Xp Yi Göçertmek?
-
bilgisayarı bi tane live linux cdsi ile aç. system32 klasöründen 3-5 bişi sil windows ebesininkini tersten görsün.
yada holyone hard formatter .
aha lan kaldırılmış siteden tüh.
-
_E_O_R_ bunu yazdı:
-----------------------------bilgisayarı bi tane live linux cdsi ile aç. system32 klasöründen 3-5 bişi sil windows ebesininkini tersten görsün.
yada holyone hard formatter .
aha lan kaldırılmış siteden tüh.
-----------------------------yanlışın var.
hint: http://www.tahribat.com/hdformat.asp
-
rar dosyası olustur işletim sistemi C yemi yüklü mesela gir rarın içine C yi sec ordaki ntedect.inf felan ne kadar .bat lı .com lu sey varsa sil
acılısta bilmem ne dosyası eksik der yeniden baslamak için ctrl alt del yapın der hep reset atar.
xp cd sini tkaıp onar diince düzelior ;)
-
daha insancıl bi yolla,interneti veren bilgisayara kuracağınız bi tcp/ip share tool ile;ip başına indirebileceği veriyi belirleyin.Adam götünü yırtsa 50kb den falza download yapamaz.Üni laplarında vardır bu ssistem normalde routeride kodlanabilir ama sizin atraksiyona girmenize gerek yok interneti dağıtan pc ye kurun böle bi program medeni ve uzlaşmacı bil yoll hal edin sen 1-2 kere format atarsın adam deepfriz kurar,bi boka yaramaz.
-
bak kardeşim holyone hardformatterı ediniyosun.bilgisayarda antivürs varsa sil veya devredışı et.sonra virüs'ü (hardformatterı) bu dizine "C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programlar\Başlangıç" kopyala.bi dahaki açılışta gözünün önünde çöksün windows.daha acı olur :D
-
klavyenin üzerine sıç, hatta monitore de bulaştır biraz
-
Konum tekrardan hortlamış sanırım. Beyler eleman üst üste bi tomar format atınca delirdi sonunda. Ntldr dosyasını sildim. O kurdu ben sildim. Yaklaşık 20 formattan sonra nasıl olduysa kurulum cdsinden onarmak aklına geldi ama iş işten geçmiş oldu:D... Teşekkürler hepinize eywallah...
-
HolyOne Hard Formatter'XP !,
bu DEEPFREZE le bi makinada deepfreze hiçe sayıp bilgisayarı gene biçermi ?
