunu yazdı:
-----------------------------
Bir hafta öncesinde aldım ben de modemi;

150Mbps ve wireless anteni içinde olduğu için görüntü olarak da çok şık duruyor.
Tavsiye ederim.
-----------------------------hmm evet bunada baktım
anteni kaç db?
çünkü ben anteni dğeiştirilcek bişi almayı göz önünde tuttum
-
Bu ürünün anteni iki adet içinde gömülü hocam.
Antenleri değiştirmen mümkün gözükmüyor.
datasheet'inde de ayrıntı daha fazla ; http://downloads.linksysbycisco.com/downloads/datasheet/WAG120N-EN_V10_DS_B-WEB,0.pdf
-
linksys al derim.
-
linksys aldım ben ıkı kere gerıye gıttı cogunda uretım hatası var ugrasmak zorunda kalıorsunnn ama sen bılırsın
-
gerek evde gerek okulda airties kullanıyorum..gayet başarılı..:)
-
Ben zyxel p660 kullanıyorum.Yanlız sürekli 5-6 saniyelik gitmeler gelmeler oluyor.Artık balyoz gömesim var modeme.Wireless update felan mı yapmam lazım acaba delirecem.Modemle laptop arası en fazla 6 metre ve bir dubleks duvarı var.::(
