Yahoomsn Messenger Beta Testte!
-
G-Talk super bence... Biraz daha gelişmesi lazım ama msn den ii olduğu kesin...
-
yargıcım sen açmasaydın ben aççaktım. ayrıca messenger.yahoo.com 'dan betayı indirbilirsiniz yukarda yazıldı mı bilmiorm yazıyı okumadım zaten :)
Toplam Hit: 1754 Toplam Mesaj: 13
