folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Wirelesse Baglanamiyorum



Wirelesse Baglanamiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    dhcp vs ip atamış mı baksana bi.

    ss koy bakalım az :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    eyuperol bunu yazdı

    sorun bende de olmuştu bunu arat bul indir bi dene

     

    tam hatırlamıyorum ama olmazsa msconfig - hizmetlerde mi nerde  başında karakterlerin olduğu bi şey var onu sil yada devre dışı bırak

    Hacı o arattıgın problem bendekiyle aynısı değil yav.Bende sinyal falan var sadece internete giremiyorum.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Amd-x bunu yazdı

    dhcp vs ip atamış mı baksana bi.

    ss koy bakalım az :)

    ip atama ya da dns hatası sık olanlardır ağ bağlantılarından sorun giderrek hallet veya modem resetliyerekte bu durum ortadan kalkar windows güzelliği işte.


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    weskeyy bunu yazdı
    Amd-x bunu yazdı

    dhcp vs ip atamış mı baksana bi.

    ss koy bakalım az :)

    ip atama ya da dns hatası sık olanlardır ağ bağlantılarından sorun giderrek hallet veya modem resetliyerekte bu durum ortadan kalkar windows güzelliği işte.

    DNS  ile alakalı bişeyler yazıyordu onar diyince zaten.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    işte bunlar hep windows. bt5 ile sorunsuz bağlandığım ağlara windows7 ile bazen hiç bağlanamıyorum.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    dnsi 4442 4422 yap denesene

    bir de 8888 ve 8844 yap.


    All I need is a possibility.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    senin problemini turkiyedeki vatandaslar cozemez :D www.ex.ua ya gir bakalim youtube acilmasi lazim ayrica google ve kontakte acilmasi lazim senin internetinle bi dene bunlari muhtemel cozume oradan basliyacaksin ulasmayi ayrica senin problemin dns sunucusundan kaynaklaniyor ukrayna sitelerine tahminimce normal gecis sagliyabilirsin servis saglayicin kim? nolan falanmi?


    delimiyim ben?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    ayhun bunu yazdı

    senin problemini turkiyedeki vatandaslar cozemez :D www.ex.ua ya gir bakalim youtube acilmasi lazim ayrica google ve kontakte acilmasi lazim senin internetinle bi dene bunlari muhtemel cozume oradan basliyacaksin ulasmayi ayrica senin problemin dns sunucusundan kaynaklaniyor ukrayna sitelerine tahminimce normal gecis sagliyabilirsin servis saglayicin kim? nolan falanmi?

    Hacı ülkeyle lokasyonla alakalı bişey değil.Bağlantımda problem var.Servis sağlayıcım bizim üniversitenin servis sağlayıcısı marka yok.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    odemeyi ne ile yapiosun? ibox mi yoksa eldenmi?


    delimiyim ben?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Son durum:Reset attık düzeldi :D

Toplam Hit: 2173 Toplam Mesaj: 21