Wirelesse Baglanamiyorum
-
dhcp vs ip atamış mı baksana bi.
ss koy bakalım az :)
-
eyuperol bunu yazdı
sorun bende de olmuştu bunu arat bul indir bi dene
tam hatırlamıyorum ama olmazsa msconfig - hizmetlerde mi nerde başında karakterlerin olduğu bi şey var onu sil yada devre dışı bırak
Hacı o arattıgın problem bendekiyle aynısı değil yav.Bende sinyal falan var sadece internete giremiyorum.
-
Amd-x bunu yazdı
dhcp vs ip atamış mı baksana bi.
ss koy bakalım az :)
ip atama ya da dns hatası sık olanlardır ağ bağlantılarından sorun giderrek hallet veya modem resetliyerekte bu durum ortadan kalkar windows güzelliği işte.
-
weskeyy bunu yazdıAmd-x bunu yazdı
dhcp vs ip atamış mı baksana bi.
ss koy bakalım az :)
ip atama ya da dns hatası sık olanlardır ağ bağlantılarından sorun giderrek hallet veya modem resetliyerekte bu durum ortadan kalkar windows güzelliği işte.
DNS ile alakalı bişeyler yazıyordu onar diyince zaten.
-
işte bunlar hep windows. bt5 ile sorunsuz bağlandığım ağlara windows7 ile bazen hiç bağlanamıyorum.
-
dnsi 4442 4422 yap denesene
bir de 8888 ve 8844 yap.
-
senin problemini turkiyedeki vatandaslar cozemez :D www.ex.ua ya gir bakalim youtube acilmasi lazim ayrica google ve kontakte acilmasi lazim senin internetinle bi dene bunlari muhtemel cozume oradan basliyacaksin ulasmayi ayrica senin problemin dns sunucusundan kaynaklaniyor ukrayna sitelerine tahminimce normal gecis sagliyabilirsin servis saglayicin kim? nolan falanmi?
-
ayhun bunu yazdı
senin problemini turkiyedeki vatandaslar cozemez :D www.ex.ua ya gir bakalim youtube acilmasi lazim ayrica google ve kontakte acilmasi lazim senin internetinle bi dene bunlari muhtemel cozume oradan basliyacaksin ulasmayi ayrica senin problemin dns sunucusundan kaynaklaniyor ukrayna sitelerine tahminimce normal gecis sagliyabilirsin servis saglayicin kim? nolan falanmi?
Hacı ülkeyle lokasyonla alakalı bişey değil.Bağlantımda problem var.Servis sağlayıcım bizim üniversitenin servis sağlayıcısı marka yok.
-
odemeyi ne ile yapiosun? ibox mi yoksa eldenmi?
-
Son durum:Reset attık düzeldi :D
