Www.İsminiunuttum.Com Açıldı!
-
hocam kayıt için 10 defadır deniyorum, 11inciyi deniyecem birazdan...:)

-
nickmenza bunu yazdı:
-----------------------------
http://img213.imageshack.us/img213/4316/adszmmf.png
-----------------------------hocam kayıt sayfasını yenile
sende captcha çıkmamış
güvenlik kodu girilmesi gerekiyor.
firefox ta çıkıyor
explorer de çıkıyor
-
bu arada hayırlı olsun hacım..
-
nickmenza bunu yazdı:
-----------------------------
bu arada hayırlı olsun hacım..
-----------------------------teşekkür ederim hocam.
sorun çözüldü mü?
-
çözülmüş hocam, üye oldum... tekrardan hayırlı olsun.
-
nickmenza bunu yazdı:
-----------------------------
çözülmüş hocam, üye oldum... tekrardan hayırlı olsun.
-----------------------------senin de üyeliğin hayırlı olsun hocam.
olurda birkaç yıl sonra 10 bin üye filan olursak 10 bin olduğumuz gün üyeliği kapatmayı düşünüyorum :)
üyelikler değerlensin diye :)
-
yakında Sen Bu Sitenin Adını Bile Unutacan ne emek Var Ne ekmek:P
-
adama bunu yazdı:
-----------------------------
yakında Sen Bu Sitenin Adını Bile Unutacan ne emek Var Ne ekmek:P
-----------------------------bsg hocam.
-
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------
adama bunu yazdı:
-----------------------------
yakında Sen Bu Sitenin Adını Bile Unutacan ne emek Var Ne ekmek:P
-----------------------------bsg hocam.
----------------------------- -
Haci bi bakayım dedim sitene.burda güzel konulu bi film denk geldi gozume..
http://www.isminiunuttum.com/neydi-o-film-ya.html
burdaki filmin Tr dublajini aradim bulamadim. bulan duyan varmı?
Filmin adı : A Christmas Visitor
