folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yahoomsn Messenger Beta Testte!



Yahoomsn Messenger Beta Testte!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    M1KROP
    M1KROP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    G-Talk super bence... Biraz daha gelişmesi lazım ama msn den ii olduğu kesin...

    Hayatımda gördüğüm en güzel kadın. Sizcede öyle değil mi: http://www.yonkis.com/mediaflash/alba.htm
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    yargıcım sen açmasaydın ben aççaktım. ayrıca messenger.yahoo.com 'dan betayı indirbilirsiniz yukarda yazıldı mı bilmiorm yazıyı okumadım zaten :)
Toplam Hit: 1754 Toplam Mesaj: 13