folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Wow Oynamak İstiyorum Sorularımvar



Wow Oynamak İstiyorum Sorularımvar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    DaSpOnGe bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı
    DaSpOnGe bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı

    hacı bende tekrardan bir başlamak istiyorum birlikte girebiliriz :D 

    zaten çok adam olunca zevkli oluyor tek başına ekmeksiz patates kızartması gibidir wow

    dreanor gelene kadar playtime almıycaktım molten-wow da oynuyorum ama buglar beni benden alıyo şöyle outlandde veya başka kalabalık bi realmde pvp mi yapsak napsak :D

    hacı moltende oynanır mı ya :D

    şöyle normal olarak ilk baştan başlayıp kasalım diyorum ben olmaz mı öyle :D

    benim twisting nether'da hpala m var 566ilvl da var :W ama tw pve ağırlıklı bir realm tabi artık yeni pakete kadar SoO'nun hcsinide sanırım adamlar farmlıyodur zaten bi süreden sonra yeni paket gelene kadar oyunda pvp muhabbeti hakim 

    biz 3-4 arkadaş sürekli geçsek mi tekrar retaile muhabbeti döndürüyoduk gelicekler olursada yaparız aslında bişeyler güzel olur

    la twisting deydinde neden hiç sölemedinki :) beraber oynardık.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    crimeangel bunu yazdı
    DaSpOnGe bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı
    DaSpOnGe bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı

    hacı bende tekrardan bir başlamak istiyorum birlikte girebiliriz :D 

    zaten çok adam olunca zevkli oluyor tek başına ekmeksiz patates kızartması gibidir wow

    dreanor gelene kadar playtime almıycaktım molten-wow da oynuyorum ama buglar beni benden alıyo şöyle outlandde veya başka kalabalık bi realmde pvp mi yapsak napsak :D

    hacı moltende oynanır mı ya :D

    şöyle normal olarak ilk baştan başlayıp kasalım diyorum ben olmaz mı öyle :D

    benim twisting nether'da hpala m var 566ilvl da var :W ama tw pve ağırlıklı bir realm tabi artık yeni pakete kadar SoO'nun hcsinide sanırım adamlar farmlıyodur zaten bi süreden sonra yeni paket gelene kadar oyunda pvp muhabbeti hakim 

    biz 3-4 arkadaş sürekli geçsek mi tekrar retaile muhabbeti döndürüyoduk gelicekler olursada yaparız aslında bişeyler güzel olur

    la twisting deydinde neden hiç sölemedinki :) beraber oynardık.

    belki de oynamışızdır :W çitlembik ti nickim :D ama sanırım 2014ün başından beri süre almıyorum finaller için almıyım dedim sonra guildimizle karar aldık yeni pakete kadar bırakanlar bıraktı devam edenler geçti başka yere yeni pakette tekrar toparlanıcaz :D 

    bu arada şöyle kuru kalabalık elde edersek başlayalım bi serverda hem meslekleri farklı farklı alırız hemde kendimiz boostlarız temiz oynarız :D


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
Toplam Hit: 1476 Toplam Mesaj: 13