folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder World Of Warcraft"A Gelin



World Of Warcraft"A Gelin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ste1n
    ste1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    dergiyi alınca 1 tasla 3 kus vurmus oluyosunuz hem 4,5 gb lık wow un tam surumu hem 14 günlük deneme sürümü hemde 1.11.0 patch i size bi tane cd key veriyolar onla yeni acc acıyosunuz acc acerken sizden kart numarası isticek formalıte icabı para cekmıcekler yani acc ı actıktan sonra oyna girip realmınızı seciyosunuz ve baslıyosunuz bu deneme surumunun dez avantajları cok en cok lvl 20 olabiliyorsunuz cantada 10 altından fazlasını alamıyosunuz ama yine de offical server ın tadını alıyosunuz 20.lvl a geldiniz ve ben daha oynucam diosanız gidip orj. wow u alıyosunuz içinden cıkan key le acc unuzu deneme surumunden tam surum yapıyosunuz ve 20. lvl dan devam ediyosunuz ben girdim ama sıkıldım 2 gunde anca lvl 10 size tavsiyem gidip private server larda oynayın ozellikle funserver larda officalk server tadını ve kalıtesini alamzsınız ama yine acayip zevklı 1 gun içerisinde lvl 255 olursunuz private server lara ozel silahları armorları alırsınız mesela 9999999 attack lı silahlar iyi bi armor set giydiginizde hp niz 100k civarı olur cantanızda onbinlerce altın olur vs.vs.. yani kısacası offical server lardan daha eglenceli eger private server larda oynamak isyosanız pm den mesaj atabilirsiniz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vutkubay
    vutkubay's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2004
    Erkek
    eywallah yarın ilk isim level almak olacak...

    Gece 12 den sonra, tüm içkiler şaraptır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mothspidey
    mothspidey's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2006
    Erkek
    konyaya daha dün geldi ak... :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpY-EaFw
    SpY-EaFw's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    yaw silkroad oynayanlara soracam benim silkroad da karakter y andan yemişler gibi koşuo bu benim mallıktan mı kaynaklanıo herkes de mi böle bi de daha towndan yeni çıkıom daa thief denen dallamalar öldürüo la bi bismilah aq bi durun bi iki şey biz kesek sonra dalın ama yoook.

    ilk oyu bu sefer ben kullanamadım :Y abi ben kullanmadan oy vermeyin aq
Toplam Hit: 1930 Toplam Mesaj: 15