Work And Travel Hakkında
-
yalnizturk bunu yazdıh2run bunu yazdıyalnizturk bunu yazdı
Yero firması hakkında bilginiz varmıdır?
@h2run hocam sen bu sıkıntıyı hangi şirkette yaşadın
Yero la gidicekdim ilk basta tatmin olmadim onlarin sozlerine vazgectim googleden arastir sirketler hakkinda yazilanlari eger sirket tafsiyesi istersen ozelden pm at bana. sikinti yasadigim sirketin adi mevzu bahis degil o geldi gecti. iyi bir sirketle calismak istiyorsan pm at.
Hocam united towers demiştin bende onlarşa görüştüm yero daha samimi geldi fakat senin sözüne itibar ediyorum kararsız kaldım yero hakkında olumsuz ne duydun
sen soz dinle hocam :) pisman olmazsin. ha yok kendi bildigini yapicaksan orasida sana kalmis.
-
underzero bunu yazdı
devil... & hipo...
bu konu veya baska bir konuda tartismayi ilk baslatan olursaniz daha fazla ceza alirsiniz.
bune kardesim hem tartismayi baslatiyorsun hem adam cevap verince sikayet ediyorsun
hocam ben devil fılan bılmem
adam yasını sormus uslubu destursuz olmus sonrasında bu cocugun dedıgı asagıda. Ne demek anana sorsana ?
sonrasında tepkımı koydum. durduk yere sövmedim. neyse kolay gelsinanana sorsana delikanlı
-
Bu work and travel olayı lise için var mıdır hocam 3 ay gideyim benim arkadaş işi yandı.
-
sessizadam bunu yazdı
Selam Müritler,
Daha önceki konularda aradığım bilgileri pek bulamadım. Daha önce wat ' a katılan veya bilgisi olanlar;2 yıllık ön lisans programımın son senesi yani mezun olduğum senenin yazı bu programa katılabiliyor muyum? Yani bu program yazın olduğu için ben o tarihte mezun olmuş oluyorum. Ayrıca tahmini tüm giderlerim ne kadar olur? 3 ay kalmayı planlıyorum. Konaklama+gidiş-dönüş+harcamalar vs bana ne kadara mal olur? Orda kazandığım parayla harcamalarımın ne kadarını kapatabilirim? Son olarakta hangi programlar ve yerleri önerirsiniz?
yeni konu açmamak adına bu konuya yazayım,
arkadasın sorularına ek olarak hangı fırmaları ve ıslerı tavsıye edıyorsunuz bide eyaletleri tabi?
bende 2yıl bilgisayar pro. okuyorum son senem, not ortalamam 2,67 ama ıngılızcem hıc yok gıdebılırmıyım dersınız?
-
emnimax bunu yazdısessizadam bunu yazdı
Selam Müritler,
Daha önceki konularda aradığım bilgileri pek bulamadım. Daha önce wat ' a katılan veya bilgisi olanlar;2 yıllık ön lisans programımın son senesi yani mezun olduğum senenin yazı bu programa katılabiliyor muyum? Yani bu program yazın olduğu için ben o tarihte mezun olmuş oluyorum. Ayrıca tahmini tüm giderlerim ne kadar olur? 3 ay kalmayı planlıyorum. Konaklama+gidiş-dönüş+harcamalar vs bana ne kadara mal olur? Orda kazandığım parayla harcamalarımın ne kadarını kapatabilirim? Son olarakta hangi programlar ve yerleri önerirsiniz?
yeni konu açmamak adına bu konuya yazayım,
arkadasın sorularına ek olarak hangı fırmaları ve ıslerı tavsıye edıyorsunuz bide eyaletleri tabi?
bende 2yıl bilgisayar pro. okuyorum son senem, not ortalamam 2,67 ama ıngılızcem hıc yok gıdebılırmıyım dersınız?
İngilizcen hiç yok ise zor. Vize mülakatında sorulara cevao veremezsen aynen vizeyi vermeden güle güle diyorlar.
Arkadaşımın başına geldi, hatta ingilizcesi pre-intermediate falandı heyecan yapmış vize vermediler. Ha sonra 2. kere randevu aldı sorulara cevap verip aldı da hiç yoksa olmaz.
