Xp Yi Göçertmek?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _E_O_R_
    _E_O_R_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    bilgisayarı bi tane live linux cdsi ile aç. system32 klasöründen 3-5 bişi sil windows ebesininkini tersten görsün.

    yada holyone hard formatter .

    aha lan kaldırılmış siteden tüh.


    hangi kadir? deli kadir uleeeyyyynnnn!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    _E_O_R_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    bilgisayarı bi tane live linux cdsi ile aç. system32 klasöründen 3-5 bişi sil windows ebesininkini tersten görsün.

    yada holyone hard formatter .

    aha lan kaldırılmış siteden tüh.


    -----------------------------

     

    yanlışın var.

    hint: http://www.tahribat.com/hdformat.asp



    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    rar dosyası olustur işletim sistemi C yemi yüklü mesela gir rarın içine C yi sec ordaki ntedect.inf   felan ne kadar .bat lı .com lu sey varsa sil

    acılısta bilmem ne dosyası eksik der yeniden baslamak için ctrl alt del yapın der  hep reset atar.

    xp cd sini tkaıp onar diince düzelior ;) 


    (:
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    daha insancıl bi yolla,interneti veren bilgisayara kuracağınız bi tcp/ip share tool ile;ip başına indirebileceği veriyi belirleyin.Adam götünü yırtsa 50kb den falza download yapamaz.Üni laplarında vardır bu ssistem normalde routeride kodlanabilir ama sizin atraksiyona girmenize gerek yok interneti dağıtan pc ye kurun böle bi program medeni ve uzlaşmacı bil yoll hal edin sen 1-2 kere format atarsın adam deepfriz kurar,bi boka yaramaz.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    bak kardeşim holyone hardformatterı ediniyosun.bilgisayarda antivürs varsa sil veya devredışı et.sonra virüs'ü (hardformatterı) bu dizine "C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programlar\Başlangıç" kopyala.bi dahaki açılışta gözünün önünde çöksün windows.daha acı olur :D

    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    klavyenin üzerine sıç, hatta monitore de bulaştır biraz

    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek
    Konum tekrardan hortlamış sanırım. Beyler eleman üst üste bi tomar format atınca delirdi sonunda. Ntldr dosyasını sildim. O kurdu ben sildim. Yaklaşık 20 formattan sonra nasıl olduysa kurulum cdsinden onarmak aklına geldi ama iş işten geçmiş oldu:D... Teşekkürler hepinize eywallah...

    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

     HolyOne Hard Formatter'XP !,

    bu DEEPFREZE le bi makinada deepfreze hiçe sayıp bilgisayarı gene biçermi ? 


    Living Death
Toplam Hit: 7358 Toplam Mesaj: 29