folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yahoomsn Messenger Beta Testte!



Yahoomsn Messenger Beta Testte!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    İnternetin devleri Microsoft ve Yahoo anlık mesajlaşma programlarınıbirleştiren bir yazılımın beta testini yapıyor. Bu birliktelik sonucu 350milyon civarı kullanıcıya Google ve diğer rakiplerinin sunduğundan daha çok avantaj sunmayı da amaçlıyorlar.

    Alınan haberlere göre Microsoft ve Yahoo anlık mesajlaşma sistemlerini köprüleme çalışmasındalar.Çarşamba günü Yahoo Messenger with Voice ile Windows Live Messenger köprülemesinin sınırlı beta testine başlandı! Beta testin kaç kişiyle yapılacağı belirtilmezken önümüzdeki aylarde 350 milyon kişinin bu uygulamadan yararlanabileceği belirtildi... Yahoo yetkilileri bu birliktelikle ifadelerin paylaşılabileceği karşılıklı olarak profillerin görülebileceğini ifade ederken Windows Live Platform Yetkilileri insanların webde daha rahat haberleşmesini amaçladıkalrını belirtti.

    2006 verilerine göre Microsoft'un 204 milyon ve Yahoo'nun 78 milyon IM kullanıcısı var.AOL Messenger cephesinde de bu networke katılma konusunda hareketler var...

    http://messenger.yahoo.com/partners_msn.php;_ylt=Aq39O_GhncXbsadFoXKhf_RwMMIF
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    bu köprüleme kelimesi birleşme anlamında ise çok dehşet güzel olur bence :) bir de yahoo yu kullanırız, msn sıktı

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    desene yandık """ abü yahoo msn nasıl heyklenir""" off off neyse güzel bişey olacak bakalım test etmek isetim zaten yazını altında verdigim linkde test edebiliyorsunuz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    aslında yahoo messenger msnden daa ii daha cok hizmet werio mesela yahoonun chati war binlerce lişiyle sohbet edion kimseyi listene eklemene falanda gerek yok işte msn in turiyede daa cok kullanılkmasının nedenı turkce olması yajooda turkce olsaydı o daa cok kullanılırdı

    çocuktum,büyüdüm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    sorun değil ben tr ye çeviririm :)

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Google öyle bir korkuttuki hepsi birleşmek zorunda kaldılar :))

    λ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    Google korkuttu ama sıra onda. Kendini dahi çocuk olarak gösterdi ama bu fazla sürmez bana göre

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    he walla bende live var baktım yahoo logosu var dedim noluyos diye sonra anladım tabi :)

    Hoop.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    yahoo messenger kulalndım nefret ettim açıkçası :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    MSN den sasmayın a.q

    Hoop.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    msn rLz 4 Life ! :p

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
Toplam Hit: 1755 Toplam Mesaj: 13