Yanmayan Kablo ???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Yav arkadaşlar az önce kahvaltı ederken televizyonda haberleri dinliyordum orman yangınlarını anlatıyor.. Dedi ki hava aydınlanana kadar müdehale edilmedi.. şimdi ben bunu duyunca ulan aydınlatma olsa müdehale edebilirlerdi dedim kendi kendime.. ama o sıcağa kablo falan mı dayanır.. acaba böyle yanmayan kablo gibim şeyler var mı ?? varsa neden bizim ülke yöneticileri gidipte ormanların belli yerlerine bu tür aydınlatmalar koymuyolar ?? aslında sadece aydınlatmayla da değil kamera da koysunlar kardeşim.. kimin yangını çıkardığını görürler en azından.. veya en ufak bi kıvılcım görüldüğünde hemen müdehale edebilirler.. böylece ciğerlerimiz yanmamış olur.. hergün gelen şehit haberleri ve yangınlardan bıktım artık!!

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    valla hacı bizim ormanlarımız yanıyor kimse ses çıkarmıyor..

    sevmediğimiz yunanistanda olmuş halk ayaklanmış.. millet hükümete protesto yapıyor.. 

    sözde ülkemizi seviyoruz biz anca lafta işte.. bunları önemsiz gibi görüyoruz ama bu ormanların gelmesi en az 50 yıl buluyor.. fidanlar ekilcekte onlar yetişcek..

     


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    Yanmayan kablo değilde dayanıklı kablolar mevcut hatta verli üreticilerimizde ürertiyorlar ama bizde para , görev bilincinden önce geldiği için ucuz malzeme ile bu tür şeyler ihale edildiğine işte sonuç..

    "Less is More"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    yok yani ben ne zaman bu tür yangın haberi görsem saymadığım küfür kalmıyor.. artık küfür etmek yerine yaratıcı fikirlerle birşeyler yapalım diyorum.. biraz mantıklı ve yaratıcı fikir oldumu destek çıkarlar (heralde)...

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    avast
    avast's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2007
    Erkek

    yanmayan kablo var..zehirde üretmiyor..

    dünyada sadece türkiyede var orasıda çankırı..cankırının çifçilikten sonra en büyük geliri oradan saglanıyor..

    firmanın ismi aklıma gelince yazarım..


    !.ne oldu zorunamı gitti.!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    koca ormanı nasıl aydınlatacaksın?

    ormanlar aydınlatmakla biter mi? 

    bunun için bi uydu projesi vardı ne oldu bilmiyorum.

    uydu üzerindeki yansıtıcı ayna yardımıyla güneşteş yada aydan gelen ışığı toplayıp afet bölgelerini aydınlatmak amacıyla kullanılması planlanıyodu. 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    koca ormanı nasıl aydınlatacaksın?

    ormanlar aydınlatmakla biter mi? 

    bunun için bi uydu projesi vardı ne oldu bilmiyorum.

    uydu üzerindeki yansıtıcı ayna yardımıyla güneşteş yada aydan gelen ışığı toplayıp afet bölgelerini aydınlatmak amacıyla kullanılması planlanıyodu. 


    -----------------------------
    yurdum insanına her şey basit neden olmasın :) aydınlatalım ormanları henüz sokağında direk olmayan yerler var

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    aslinda guzel dusunce boyle bir konuya muhalefet olmak istemezdim ama bu tur malzemeler alinirken ihale ile veriliyor ve ihaleler hep kendi taraftari olan yandasi olan insanlara veriliyor, 

    hal boyle olunca kalitesiz malzeme kullaniliyor denetleme olmuyor goz yumuluyor vs oluyor vs oluyor.

     


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    southern
    southern's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    valla bizim ülkede o kameralarıda o kablolarıda çalarlar 2 günde çalmassalar bile yanmayan kabloları bizim ülkemiz yakar :D

    LostYourself
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    aslinda guzel dusunce boyle bir konuya muhalefet olmak istemezdim ama bu tur malzemeler alinirken ihale ile veriliyor ve ihaleler hep kendi taraftari olan yandasi olan insanlara veriliyor, 

    hal boyle olunca kalitesiz malzeme kullaniliyor denetleme olmuyor goz yumuluyor vs oluyor vs oluyor.

     


    -----------------------------

    Bilgi-İşlemci misiniz?

    :)


    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muritcan
    Muritcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek
    walla arkadaşlar bahsettiğiniz projeler falan hepsi boş ekonoomi sıkfır zaten :( olmaz ki ..... hele uydudan kontrol bu ekonomiyleymi millet aç ken susuzken uyduyamı para verilecek önce milletimizin sorunları giderilsin de ..... bence
Toplam Hit: 1841 Toplam Mesaj: 13