Wix.Com Hk. Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    Wix.com bende kullanmayı düşünüyordum. Sorunu ney arkadaşlar?  Detay verir misiniz ?


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı

    Hocam wix nedir bosver birak 1 2 dolara misler gibi domainini al yillik ihtiyacina gore 20-50 liraya bi hosting al wordpress kur. Subdomain rezilligiyle wixin sacma seyleriyle ugrasma hem pahaliya geliyor wix hem hic profesyonel degil hem cok cirkin.

    1-2 dolara domain nerde 


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    Hocam domainini al , 
    ben hosting sağlayayım 
    bi arkadaş wordpress kursun 
    bir arkadaş tema eklesin 
    bir arkadaşda senin istediğin bir kaç çalışmayı yapsın tamamdır. 

    al sana ekip çalışması. 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exchanger
    exchanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2013
    Erkek
    MustyKTE bunu yazdı

    Hocam domainini al , 
    ben hosting sağlayayım 
    bi arkadaş wordpress kursun 
    bir arkadaş tema eklesin 
    bir arkadaşda senin istediğin bir kaç çalışmayı yapsın tamamdır. 

    al sana ekip çalışması. 

    Sağolun hocalar, ben domain ve hosting sağlarım onda sıkıntı yok, bitane ücretsiz tema da seçtim, geriye bir tek wordpress kalıyor zannedersem.


    "Dünyanın bütün kötülüklerine baş kaldır. Bazen senin iyiliğin başkasının kötülüğüne de olabilir. Kendi iyiliğine de baş kaldır..." Y.Kemal
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exchanger
    exchanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2013
    Erkek
    murdery bunu yazdı

    en ucuz şekilde site kurmak

    godady kuponlarıyla 2.3 tl domain ( ikinci yıl transfer ile 24 liraya başka firmaya taşıcaksın ) ("godaddy promo code" keyi ile googleda aratın)

    trafik sorun değilse bihost 10 liraya yıllık host veriyor (ben 100 gb trafik kullanıyorum 24 lira)

    wordpress sistemi (bedava)

    wordpress tema (bedava milyonlarca tema)

    eklenti (bedava milyonlarca eklenti)

    TOPLAM : 12,3 - 26.3 TL aralığında...

    İngilizcem var onda bir sıkıntı yok ama ben Türkçe Hosting ve Domain sitelerini tercih etmek istiyorum. Milliyetçilikten falan değil ama ülkemizde bu iş yapılıyorsa 3-5 pahalı da olsa buradan bu hizmetleri almak istiyorum hocam. Ama önerin için çok teşekkür ederim. Eminim farklı arkadaşlar bu yorumunu değerlendireceklerdir.


    "Dünyanın bütün kötülüklerine baş kaldır. Bazen senin iyiliğin başkasının kötülüğüne de olabilir. Kendi iyiliğine de baş kaldır..." Y.Kemal
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exchanger
    exchanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2013
    Erkek

    Hocalar site işine daha önce girmemiş biri olarak ilk sitemi kurmuş bulunuyorum. Henüz yapım aşamasında ama bir göz atarsanız yorumlarsanız eksiklikleri söylerseniz memnun olurum.

     

    www.gunermedikal.com

     


    "Dünyanın bütün kötülüklerine baş kaldır. Bazen senin iyiliğin başkasının kötülüğüne de olabilir. Kendi iyiliğine de baş kaldır..." Y.Kemal
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
    exchanger bunu yazdı

    Hocalar site işine daha önce girmemiş biri olarak ilk sitemi kurmuş bulunuyorum. Henüz yapım aşamasında ama bir göz atarsanız yorumlarsanız eksiklikleri söylerseniz memnun olurum.

     

    www.gunermedikal.com

     

    wix ile yapmaman çok iyi oldu. 
    birşeyler öğrendikçe temayı düzenlersin. şimdilik iyi gidiyor. 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exchanger
    exchanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2013
    Erkek

    Sağolasın hocam, sayenizde.


    "Dünyanın bütün kötülüklerine baş kaldır. Bazen senin iyiliğin başkasının kötülüğüne de olabilir. Kendi iyiliğine de baş kaldır..." Y.Kemal
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    matternich
    matternich's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2015
    Erkek

    Wix kullanmanın olumsuz yanları hakkında biraz daha açıklayıcı olabilecek olan var mı? İşyeri için çok sade bir site yapmam gerekiyor ve yaklaşık 10 yıldır bu işlerden uzak olduğum için çok cazip geldi fakat buradaki yorumları okuyunca sorma ihtiyacı duydum. Yardımcı olabilecek herkese çok teşekkürler.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    TheAvenqer
    TheAvenqer's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek
    matternich bunu yazdı

    Wix kullanmanın olumsuz yanları hakkında biraz daha açıklayıcı olabilecek olan var mı? İşyeri için çok sade bir site yapmam gerekiyor ve yaklaşık 10 yıldır bu işlerden uzak olduğum için çok cazip geldi fakat buradaki yorumları okuyunca sorma ihtiyacı duydum. Yardımcı olabilecek herkese çok teşekkürler.

    Wix ile siteler çok saçma duruyor hiç hoş şablonu yok hocam sende wix i boşver al bir domain host wp çakarsın çok güzel temalar var ayarlaesın bir tane hem kolay yapımı hemde paneli rahat domain host al olmazsa ben yardımcı olurum 


    Bot ihtiyaçlarınız için pm atınız.
Toplam Hit: 2530 Toplam Mesaj: 21
hosting wix site wix.com site kurmak