Yabancı Biriyle Evlenirmisiniz?
-
Valla ben şipsevdiyim kız olsun nasıl olursa olsun. :D:d:d:d
-
cinsiyeti bayansa tabiki hiç affetmem
-
bambam66 bunu yazdı:
-----------------------------
ilk şart müslüman olması
-----------------------------1 TV programında izliyodum=müslüman erkeğin evleneceği kişinin müslüman olması şart deil..fakat kadın müslüman için şart.
-
MosgzA bunu yazdı:
-----------------------------
cinsiyeti bayansa tabiki hiç affetmem
-----------------------------Fikrimiz aynı cinsiyet bayan olsun farketmez. :d:d:d
-
CİA klasikleri :|................tabiki benim içinde ilk şart müslüman olması bi kelimeye işadet getitiririz
-
seviyorsan niye evnlenmeyeyim..hem türk kadınları gibi dır dır kafamızın etini yemezler :)
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
elemanın biri tv.de anlatıyordu avrupadaki kızlar arasında en çirkin bizim türk kızları...kızların avrupaya nazaran %70 i çirkin...böyle oldugu halde kendilerinde bi begenmişlik bi seçicilik bir ego almış başını gidiyor gerçektende yabancı kızlar daha bi ilgi çekici ve mütevazi görünüyorlar
-----------------------------bu dedigin birazda bizim abaza erkeklerimizin yüzünden oluyor.millet görmemiş gibi saldırınca kızlarda kendini bişey sanıyor haliyle
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------xz bunu yazdı:
-----------------------------
oğuz boylu bozkurt soylu ırkımızı yaymalıyız ordumuzun askere gereği olacak
-----------------------------nasıl yani?
-----------------------------kafası guzel herhalde:D
-
Bu soru birde karsi tarafa sorulmali.
Bakalim O bayan seni alirmi.
-
ben de geyşa istiyoom..
