folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Yabancı Biriyle Evlenirmisiniz?



Yabancı Biriyle Evlenirmisiniz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KuralsiZ
    KuralsiZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2009
    Erkek
    Valla  ben şipsevdiyim kız olsun nasıl olursa olsun. :D:d:d:d
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MosgzA
    MosgzA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2009
    Erkek
    cinsiyeti bayansa tabiki hiç affetmem

    www.metalheadtr.com | www.doom-metal.org
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TORN
    TORN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek

    bambam66 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ilk şart müslüman olması
    -----------------------------

    1 TV programında izliyodum=müslüman erkeğin evleneceği kişinin müslüman olması şart deil..fakat kadın müslüman için şart.


    Eger o an güneş yoksa dünyanda.Cama nefesınle buğu yapıp güneş çizmelisin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KuralsiZ
    KuralsiZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2009
    Erkek

    MosgzA bunu yazdı:
    -----------------------------
    cinsiyeti bayansa tabiki hiç affetmem
    -----------------------------

    Fikrimiz  aynı  cinsiyet bayan olsun  farketmez. :d:d:d

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    CİA  klasikleri :|................tabiki benim içinde ilk şart müslüman olması bi kelimeye işadet  getitiririz

    kontra bisiklet
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tomannie
    tomannie's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    seviyorsan niye evnlenmeyeyim..hem türk kadınları gibi dır dır kafamızın etini yemezler :)

    ümidin kaybolması özgürlük demekti
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tomannie
    tomannie's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------
    elemanın biri tv.de anlatıyordu avrupadaki kızlar arasında en çirkin bizim türk kızları...kızların avrupaya nazaran %70 i çirkin...böyle oldugu halde kendilerinde bi begenmişlik bi seçicilik bir ego almış başını gidiyor gerçektende yabancı  kızlar daha bi ilgi çekici ve mütevazi görünüyorlar
    -----------------------------

    bu dedigin birazda bizim abaza erkeklerimizin yüzünden oluyor.millet görmemiş gibi saldırınca kızlarda kendini bişey sanıyor haliyle


    ümidin kaybolması özgürlük demekti
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mosquit0
    mosquit0's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------

    xz bunu yazdı:
    -----------------------------
    oğuz boylu bozkurt soylu ırkımızı yaymalıyız ordumuzun askere gereği olacak
    -----------------------------

    nasıl yani?


    -----------------------------

    kafası guzel herhalde:D 


    adaletin bu suçu önleyemiyecek olduğunu düşünüyorsan yargıçda sen ol cellad da
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TRTC34
    TRTC34's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek

    Bu soru birde karsi tarafa sorulmali.

    Bakalim O bayan seni alirmi.


    Chicagoan TRTC34
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibo123
    ibo123's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    ben de geyşa istiyoom..

    "evlatlarım adı gülen kendisi ağlayandan sakının"SHT "Vallahi evlatlarım kainatın en bahtiyar insanları sizlersiniz."
Toplam Hit: 9012 Toplam Mesaj: 62