Wirelesse Baglanamiyorum
-
Yurtta wireless var daha once cok kere baglandigim wirelesse bu sefer baglanamiyorum boyle bisey cikiyor.

-
Modem şişmiş olabilir res atabiliyorsan bi dene derim :)
-
Roe bunu yazdı
Modem şişmiş olabilir res atabiliyorsan bi dene derim :)
hacı makınayı bendn başka yaklasık 7-8 kişi daha sorunsuz kullanıyor.Daha öncedende oluyordu bu ama geçiyordu 1-2 dk sonra ama şu son seferde 2 gündür durum aynı.
-
Bazen banada oluyor telefondan sorunsuz bağlanabiliyorum ama pcden bağlanmıyor bende res atıyorum düzeliyor
-
dns önbelleğini temizleyip tekrar denermisin
temizlemek için:
cmd ye
ipconfig /flushdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
exit
yaz temizlenmiş olmalı sonra terkar girmeyi dene
-
Modeme reset atmak çoğunlukla sorunu çözer. + Ağ bağlantılarınızdan kablosuza sağ tık onar demeyi deneyin.
-
asiminnesli bunu yazdı
dns önbelleğini temizleyip tekrar denermisin
temizlemek için:
cmd ye
ipconfig /flushdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
exit
yaz temizlenmiş olmalı sonra terkar girmeyi dene
Hacı denedim sonuç aynı.
Kazakasker
Hacı modeme reset atma imkanım yok başka bi yerde modem.
-
hocam baglanan arkadaşlarından rica et http://192.168.1.1 burdan modeme girin belki panel şifresi değişmemiştir o zaman ordan reset atarsınız
-
sorun bende de olmuştu bunu arat bul indir bi dene
tam hatırlamıyorum ama olmazsa msconfig - hizmetlerde mi nerde başında karakterlerin olduğu bi şey var onu sil yada devre dışı bırak
-
eyuperol bunu yazdı
sorun bende de olmuştu bunu arat bul indir bi dene
tam hatırlamıyorum ama olmazsa msconfig - hizmetlerde mi nerde başında karakterlerin olduğu bi şey var onu sil yada devre dışı bırak
PnkBstra diye bişey var onu iptal ettim olmadı
-
eyuperol bunu yazdı
sorun bende de olmuştu bunu arat bul indir bi dene
tam hatırlamıyorum ama olmazsa msconfig - hizmetlerde mi nerde başında karakterlerin olduğu bi şey var onu sil yada devre dışı bırak
Hacı tam ismi nedir o dosyanın
