folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Wireless Modem Önerileriniz



Wireless Modem Önerileriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam kullandığım - tesisata taktığım wireless sayısı belki 500 geçti...

    airtiesın sorun cıkarma oranı nedense diğer ürünlere oranla hep daha falza oldu....

    Kendi evimde 5450 var- 350 liralık modem, allahın belası bu alet bile bi süre sonra sıkıntı cıkartıyor..

    kendi laptopum usroboticsle 3 sene 1 kere kopmadan calıştı bu alet sıkıntılı,

    24 antenli iki yurdum var ikiside birbirinin kopyası, birisinde anten olarak airties var diğerinde dlink 2100 ap

    airtiesları artık kırasım geliyor şikayetten :|

    Kendime ne alırım sorusuna gelince, linksys alacam bundan sonra...


    -----------------------------

    çöpe atma :| ben üzerime alırım o modemleri :|


    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    Bir hafta öncesinde aldım ben de modemi;

    LINKSYS wag120n

    150Mbps ve wireless anteni içinde olduğu için görüntü olarak da çok şık duruyor.

    Tavsiye ederim.


    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    elminster bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bir hafta öncesinde aldım ben de modemi;

    LINKSYS wag120n

    150Mbps ve wireless anteni içinde olduğu için görüntü olarak da çok şık duruyor.

    Tavsiye ederim.


    -----------------------------

    hmm evet bunada baktım

    anteni kaç db?

    çünkü ben anteni dğeiştirilcek bişi almayı göz önünde tuttum

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    Bu ürünün anteni iki adet içinde gömülü hocam.

    Antenleri değiştirmen mümkün gözükmüyor.

    datasheet'inde de ayrıntı daha fazla ; http://downloads.linksysbycisco.com/downloads/datasheet/WAG120N-EN_V10_DS_B-WEB,0.pdf


    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    linksys al derim.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    linksys aldım ben ıkı kere gerıye gıttı cogunda uretım hatası var ugrasmak zorunda kalıorsunnn ama sen bılırsın


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    gerek evde gerek okulda airties kullanıyorum..gayet başarılı..:)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Ben zyxel p660 kullanıyorum.Yanlız sürekli 5-6 saniyelik gitmeler gelmeler oluyor.Artık balyoz gömesim var modeme.Wireless update felan mı yapmam lazım acaba delirecem.Modemle laptop arası en fazla 6 metre ve bir dubleks duvarı var.::(

Toplam Hit: 2301 Toplam Mesaj: 19