Work And Travel Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    @u235

    Lise mezunu vasifsiz is icin cok iyi bir rakam. Ev kiralari hersey dahil 1.000$ dusun lunaparkta calisiyosun ev kirani veriyosun uzerinede 1.300$ kaliyor.

     

    @tustanbakamadam

    Hocam High School icin neler gerekiyor inan bilmiyorum. Bildigim birsey var para lazim :)

     

    @h2run

    O firma eminim ki CIEE sponsoru olan firmalardan birisi. O da dedigin gibi kabul etmezdi seni. Soyle dusun normal sartlar altinda kabul edilmeseydin bunu yasama sansin olmayacakti. Biraz risk aldin ve gittin sadece WAT degildi. Tekrar soyluyorum onemli olan oradaki is buradaki danisman firma degil. Birkac tane duzgun is var. Gerileri hicbir ise yaramaz. Bu yaz icin bir kisiye Subway'de is ayarladim adam son dakikda gitmiyorum dedi. Mahcup oldum. Aslinda en guzeli kimseye tavsiye vermeyeceksin cunku en kucuk bir sikintida yapilan butun iyilikler unutuluyor. Sanki ortada bir cikar varmis gibi hemen kotuleniyorsun.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    DevilRullz bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı

    @break hocam 18 yaşının altında oraya gidip okumak için ne gerekiyor bir bilgin var mı? Benim arkadaş dil okulu ayağına gel okulu biz sana ayarlarız gitmezsin dedi. Onların markette 10-12 saat çalışacaktım 12 dolara saati. Sonra uğraşamadım bu sene kaldı yoksa 2-3 ay gidip ortam görüp en azından gidiş dönüş masrafını çıkarıp kalanı neyse onu da kar bilmeyi düşünüyordum. Bu sene uğraşamadık , seneye gideyim diye düşünüyorum.

    Senin bildiğin 18 yaş altı olup okul dahil oraya gidebilme imkanı var mı? Yani liseye ordan devam edip bi yandan çalışma vs?

    Yaş kaç la? 17 mi :)

    anana sorsana delikanlı

    O nasıl bir cevap lan? Efendi olsana, profilinde 25 yazıyor o sebeple merak ettim.

    Efendi olana efendi cevap verilir.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    Ben de bu yaz gitmek istiyorum. Yaş 21 not ortalamam 1.87 (2'nin üstüne çıkar bu dönem) 

    Gitmeden önce biraz dil kursuna gitmek istiyorum, sonrasında wat istiyorum. Bu ikisini birden yapabileceğim bildiğiniz bir dil okulu vs. var mı? (İstanbul)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı

    @break hocam 18 yaşının altında oraya gidip okumak için ne gerekiyor bir bilgin var mı? Benim arkadaş dil okulu ayağına gel okulu biz sana ayarlarız gitmezsin dedi. Onların markette 10-12 saat çalışacaktım 12 dolara saati. Sonra uğraşamadım bu sene kaldı yoksa 2-3 ay gidip ortam görüp en azından gidiş dönüş masrafını çıkarıp kalanı neyse onu da kar bilmeyi düşünüyordum. Bu sene uğraşamadık , seneye gideyim diye düşünüyorum.

    Senin bildiğin 18 yaş altı olup okul dahil oraya gidebilme imkanı var mı? Yani liseye ordan devam edip bi yandan çalışma vs?

    Yaş kaç la? 17 mi :)

    anana sorsana delikanlı

    O nasıl bir cevap lan? Efendi olsana, profilinde 25 yazıyor o sebeple merak ettim.

    Efendi olana efendi cevap verilir.

    Kardeşim güzellikle sormuşum, 1 değil 2 değil çok terbiyesizce davranıyorsun forumda. Bence insanlara daha saygılı olmalısın.


