Wow Oynamak İstiyorum Sorularımvar
-
DaSpOnGe bunu yazdımRBerkay bunu yazdıDaSpOnGe bunu yazdımRBerkay bunu yazdı
hacı bende tekrardan bir başlamak istiyorum birlikte girebiliriz :D
zaten çok adam olunca zevkli oluyor tek başına ekmeksiz patates kızartması gibidir wow
dreanor gelene kadar playtime almıycaktım molten-wow da oynuyorum ama buglar beni benden alıyo şöyle outlandde veya başka kalabalık bi realmde pvp mi yapsak napsak :D
hacı moltende oynanır mı ya :D
şöyle normal olarak ilk baştan başlayıp kasalım diyorum ben olmaz mı öyle :D
benim twisting nether'da hpala m var 566ilvl da var :W ama tw pve ağırlıklı bir realm tabi artık yeni pakete kadar SoO'nun hcsinide sanırım adamlar farmlıyodur zaten bi süreden sonra yeni paket gelene kadar oyunda pvp muhabbeti hakim
biz 3-4 arkadaş sürekli geçsek mi tekrar retaile muhabbeti döndürüyoduk gelicekler olursada yaparız aslında bişeyler güzel olur
la twisting deydinde neden hiç sölemedinki :) beraber oynardık.
-
crimeangel bunu yazdıDaSpOnGe bunu yazdımRBerkay bunu yazdıDaSpOnGe bunu yazdımRBerkay bunu yazdı
hacı bende tekrardan bir başlamak istiyorum birlikte girebiliriz :D
zaten çok adam olunca zevkli oluyor tek başına ekmeksiz patates kızartması gibidir wow
dreanor gelene kadar playtime almıycaktım molten-wow da oynuyorum ama buglar beni benden alıyo şöyle outlandde veya başka kalabalık bi realmde pvp mi yapsak napsak :D
hacı moltende oynanır mı ya :D
şöyle normal olarak ilk baştan başlayıp kasalım diyorum ben olmaz mı öyle :D
benim twisting nether'da hpala m var 566ilvl da var :W ama tw pve ağırlıklı bir realm tabi artık yeni pakete kadar SoO'nun hcsinide sanırım adamlar farmlıyodur zaten bi süreden sonra yeni paket gelene kadar oyunda pvp muhabbeti hakim
biz 3-4 arkadaş sürekli geçsek mi tekrar retaile muhabbeti döndürüyoduk gelicekler olursada yaparız aslında bişeyler güzel olur
la twisting deydinde neden hiç sölemedinki :) beraber oynardık.
belki de oynamışızdır :W çitlembik ti nickim :D ama sanırım 2014ün başından beri süre almıyorum finaller için almıyım dedim sonra guildimizle karar aldık yeni pakete kadar bırakanlar bıraktı devam edenler geçti başka yere yeni pakette tekrar toparlanıcaz :D
bu arada şöyle kuru kalabalık elde edersek başlayalım bi serverda hem meslekleri farklı farklı alırız hemde kendimiz boostlarız temiz oynarız :D
