folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yag Yakıcı Hap Kullanan Varmı?



Yag Yakıcı Hap Kullanan Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocam 2 sene önce basketbol hayatım bitince 70 küsür kilodan 130a çıkmıştım. Düzenli spor + düzenli beslenme + Hydroxycut Hardcore X kullanarak yaklaşık 1.5 senede 78 kiloya düştüm. Kim ne yazmış okumadım ama ürün kesinlikle işe yarıyor. 2 kutu kullansan yeterli, pahalı ama karşılığını (tabi ki spor yaparak) %100 alacağından eminim. İşlevi aslında yağ yağkmaktan çok yakılan yağı enerjiye çevirerek daha uzun süre koşmanı sağlamak. İnanılmaz bir enerji veriyor. Ürünün sahtesini satan çok fazla kişi var Türkiyede kendi sitesinden yurtışından almanı öneririm. Eğer alacak olursan benimle mutlaka iletişime geç daha detaylıca nasıl üst düzeyde verim alabileceğini anlatırım.


    since 2005 // tbt
Toplam Hit: 2862 Toplam Mesaj: 12