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    u235 bunu yazdı
    h2run bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    break bunu yazdı
    amare bunu yazdı

    2 yıllık 4 yıllık ayrımı eskiden çok bariz vardı ama son yıllarda o fark kapandı
    ama 2 yıllık okuyanların 2.sınıfta yani mezun olacağın sene vize alması çok zor

    wat ın amacı ;
    abd eskiden afrikadan siyahileri getirip ucuza iş gördürürdü fakat günümüzde insan hakları cart curt muhabbetinden onu bıraktı üni li öğrencilere sardı ucuz iş gücü saati 7-8 dolardan her türlü pis işi wat öğrencilerine yaptırıyorlar ırkçılık zaten diz boyu para kazanayım dersen yalan ama ben gider hertürlü işi yaparım para kazanma amacım yok gezeyim göreyim dersen bulunmaz nimet 
    ingilizcemi geliştiririm diyorsan onu da aklında bi sil 

    kıçım yer para kazanacam dersen wat ın  başladığı ilk gün haziranın ilk haftası katılırsan ve alaskada ki balık fabrikalarına giderim dersen ekim ortasına kadar kalırsan harbiden bok gibi para kazanma ihtimalin var :) 

    1. Alaska ve fabrika işleri artık yok.

    2. İkinci gittiğimde iki ay 10 günde 4.600$ para kazandım (Net) yaptığım iş eğlence parkında operatör olarak çalışmaktı. Çok zevkliydi her iş sonunda aletlere binerdik. 

    3. Üç kere farklı farklı yerlere gittim hiçbirinde ırkçılık görmedim.

    4. Akıllı olur, erken iş seçersen pis iş yapmazsın.

    5. İnigilizcem gayet iyi derecede hepsi ABD sayesinde (ABD sonrası TR' de kursa giderek destekledim). Bunun içinde sürekli yabancılarla takılman gerekli, kafanı gözünü yararak konuşacaksın.

    6. Program eskisi gibi kolay değil iyi ingilizce istiyor. Akıcı konuşma yeteneğin varsa eğlence parkına gidersin. Upper-Intermediate arası isen housekeeping yaparsın.

    7. @amare bilmeden kulaktan dolma yazmışsın, ya da 2005 yıllarında programa katılmışsın.

     

    hocam 2.5 ayda 4600 çok azmış ya.Aylık 2 bin dolar civarı bir para düşüyor.

    daha fazla kazanman ıcın ıyı bı meslegın olması lazım.. benım arkadasım yenı amerıkadan dondu aşçılık yapıyorda orda sonradan ogrenmıs 3200$ maaş alıyordu onun harıcınde 4600$ ıyı para :)

    aylık ortalama watciların maaşları 2 bin dolar civarında galiba

    Yok ya nerede oyle olsa herkes gider. :) Ben gunde ortalama 11 saat calisiyordum. 1 haftada 6 gun calisip 1 gun izin veriyordum kendime. Oyle kazandim yoksa mumkunati yok.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    break bunu yazdı

    @u235

    Lise mezunu vasifsiz is icin cok iyi bir rakam. Ev kiralari hersey dahil 1.000$ dusun lunaparkta calisiyosun ev kirani veriyosun uzerinede 1.300$ kaliyor.

     

    @tustanbakamadam

    Hocam High School icin neler gerekiyor inan bilmiyorum. Bildigim birsey var para lazim :)

     

    @h2run

    O firma eminim ki CIEE sponsoru olan firmalardan birisi. O da dedigin gibi kabul etmezdi seni. Soyle dusun normal sartlar altinda kabul edilmeseydin bunu yasama sansin olmayacakti. Biraz risk aldin ve gittin sadece WAT degildi. Tekrar soyluyorum onemli olan oradaki is buradaki danisman firma degil. Birkac tane duzgun is var. Gerileri hicbir ise yaramaz. Bu yaz icin bir kisiye Subway'de is ayarladim adam son dakikda gitmiyorum dedi. Mahcup oldum. Aslinda en guzeli kimseye tavsiye vermeyeceksin cunku en kucuk bir sikintida yapilan butun iyilikler unutuluyor. Sanki ortada bir cikar varmis gibi hemen kotuleniyorsun.

    Bir piyasanın ıcıne gırmeden bılmıyorsun musti senlık bi durum yok. Sen gerekenı yaptın sadece.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı

    @break hocam 18 yaşının altında oraya gidip okumak için ne gerekiyor bir bilgin var mı? Benim arkadaş dil okulu ayağına gel okulu biz sana ayarlarız gitmezsin dedi. Onların markette 10-12 saat çalışacaktım 12 dolara saati. Sonra uğraşamadım bu sene kaldı yoksa 2-3 ay gidip ortam görüp en azından gidiş dönüş masrafını çıkarıp kalanı neyse onu da kar bilmeyi düşünüyordum. Bu sene uğraşamadık , seneye gideyim diye düşünüyorum.

