Work And Travel Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    yalnizturk bunu yazdı
    h2run bunu yazdı
    yalnizturk bunu yazdı

    Yero firması hakkında bilginiz varmıdır?

    @h2run hocam sen bu sıkıntıyı hangi şirkette yaşadın

    Yero la gidicekdim ilk basta tatmin olmadim onlarin sozlerine vazgectim googleden arastir sirketler hakkinda yazilanlari eger sirket tafsiyesi istersen ozelden pm at bana. sikinti yasadigim sirketin adi mevzu bahis degil o geldi gecti. iyi bir sirketle calismak istiyorsan pm at.

    Hocam united towers demiştin bende onlarşa görüştüm yero daha samimi geldi fakat senin sözüne itibar ediyorum kararsız kaldım yero hakkında olumsuz ne duydun 

    sen soz dinle hocam :) pisman olmazsin. ha yok kendi bildigini yapicaksan orasida sana kalmis.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    underzero bunu yazdı

    devil... & hipo...

    bu konu veya baska bir konuda tartismayi ilk baslatan olursaniz daha fazla ceza alirsiniz.

    bune kardesim hem tartismayi baslatiyorsun hem adam cevap verince sikayet ediyorsun

    hocam ben devil fılan bılmem 

    adam yasını sormus uslubu destursuz olmus sonrasında bu cocugun dedıgı asagıda. Ne demek anana sorsana  ?

    sonrasında tepkımı koydum. durduk yere sövmedim. neyse kolay gelsin 

    anana sorsana delikanlı

     


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo

    Bu work and travel olayı lise için var mıdır hocam 3 ay gideyim benim arkadaş işi yandı.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    sessizadam bunu yazdı

    Selam Müritler,

    Daha önceki konularda aradığım bilgileri pek bulamadım. Daha önce wat ' a katılan veya bilgisi olanlar;2 yıllık ön lisans programımın son senesi yani mezun olduğum senenin yazı bu programa katılabiliyor muyum? Yani bu program yazın olduğu için ben o tarihte mezun olmuş oluyorum. Ayrıca tahmini tüm giderlerim ne kadar olur? 3 ay kalmayı planlıyorum. Konaklama+gidiş-dönüş+harcamalar vs bana ne kadara mal olur? Orda kazandığım parayla harcamalarımın ne kadarını kapatabilirim? Son olarakta hangi programlar ve yerleri önerirsiniz?

    yeni konu açmamak adına bu konuya yazayım,

    arkadasın sorularına ek  olarak hangı fırmaları ve ıslerı tavsıye edıyorsunuz bide eyaletleri tabi?

    bende 2yıl bilgisayar pro. okuyorum son senem, not ortalamam 2,67 ama ıngılızcem hıc yok gıdebılırmıyım dersınız?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    emnimax bunu yazdı
    sessizadam bunu yazdı

    Selam Müritler,

    Daha önceki konularda aradığım bilgileri pek bulamadım. Daha önce wat ' a katılan veya bilgisi olanlar;2 yıllık ön lisans programımın son senesi yani mezun olduğum senenin yazı bu programa katılabiliyor muyum? Yani bu program yazın olduğu için ben o tarihte mezun olmuş oluyorum. Ayrıca tahmini tüm giderlerim ne kadar olur? 3 ay kalmayı planlıyorum. Konaklama+gidiş-dönüş+harcamalar vs bana ne kadara mal olur? Orda kazandığım parayla harcamalarımın ne kadarını kapatabilirim? Son olarakta hangi programlar ve yerleri önerirsiniz?

    yeni konu açmamak adına bu konuya yazayım,

    arkadasın sorularına ek  olarak hangı fırmaları ve ıslerı tavsıye edıyorsunuz bide eyaletleri tabi?

    bende 2yıl bilgisayar pro. okuyorum son senem, not ortalamam 2,67 ama ıngılızcem hıc yok gıdebılırmıyım dersınız?

    İngilizcen hiç yok ise zor. Vize mülakatında sorulara cevao veremezsen aynen vizeyi vermeden güle güle diyorlar.

    Arkadaşımın başına geldi, hatta ingilizcesi pre-intermediate falandı heyecan yapmış vize vermediler. Ha sonra 2. kere randevu aldı sorulara cevap verip aldı da hiç yoksa olmaz.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Toplam Hit: 4930 Toplam Mesaj: 46