    Senin bildiğin 18 yaş altı olup okul dahil oraya gidebilme imkanı var mı? Yani liseye ordan devam edip bi yandan çalışma vs?

    Yaş kaç la? 17 mi :)

    anana sorsana delikanlı

    piçe bak nası kufretmıs. kucukmus bırde lamer e.

    la bebe 18 olmadan meyhaneye bıle sokmuyorlar ınsanı yurtdısına mı cıkacan bırde lan ?  :D

    hipokondriyak tarafından 13/Ağu/14 21:51 tarihinde düzenlenmiştir

    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı

    @break hocam 18 yaşının altında oraya gidip okumak için ne gerekiyor bir bilgin var mı? Benim arkadaş dil okulu ayağına gel okulu biz sana ayarlarız gitmezsin dedi. Onların markette 10-12 saat çalışacaktım 12 dolara saati. Sonra uğraşamadım bu sene kaldı yoksa 2-3 ay gidip ortam görüp en azından gidiş dönüş masrafını çıkarıp kalanı neyse onu da kar bilmeyi düşünüyordum. Bu sene uğraşamadık , seneye gideyim diye düşünüyorum.

    Senin bildiğin 18 yaş altı olup okul dahil oraya gidebilme imkanı var mı? Yani liseye ordan devam edip bi yandan çalışma vs?

    Yaş kaç la? 17 mi :)

    anana sorsana delikanlı

    piçe bak nası kufretmıs. kucukmus bırde lamer e.

    la bebe 18 olmadan meyhaneye bıle sokmuyorlar ınsanı yurtdısına mı cıkacan bırde lan ?  :D

    HAhhahAh :D Bravo dostum, iyi cevaptı :)


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı

    @break hocam 18 yaşının altında oraya gidip okumak için ne gerekiyor bir bilgin var mı? Benim arkadaş dil okulu ayağına gel okulu biz sana ayarlarız gitmezsin dedi. Onların markette 10-12 saat çalışacaktım 12 dolara saati. Sonra uğraşamadım bu sene kaldı yoksa 2-3 ay gidip ortam görüp en azından gidiş dönüş masrafını çıkarıp kalanı neyse onu da kar bilmeyi düşünüyordum. Bu sene uğraşamadık , seneye gideyim diye düşünüyorum.

    Senin bildiğin 18 yaş altı olup okul dahil oraya gidebilme imkanı var mı? Yani liseye ordan devam edip bi yandan çalışma vs?

    Yaş kaç la? 17 mi :)

    anana sorsana delikanlı

    O nasıl bir cevap lan? Efendi olsana, profilinde 25 yazıyor o sebeple merak ettim.

    Efendi olana efendi cevap verilir.

    Kardeşim güzellikle sormuşum, 1 değil 2 değil çok terbiyesizce davranıyorsun forumda. Bence insanlara daha saygılı olmalısın.

    ya şu herif kimin multisi mk

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    ZoRKaYa bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı

    @break hocam 18 yaşının altında oraya gidip okumak için ne gerekiyor bir bilgin var mı? Benim arkadaş dil okulu ayağına gel okulu biz sana ayarlarız gitmezsin dedi. Onların markette 10-12 saat çalışacaktım 12 dolara saati. Sonra uğraşamadım bu sene kaldı yoksa 2-3 ay gidip ortam görüp en azından gidiş dönüş masrafını çıkarıp kalanı neyse onu da kar bilmeyi düşünüyordum. Bu sene uğraşamadık , seneye gideyim diye düşünüyorum.

    Senin bildiğin 18 yaş altı olup okul dahil oraya gidebilme imkanı var mı? Yani liseye ordan devam edip bi yandan çalışma vs?

    Yaş kaç la? 17 mi :)

    anana sorsana delikanlı

    O nasıl bir cevap lan? Efendi olsana, profilinde 25 yazıyor o sebeple merak ettim.

    Efendi olana efendi cevap verilir.

    Kardeşim güzellikle sormuşum, 1 değil 2 değil çok terbiyesizce davranıyorsun forumda. Bence insanlara daha saygılı olmalısın.

    ya şu herif kimin multisi mk

    Sen ne diyon la? 2014de üye olmadım 2012 üye oldum dostum :) Dikkatini çekerim :)


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
Toplam Hit: 4931 Toplam Mesaj: 46